Suzuki Burgman 200, Yamaha X-City 250
18.02.2008
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 200 cm3 | 250 cm3 | 200 cm3 | ||||||
Výkon | 14 kW | 18.4 kW | - | ||||||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | - | |||||||
Točivý moment | 17 Nm | - | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | - | |||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||||
Počet válců | 1 | ||||||||
Rozvod | OHC | ||||||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||||||
Vrtání | 69 mm | ||||||||
Zdvih | 53 mm | 53.4 mm | |||||||
Kompresní poměr | 11 : 1 | 11.6 : 1 | 11 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||
Startér | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | A | ||||||||
Sekundární převod | Přímý | Řemen | |||||||
Typ rámu | Páteřový | Trubkový | - | ||||||
Materiál rámu | ocel | - | |||||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 220 mm | - | 240 mm | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||
Přední kolo | 13 " | - | |||||||
Zadní kolo | 12 " | - | |||||||
Rozměr přední pneu | - | 110/90-13" | 110/90-13 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 130/70-12" | 130/70-12 | ||||||
Rozvor | 1465 mm | ||||||||
Výška sedla | 735 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 149 kg | 160 kg | 161 kg | 150 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | - | 160 kg | 163 kg | ||||||
Objem nádrže | 11 l | 10.5 l | 11 l | ||||||
Maximální rychlost | - | 115 km/h | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | FI | 5 | 25.7.2023 10:36 | ||
Skútry & mopedy | Startování Burgman AN 200 | 1 | 30.9.2022 09:58 | ||
Opravy a údržba | Servis Suzuki s diagnostikou v Praze a okolí | 10 | 1.9.2022 09:40 | ||
Skútry & mopedy | Burgman 125 navýšení objemu na 200ccm | 10 | 2.9.2020 17:37 | ||
Opravy a údržba | Dusí se :( | 7 | 22.4.2020 20:57 | ||
Skútry & mopedy | Prosím pomoc Suzuki Burgman 200 rok 2007 | 2 | 21.4.2020 22:31 | ||
Skútry & mopedy | Jaký skútr okolo 200ccm? | 9 | 21.9.2017 15:01 | ||
Poradna | FI kontrolka | 11 | 4.8.2017 10:47 | ||
Silniční cestovní | slušné bydlení kolem Zell am See | 13 | 27.6.2017 21:31 | ||
Opravy a údržba | Vůle ventilů Burgman 200 | 3 | 22.5.2017 10:45 | ||
Skútry & mopedy | Suzuki Burgman 200 z benemoto | 6 | 29.4.2017 18:31 | ||
Skútry & mopedy | Pozvánka na 1.Burgman vyjížďka v Rabí | 2 | 4.3.2017 18:56 | ||
Skútry & mopedy | porucha při startování Burgman 200G -r.v. 2008 | 3 | 24.7.2014 15:04 | ||
Skútry & mopedy | zadřený motor | 11 | 29.7.2013 22:32 | ||
Skútry & mopedy | dovozová TP | 3 | 2.3.2013 09:45 | ||
Opravy a údržba | Manualy | 7 | 23.7.2009 09:34 |
Skůtr pořízen na dojíždění do práce a na menší výlety.
Skúter na denné dochádzanie do práce, i na stovky kilometrov denne
Rychlé a pohodlné přibližovadlo pro cestu hlavně do práce.
Ideální stroj do města, ale i na delší pojezdy. Díky přednímu (většímu neorig.) plexisklu je jízda p...
Málo žere, hodně uveze a dá se s ním vyrazit i mimo město.
Mazlík na cesty po městě i víc...
Nadchla mě mezi ostatními skůtry 200-250 svoji kvalitou, zpracováním, vzhledem a taky chodem motoru....
Trochu větší skutřík.Stímuž se svezou i pohodlně dva.v kopcích nás v pohodě uveze dva ne jak pajda,...
Burgman, kterému říkám Venouš, je nejlepší kup mého života. Je živý, ale ne přiliš agresivní, což mi...
Změnila trochu můj pohled na skútry.
Rychlé a pohodlné přibližovadlo pro cestu hlavně do práce.
Skůtr pořízen na dojíždění do práce a na menší výlety.
Skúter na denné dochádzanie do práce, i na stovky kilometrov denne
Málo žere, hodně uveze a dá se s ním vyrazit i mimo město.
Ideální stroj do města, ale i na delší pojezdy. Díky přednímu (většímu neorig.) plexisklu je jízda p...
Změnila trochu můj pohled na skútry.
Nadchla mě mezi ostatními skůtry 200-250 svoji kvalitou, zpracováním, vzhledem a taky chodem motoru....
Trochu větší skutřík.Stímuž se svezou i pohodlně dva.v kopcích nás v pohodě uveze dva ne jak pajda,...
Mazlík na cesty po městě i víc...
moje první větší motorka, v ulicích prostě parádní únik
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 4.0/10 |
Spolehlivost | 8.5/10 |
Variátor | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.0/10 |
Jízda | |
Sport | 2.0/10 |
Město | 9.0/10 |
Cestování | 6.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 5.3/10 |
Servisní síť | 8.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 5.8/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.7/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.0/10 |
Světla | 8.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki AN 400 Burgman | Nakonec zvítězila zajímavá nabídka na Burgmana AN 200. |
Suzuki AN 400 Burgman | Ako prvý skúter mi prišiel príliš veľký |
Yamaha Majesty 250 | Nejstarší z mého výběru, původně můj favorit... |
Malaguti Password 250 | Katastrofické zpracování plastů. |
Aprilia Scarabeo 250 | Zpracování, jinač jezdila nejlíp. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Gilera Nexus 300 | Posez moc podobný chopperu - na druhou stranu motor oproti Gileře jen ševelil :D |