PROFIL MOTORKY

Yamaha X-max 250 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PauliniEnrico
Vloženo 21.7.2014
Aktualizováno 13.9.2016
Zobrazeno 4 442x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Yamahaaa
Yamahaaa
... X-Max

Více fotografii

Motorka koupena od Zdeněk z Plzně - Koupeno od fajn chlápka, při prodeji (v březnu) udělal chlebíčky s pohoštěním a při vyzvednutí (v dubnu) pozval na gulášek do místní hospůdky :)

Výška jezdce: 191 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda PCX 150: Důvodů bylo více: 1) měřím 191cm 2) chtěl jsem jezdit ve dvou 3) větší pohodlí pro prdel ;)
Kymco Downtown 300: Lepší cena na Yamahu ;)
Vespa GTS Super 300: Luxusni skutrik s kouzlem a eleganci..zatim volim Yamahu

První dojmy - První jízda byla v +6°C v březnu kousek za Plzní. Dojem parádní, padla hned do ruky a to zrychlení hmmm :) žádný pekelný zrychlení a trhání asfaltu, ale pěkný lineární táhnutí až ke 100-110km/h

Motorku bych doporučil pro - Skútr bych doporučil pro všechny, kteří nejsou omezení řidičákem a hledají spolehlivý dopravní prostředek nejen do města, ale i na výletování dál než kolem komína (i ve dvou) ;)

Doplňky na motorce - Dokoupen givi nosič včetně plotny přes www.motomechanik.cz a přes www.yamaha-zizi.cz dokoupen 46l origo kufr. Kufr je super a doporučuji sledovat akce u tohoto prodejce. Při reklamacích se ale nechce moc bavit. Jinak kufr funguje na 100% :)

viz galerie ;) !!

Kufr je super doplněk, který se využije na 100% ;) vejde se do něj komplet výbava na celý den koupání v přírodě pro dva nebo komplet nákup z Lidlu..

Průměrná spotřeba - 3.47333 l/100km

Recenze

*** PRODANÁ ***

Mili pratele jedne stopy! Po nekonecne dlouhem procitani recenzi, testu, profilu tady na motorkarich...nakonec rozhodla volba na X-Maxe 250 a vzhledem k tomu, ze se jedna o limitovanou edici, volba byla jasna :)

Jak jsem jiz naznacil, jedna se o limitovanou edici BLACK EDITION. V soucasne dobe se nabizi limitovana edice od MOMO Design. X-Max byl kupovany od jednoho rizka z Plzne, ktery pri kupovani motorky udelal oblozeny chlebicky a pri prevzeti (jelikoz jsem za motorku platil v unoru) jsem byl pozvan na gulasek s birellem ;) super pristup!

Rekl bych, ze spis jedna o skutr-motorku. Neradi se, ale jen se prida plyn a pohoda..libi se mi i to, ze muzu jak se propletat zacpanou Prahou, tak na pohodu si vyjet za mesto tak i najet na dalnici 120-130km/h a clovek neni brzdou provozu. Clovek ma super mista na nohy jak v singlu, tak i ve dvou.. nejvice bych asi dal 10bodu za misto pod sedlem, ochrana pred neprizni pocasi, pruznost motoru a taky super vzhled..

MOTOR:
Rekl bych, ze uplne staci na pohodovou jizdu ve dvou tak i na rychle presuny po Praze a siiirokym okoli. Pruznost motoru je znat az do 80km/h, ikdyz sila v motoru je citit do 100km/h.. dale uz jde otackomer s stoickym klidem az ke 130km/h. Je stale citit potencional v motoru, ale jiz vice jsem ho jiz netocil, ikdyz by dle technika z Yamahy Praha sel k 145km/h.
Je dobre nechat motor po nastarovani chvili ohrat.. netrapi se za studena a snizi se vibrace pri rozjezdech. Do roku 2009 odchazely palivove cerpadla, me to potkalo bohuzel taky. Vymena 15.500,- dil (prodava se pouze spolu s palivovou nadrzi, takze jeste k tomu naklady na service atd.).

PODVOZEK:
Super pohodlny a nerovnosti filtruje celkem obstoje, ikdyz je fakt, ze radeji ma kvalitnejsi silnice. Jizda jak pres vytluky, kanaly tak i kostky je pohodlna..jedina vec, co je nesvar vsech X-Maxu (co jsem cetl na forech a bohuzel i muzu potvrdit) takove to otravane drnceni plastu na kostach v pristrojove casti. U podvozku chci upozornit na prejezdi lezicich policajtu atd., kdyz jste plne nalozeny. Hlavni stojan ma tendenci si drhnout.

BRZDY:
Prekvapive brzdi jak maji, ikdyz bych mozna volil pres zimu pancerove hadicky. Ve dvou uz se musi myslet vice dopredu a taky pri vyssich rychlostech je namiste myslet kapanek rychleji. Pri brzdeni v krizovych situacich musi clovek jit razantne na bzrdy. Jinak vadnuti brzd v mestekem provozu i na okreskach jsem zatim nezaznamenal.

ERGONOMIE:
Pohodli je prikladove ukazkove. Clovek sedi na siroke "zidli", ktera svym polstrovanim zajistuje pohodli pozadi jak ridici, tak i spolujezdci. Moje draha polovicka si sama rika o vylety v jedne stope, takze pohodli potvrzeno. Se svymi skoro 2 metry se poskaldam pohodlne a i pri jizde ve dvou je porad dostatek mista. Je pravda, ze pro ridice je jen jedna pozice na nohy (takze pri delsi jizde na rovince si je protahnu), jinak spolujezdec ma stupacky v prijemny vysce. Co je prijemny, ze jsou kovove+pogumovane. Nejvice chvalim dobre prosivane sedlo+sirsi predek s chranici na ruce.

MESTO+CESTOVANI:
Jak jsem jiz prednesl, ve meste je to porad stika. X-Max neni takovy mastodont jako vetsi konkurentni od jinych znacek a diky tomu si zachovava hbitost a paradni je i na parkovani. Tady chci vyzdvyhnout hlavni stojan, ktery se hodi skoro vsude. I slecna, kdyz si najde grif, s prstem v nose postavi 178kg vaziciho X-Maxe na hlavni stojan. Jinak policajt funguje dobre a mne osobne nikde nedrhne v zatackach. Timto se dostavam k cestovani, uplne si dokazu projet Rakousko, pres Italii, Slovinsko a zpatky domu... pohodli je obrovske a ve dvou se lepe cestuje. Pohodova rychlost je 80-100km/h. Nejvetsi PLUS je v podsedadlovem prostoru. V kombinaci s topcase je to nejlepsi nakup-odveze vazne skoro vsechno z Lidlu atd... :)

SVETLA+OVLADACI PRVKY:
Nemam zkusenost tak velikou s ostatnima znackama, ale blinkry+prepinace dalkovych svetel+klaskon se ovladaji na jednicku jak v rukavicich, tak i bez. Svetla sviti paradne, vyzdvyhl bych hlavne blinkry v horni casti stitu, ktery se nataci do zatacky podle natoceni riditek. Takze ostatni ridic vidi, kam blikate a chcete jet. Jedine, co se blbe ovlada, tak jsou dve tlacitka vedle displeje na palubovce. Clovek musi mirit presne na prostredek tlacitka, aby se prepnul ukazatel ujetych km atd.

IMAGE:
Limited Edition - co rici vice? Skutr je vyveden v matne cerne s prosivanym sedlem, ktere je taktez limited edition. Polepy jasne nazancuji, ze tady se nejdna o standartni X-Max. Cely skutr pusobi drahym a sportovne luxusnim dojmem. Osobne si myslim, ze tomuto modelu v tomto provedeni by urcite slusel sportovni ladeny vyfuk, ktery by podrhl celou image X-Maxe.

SHRNUTI:
Super skutr/motorka. Doporucil bych se zastavit u Yamahy a projet se. Skutr je drzak, pokud se mu dostavala resp. dostava pravidelna pece a dodruzuji se servisni intervaly. Jinak je to pracant. Pomer cena/vykon plni na 125%. Dokaze dovezt na kraj sveta, privezt nakup a clovek si s chuti zajede na drink :)

+ uzita hodnota je skutecne vysoka
+ spotreba 2,8-3,5l max
+ vyplati se priplatit za kus s uplnou historii
+ paradni pohodli pro oba dva
+ rozmer akorat..velky maly pracant
+ je videt, ze se nejedna o tuctovku
+ ma tah i ve dvou

- vyhybal bych se dovezenym "super" kouskum z Italie apod.
- je nachylny na nekvalitni pneu, poznas hned
- palivove cerpadlo 15.000,-
- obcasne drnceni na kostkach

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PauliniEnrico
PauliniEnrico napsal 04.04.15 v 22:34

díky kluci za pěkný hodnocení..

Miro11-Iceman
Miro11-Iceman napsal 21.10.14 v 13:14

Šikovnej skútr

Heny22
Heny22 napsal 28.09.14 v 15:38

Pěknej stroj. Ať slouží

Více komentářů



TOPlist