globalmoto_kveten




Medziplyn

  • 0

    10.5.2019 od duran_70

    pri podradovani medziplynom som zistil,ze nie vzdy otacky vyletia hore,niekedy sa rucicka otackomeru velmi slabo pohne a zvuk je taky mdly...nahodou som zistil aj to,ze pri jazde na 2.kvalte mi motorku trha dopredu,nie vzdy,len taky zly pocit,ze idem,zrazu ma mykne do predu,potom to ustane a tak...dik za rady,som laik

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    10.5.2019 od ffugas

    Moc si nedokážu představit, co tím myslíš, ale napadla mě jedna věc. Kdy si naposledy synchronizoval karburátory?

    Doplněno:

    pre predstavu:pri podradovani, stlacim spojkovu packu ,pridam plyn,niekedy zareve a otacky vyletia,zaradim nizsi kvalt...a niekedy sa rucicka nepohne ,zvuk akoby to malo zdochnut

    10.5.2019 od duran_70

    pre predstavu:pri podradovani, stlacim spojkovu packu ,pridam plyn,niekedy zareve a otacky vyletia,zaradim nizsi kvalt...a niekedy sa rucicka nepohne ,zvuk akoby to malo zdochnut

    10.5.2019 od duran_70

    je to striekacka !

    10.5.2019 od duran_70

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.5.2019 od Lam.

    Asi by jsi pro ti co ti budou radit měl doplnit o jakých otáčkách tu mluvíme ? ...to že ti při malejch otáčkách hůř roztáčí motor než ve vysokejch je naprosto bežný, holt tam chceš nalejt víc benzínu ale motor ho stejně nestihne spálit a tím se roztočit za vteřinu, když podřazuješ. Pokuď je ten problém ve všech otáčkách (a se ZAHŘÁTÝM MOTOREM = už né tuhým olejem) tak to teprve zní jako technickej problém.

    Doplněno: