renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 GS (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník zdennn
Vloženo 2.5.2016
Aktualizováno 25.11.2021
Zobrazeno 4 012x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


žlutočerné univerzální žihadlo, na dlouhé cesty za dobrodružstvím.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - po snížení sedla je výborná, ovladatelná s dobrým výkonem na cestě a v terénu se z ní stává dravec pro lovení kilometrů na cestách - necestách...Zatím s respektem si zvykám na její větší výkon a zrychlení (trošku lepší než Dakar F650GS). Avšak v terénu jsou motorky srovnatelné - nejsem žádnej divoch - s rozumem si užívám univerzálnost motorky a občas sjedu z cesty na polňačku.

Recenze

Líbí se mi jak dizainově, tak i svojí univerzálností a obratností na všech možných površích od asfaltu přes šotoliny až po písek, skálu nebo trávu a bahno.
Motorku jsem koupil přes bazar, je to sice první výrobní ročník 2008 ve žlutočerné barvě - fakt povedené - líbí se mi.





Byla celkem za dobrý peníz vzhledem k tomu že byla kompletně vybavená na cestování - ochrana rukou, vysoké plexi, kryt motoru, padací rámy, i držáky kufrů včetně třech hliníkových zamykatelných kufrú a alarmu a i další prkotinky jako led blinkry, pěkná zrcátka,rozšíření zadní brzdové páčky, krytka nádobky na brzdovou kapalinu, pancéřové hadičky...
Prostě (neberu li běžnou údržbu) jen sednout a vyjet na expedici.
Ovladatelnost je výborná, chová se podobně jako můj předchozí DAKAR, akorát má větší výkon což je poznat hlavně při delších přesunech na dálnicích a s plnou zátěží bagáže jede jako bez ní. Také vibrace jsou minimální a sedlo i když není bůhvíjak polstrované , je i na dlouhé cesty pohodlné a zadek je v pohodě.










Mám ji zatím první sezonu, a po koupi po provedení základní i preventivní údržby (výměna náplní i v tlumičích,filtrů, výměna ložisek v kolech a krku řízení a kontrole ostatních mechanických částí - cca 5000,-) jsem vyrazil s bratrem (honda Varadero 1000) na expedici do Rumunska a Moldávie. Po 10 dnech pohodové cesty najednou přestala motorka startovat, zjistili jsme že nedobíjí baterii. Doma jsem po různém proměřování musel nechat převinout alternátor, snad to bude už na čas v pohodě.Tato závada mě stála cca3500,-
Motorku si chci nechat určitě dlouho (dokud na ni vylezu) proto budu investovat do její údržby abych se na ni mohl spolehnout i dále od domova.









Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JouFH12
JouFH12 napsal 19.02.17 v 07:09 10b.

Super mašina

Mates-v
Mates-v napsal 12.05.16 v 18:35 10b.

Máš jí moc pěknou . Slušnej popis a nádherný fotky. Ať slouží.
Za mě 10b.

Drtikol82
Drtikol82 napsal 09.05.16 v 20:39 10b.

krásná at slouží

hasjan
hasjan napsal 09.05.16 v 19:51 10b.

Tak to byla pěkná rozborka.

Petr_TA
Petr_TA napsal 09.05.16 v 16:08 10b.

Parádně vybavená brambora
O moooc lehčí než ta moje
10b

Více komentářů



TOPlist