globalmoto_duben_nolan





Téma: GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
 
9.9.2010 v 21:24
Cus vsem,

technicka aspon za 10 piv mate nekdo predelanou gsx-r 600 K6/K7 na okruh, ze vaham , s proklemovanym spinacem spojky?????? Mam problem, jak jinak ze, motorka ma celych uzasnych 60 koni ani vymena cdi ktere bylo vadne to nevyresilo, od par chytrych hlav jsem se dozvedel ze u suzuki je to veliky problem a ma to vliv na vykon moto pres ecu, na zahranicnim foru jsem nasel u 750 07 skoro minus 25 koni pri proklemovanym spinaci spojky. Moto byla na brzde a diagnostice v suza moto, ale jedine co se podarilo zjistit je ze "nefunguji" horni vstriky, ale diagnostika nic nehlasi, takze kolik ze zo bude tech piv . Dulezity je jestli to nekdo ma, je info zda tam ma puvodni cdi bez power commanderu a atd...... pripadne je to s tim spojkovym spinacem pravda ? Byl by mi nekdo ochoten pujcit cdi na 600 K6/K7, aby se vyloucilo dalsi vadne cdi

Diky za poznatky a nabidky k snatku

Pazout
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

9.9.2010 v 22:02 | Nahoru | #1
čau chci se zeptat, ty si měnil CDI ?? a jaké si tam dal, z USA bez imob.?
Mám známeho co se mu vysralo origo CDI a koupil do toho z USA bez imob.,ale nemůže to nějak rozchodit ... imob. mu to furt blokuje a nejde nastartovat i když je odpojený.
jak na to ??
dík

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

9.9.2010 v 22:07 | Nahoru | #2
Napiš Murkinovi

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

9.9.2010 v 23:04 | Nahoru | #3
už jsem to řešil. Dal jam tam tlačítko. ŘJ musí dostat impuls, žes pustil spojku-potom to jede normálně. Asi bych našel i grafy jak jem to měřil na brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

9.9.2010 v 23:38 | Nahoru | #4
Mám 750 K7 ale tohle šlyším poprvé !!! tam je rozdíl ve výkonu !! K vůli spínače spojky ????

Naposledy editováno 09.09.2010 23:39:32

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

9.9.2010 v 23:55 | Nahoru | #5
gorkin>
udajne pri zmacknute spojce cdi pouziva jinou vstrikovaci mapu kde nefunguji horni vstriky, moto se chova jako by byl zarazeny neutral....

[img]

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

9.9.2010 v 23:57 | Nahoru | #6
plz berte ten graf se rezervou prodavam jak jsem se koupil, tedy spis prcet a prelozil, ten graf by mel byt z 600 a 10 koni je fakt dost

heledejte suzuki gsx-r 600 clutch switch

use the fucking google bloody fucking user...... proste tomu ne a ne uverit

Naposledy editováno 09.09.2010 23:59:18

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 00:02 | Nahoru | #7
to co rikal ten fachman ze servisu pry se s tim cdi ze zacatku nejak popere, ale pak .....60PS pry resily podobny problem na nejaky prestavbe, kde byl motor z busy a stejny problem, proste se moto "neuveze" cim vysi kvalt tim nizsi max otacky motoru

Naposledy editováno 10.09.2010 00:03:09

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 00:16 | Nahoru | #8
pazout> slysim poprve. Litr K5/6 ma velmi podobny el.system vcetne ECU a neni zadny problem. Nechapu proc byl nahrazen puvodni robustni system spojka/stojan/kvalt

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 00:20 | Nahoru | #9

DavR1>čau chci se zeptat, ty si měnil CDI ?? a jaké si tam dal, z USA bez imob.?
Mám známeho co se mu vysralo origo CDI a koupil do toho z USA bez imob.,ale nemůže to nějak rozchodit ... imob. mu to furt blokuje a nejde nastartovat i když je odpojený.
jak na to ??
dík



čao stejný problém jsem měl s R1, řešil jsem to přes Moto Petra . Stálo mě to asi 1500 a motorka lítá jako o život.zůstala mi pak rozpojená část drátů od spínačky a prej ještě něco tam dělal ale to mi neprozradil.. každopádně to funguje, to je důležitý

Naposledy editováno 10.09.2010 11:00:05

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 00:50 | Nahoru | #10
Je fakt že mi nešlo odladit moto s PowCom Chovalo se to jako že nefunguje a PC štekruje na horní vstřiky

a jak píše Pazout:::udajne pri zmacknute spojce cdi pouziva jinou vstrikovaci mapu kde nefunguji horni vstriky, moto se chova jako by byl zarazeny neutral
a já to proklemovany mám
možná to je stejný problém
Ale zase žeby tam chybělo 10-15 koní to si nejsem jist
Každopádně v KSK moto se jim ten výkon nezdál Košer

Naposledy editováno 10.09.2010 00:53:06

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 06:20 | Nahoru | #11
C:\Documents and Settings\JS\Dokumenty\Obrázky\gsxr600-Karel.bmp

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 06:24 | Nahoru | #12
Je to pravda,treba u 1000 K5-6 to muzes klidne vyhodit,ale u K7-8 uz ne. Delal jsem i 750 a opravdu tam spinac na spojce byt musi,jinak po chvilce co se rozjedes,vyskoci chyba s problemem volnobehu,jenze jednotka si nastavi rezim,kdy prestana pouzivat snimace(teplota motoru,nasavaneho vzduchu........) nastavi na nich pevnou hodnotu. Opravdu je tam rozdil ve vykonu!!!

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 07:25 | Nahoru | #13
Murkin>
kez by 600 taky hazela chybu, co me tu uz stalo casu a panez...... pro to cdi je to jakoby normalni stav, ona to opravdu asi chyba ani neni, proste je zmackla spojka a smitec, treba je to ochrana proti spaleni spojky, ale -40 koni........ 750 ma - 1o koni proc kurna ja zrovna ja rovnou 40. Mototka funguvala nekolik zavodu a behem jednoho zavodu motor zacal ztracet vykon jako kdyz neni benzi. Jelikoz se jednalo o bouracku neznal jsem historii co s tim kdo delal, ale v nadrzi sem nasel bordel, mega bordel takze sem sel po spatny stope, pac se menil filtr hrubych necistot v nadrzi, cistily se vstriky. Pak se zjistilo ze je ko cdi, tedy mozna, pac jestli tam vratim to puvodni a dam tam ten spinac a ono to bude makat tak se po.... dneska tu klemu vyskubnu a namontuju tam to rele. Pokud to dopadne tak to vyzkousim v nedelnim cecu

odkazy na fora kde se to resilo uz na TLR atd

http://wotid.com/tls/content/view/18/56/
http://www.tlzone.ne...h-switch-bypass.html

[img]

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 07:33 | Nahoru | #14
jine schema s rele, ktere hodlam vyzkouset

[img]

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 08:49 | Nahoru | #15
pazout: jo jo jak pises, ta spojka ma vliv na ECU uz od dob TL... ono kdyz se kouknes do schematu tak jde drat od spojky i do ECU, coz by v pripade ze by to byl jen switch pro stojankovej obvod nemelo smysl. Par lidi na TLzone ma i dekodovanej soft origo jednotky, je tam nekolik map pro predstih a pro palivo a pri proklemovanym spinaci to dava jiny mapy nez by melo. u starsich moto tam v mapach neni takovej rozdil a jelikoz se to dela hlavne na okruhovlach tak ta"spatna" palivova mapa je stejne pak prekopana commanderem.... u tech novejsich je zda se problem s tim ze to nepouziva nektery cidla, druhou rampu vstriku atd... viz murkin.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 08:55 | Nahoru | #16

gorkin>Je fakt že mi nešlo odladit moto s PowCom Chovalo se to jako že nefunguje a PC štekruje na horní vstřiky

a jak píše Pazout:::udajne pri zmacknute spojce cdi pouziva jinou vstrikovaci mapu kde nefunguji horni vstriky, moto se chova jako by byl zarazeny neutral
a já to proklemovany mám
možná to je stejný problém
Ale zase žeby tam chybělo 10-15 koní to si nejsem jist
Každopádně v KSK moto se jim ten výkon nezdál Košer



cece PC na sekundarni vstriky? starsi verze commanderu s vzdy davaly na primarni, moznost ovlivneni sekundarnich ma az commander 5. ono pres PC tam pujde i na primarnich vstrikach nalejt neco navic, ze by to mohlo chodit jako s funkcnima sekundarnima....

kazdopadne s tim spinacem bych to prekopal na puvodni stav, nebo podle schemat dole... cokoliv z ceho vede drat do ECU se musi probadat nez se to vyhodi

Naposledy editováno 10.09.2010 08:56:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 11:41 | Nahoru | #17
assassin> Při ladění,je to běžná praxe,že si propojím jaké chci vstřikovače,ale pokud propojiš vrchní,nemůžeš nastavovat spodek a nízké polohy klapky.Je to v závislosti na tom,jak sériová jednotka přesouvá palivo pro horní vstřikovače.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 11:45 | Nahoru | #18

