Budu se opakovat ale je to italka s rakouským srdcem, které tluče 12 tis tepů za min.
Ta fotka už není aktuální takže není co hodnotit, provedl jsem pár úprav, které jí sluší.
První dojmy - No tak tohle fakt jede, jo a necuká to tolik jako monster 900 hmm to by šlo
Doplňky na motorce - Nový centrál Ohlins z tuona V4, nový tlumič řízení trible Performance, sportovní přepákování (začla fungovat zadní brzda), laděné výfuky , karbonové doplňky.
Kn filtr. Menší sekundár 15 zubů, který vylepšil jízdní vlastnosti při pomalejší jízdě ve městě. Ještě zkusím větší rozetu, ale nerad bych to přepísknul, abych nebyl furt na prdeli . Ještě mi tam chybí pár detailů, nechat zmizet červenou, tzn. úprava sedla a plastíku náp. sání.
Recenze
Zatím nejlepší motorka co jsem měl a to myslím bez prdele. Jede, a přesto to není elektromobil jako čtyřválce, takže i trochu cukne a vrkne ale furt jede jak píchlí prase.
Fakt zábava a zaábava a zábava. Do zatáček jde sama až mně to překvapilo.
jízdními vlastnosmi a ovladatelností ji u motorek na kterých jsem jel překonalo jen Tuono V4, ale tam je samá elektronika a já myslim že to už nemá koule. Jo a je to čtyřvál a já chci neposednej dvouvál s parádním zvukem a to je právě vono Tuono 1000 r.
A ještě jsou za super peníze. Nechápu že tuhle motorku nemá každej. Já bych neměnil.
Pěknoučká italská holka dobře jsi jí popsal 10b super!!
frajer si vyhrál jasný desítec
Krasavec jednou bych ji chtěl zkusit ale ještě mam čas tak pěkné ježdění
Máš to vskutku pěkné Přihoď nějaký foto jako celku, rád bych to viděl tzv. v jednom kuse. Mimochodem... Co ten Trible místo originálu? Jak funguje, taky po něm pokukuju.
Jinak ať to jezdí, tak jak má
Kdybych nebyl na úzká řidítka, měl bych pravděpodobně tento kousek.
Tak ať šlape. Hodně štěstí.