renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 900F Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Flik
Vloženo 24.2.2012
Aktualizováno 1.3.2015
Zobrazeno 1 317x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělá mašina. Hezká, rychlá, spolehlivá a perfektně ovladatelná...

Více fotografii

Motorka koupena od Tomík Čmel - Koupil sem od kamaráda. Nebyl problém.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 1200 Bandit: Hornet mě byl sympatičtější a líbili se mě 2 výfuky pod sedlem
Suzuki GSX 1400: 2. volba hned po Hornetu... Nebyly finance, ale vážně se mě líbí.

První dojmy - Začínal jsem na ní takže první dojmy byly respekt a úžas nad zrychlením. Na ničem s podobným poměrem váha/výkon jsem předtím nikdy neseděl a ze začátku sem toho měl plný kecky, ale už sme si na sebe zvykli a sem rád že mě holka neshodila ;o)

Motorku bych doporučil pro - Motorka mě přijde hodně univerzální a hravá. Dá se s ní jak jezdit na pohodu tak opravdu rychle vystartovat nebo pořádně klopit zatáčky a nenechá se zahanbit ani kde jakým supersportem (ty budou ujíždět akorát na dálnicích) Sami si přeberte co vás láká. Pro mě je Hornet jasná volba.

Doplňky na motorce - Miniblinkry, držák SPZ (už jsem koupil bez origo), plexi přes budíky (před větrem zrovna neochrání ale líbí se mě)

Recenze

Horneta jsem si vybral protože mě fakt sedí a nelituju.

Motor šlape výborně. Má hezky plynulej průběh výkonu a táhne i v nízkých otáčkách. Do zatáček ji nemusím nijak znásilňovat a pěkně se dá naklopit až na hranu pneumatiky.
Jestli se na této motorce něco opravdu povedlo tak jsou to brzdy. Cítím v nich opravdovou jistotu, jakou sem ještě u žádně jiné motorky neměl.
Podvozek mě trošku trápí,protože není nastavitelnej a navíc mám v háji zadní tlumič a cejtím každej hrb, ale už se na tom pracuje.
Spolujezdec má relativní pohodlí. Nemusí být úplně skrčenej, ale taky to není úplně to pravý ořechový na dlouhý cestování. Je to Hornet a ne GoldWing.
Úložný prostor je dost naprd. Nedá se tam pořádně nic moc dat a když už tam pár věcí narvu tak sou rozmístěný všude pod celým sedlem.
Spotřeba se mě pohybuje podle jízdy mezi 5,9 (delší vyjížďka na pohodu) až 7,5 (200 + po dálnici) průměrně se držím kolem 6,2 když to nešetřím.
Mašina je držák. Až na běžnou údržbu, prasklou žárovku a ten zadní tlumič se neobjevil žádnej problém. A to ani netuším co se s tou mašinou dělo než jsem ji koupil. Větší servis mám v plánu přes zimu ale je to spíš preventivně. Seřídit ventily, vyměnit svíčky, kapaliny atd,...

Motorce nejvíc sedí hezký silnice mimo město. Sem tam zatáčka nějaká rovinka. Ve městě se sice dá hezky prokličkovat ale mašina dost topí a pořád musí valit větrák. Na dálnici zase chybí plasty a od 150 už hodně fouká. Krátkodobě se sice dá dosáhnout slušná rychlost (cca 240Km/h) ale vůbec není pohodlný v takové rychlosti někam cestovat a místo abyste si jízdu užili se soustředíte jak se udržet a nezlomit si krk.

Cesty sem měl zatím jednorázově do 500 kilometrů a nebyl problém to ujet. Posez na motorce je pohodlnej a nebolí z toho kolena, záda ani ruce když se člověk na benzínce trochu protáhne.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jambo.
Jambo. napsal 31.03.13 v 15:12 10b.

hornetbody
hornetbody napsal 08.02.13 v 19:12 10b.

máš ji dost v origu a proto dávám

Více komentářů



TOPlist