Murkin>assassin> Při ladění,je to běžná praxe,že si propojím jaké chci vstřikovače,ale pokud propojiš vrchní,nemůžeš nastavovat spodek a nízké polohy klapky.Je to v závislosti na tom,jak sériová jednotka přesouvá palivo pro horní vstřikovače.



jj jasny to chapu, ja to myslel tak ze je blbost to dat na vrchni jestli nejedou furt(a to asi vetsinou ne) a ze az PC5 ma moznost 8vstriku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 11:50 | Nahoru | #19

assassin>jj jasny to chapu, ja to myslel tak ze je blbost to dat na vrchni jestli nejedou furt(a to asi vetsinou ne) a ze az PC5 ma moznost 8vstriku...



Blbost to není,docela se to používá,jen pak musíš motorku komlet nastavit,protože ty mapy co máš,jsou na nic.

Naposledy editováno 10.09.2010 12:09:53

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 12:38 | Nahoru | #20
Myslíte, že u Busy má ten spojk. spínač taky na něco vliv??? Taky to mám propojený, ale nedostatkem výkonu, zdá se, netrpí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 12:44 | Nahoru | #21

Smrči GSX-F>Myslíte, že u Busy má ten spojk. spínač taky na něco vliv??? Taky to mám propojený, ale nedostatkem výkonu, zdá se, netrpí.



jstli ten drat vede do ECU tak je to dost mozny... ale rozdil nebude drastickej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 12:45 | Nahoru | #22

Murkin>Blbost to není,docela se to používá,jen pak musíš motorku komlet nastavit,protože ty mapy co máš,jsou na nic.



aha, moc mi nedochazi smysl... ze bys na primarnich nedostal tolik paliva navic? ale tak ja sem teoretik, je jasny ze nakej duvod k tomu se v praxi najde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 12:47 | Nahoru | #23
assassin> Udajně 10-15 koní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 12:48 | Nahoru | #24

gorkin>assassin> Udajně 10-15 koní



no to na buse v provozu asi moc nepozna:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 12:52 | Nahoru | #25

assassin>no to na buse v provozu asi moc nepozna:)


10-15 koní u 750 !!!
ja bych hledal i volně ležícího poloKoně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 12:55 | Nahoru | #26

gorkin>10-15 koní u 750 !!!
ja bych hledal i volně ležícího poloKoně



no jo vy kruzitkari honite kazdou desetinku.. nam je to celkem jedno jestli jedem v letenskym tunelu 220 nebo 225:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:00 | Nahoru | #27
assassin> Dnes to vezu na brzdu !!! tak jsem zvědavý !!!
Měl jsem Ignitech a PC a nechtělo se to s motorkou domluvit !!!
Jsem rád za tohle téma ¨snad jsem našel příčinu proč to nefunguje !!!
Každopádně o výsledek se podělim

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:03 | Nahoru | #28
Koně jsou koně
ale budu rád když tam najdem alespoň nějakou tu mulu nebo mezka

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:13 | Nahoru | #29

gorkin>assassin> Dnes to vezu na brzdu !!! tak jsem zvědavý !!!
Měl jsem Ignitech a PC a nechtělo se to s motorkou domluvit !!!
Jsem rád za tohle téma ¨snad jsem našel příčinu proč to nefunguje !!!
Každopádně o výsledek se podělim



Pokud máš ignitech,tak ten spínač klidně nech odpojený,téhle jednotce je to fakt jedno

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:16 | Nahoru | #30

gorkin>assassin> Dnes to vezu na brzdu !!! tak jsem zvědavý !!!
Měl jsem Ignitech a PC a nechtělo se to s motorkou domluvit !!!
Jsem rád za tohle téma ¨snad jsem našel příčinu proč to nefunguje !!!
Každopádně o výsledek se podělim



uff ignitech je prece standalone jednotka, tam co nastavis ze ma jit na vstrik to tam jde, nakej drat od spojky te nezajima:) - ale je fakt ze to asi naladit neumi kazdej jouda. commander je pridavna (piggy back) - nepocita dodavku paliva ale meni tu co spocita origo jednotka... tam kdyz je problem muze byt problem i v celku s PC... navic jsou palivovy a zapalovaci mapy... rozdily par koni muze delat i blba zapalovaci mapa a tu "obycejnej" powercommander3 neresi...

ok, super, uz tu moc temat na kterych se clovek dozvi neco uzitecnyho neni, tak za kazdou takovou vlastovku je clovek rad
napis jak to dopadlo..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist