technicka aspon za 10 piv mate nekdo predelanou gsx-r 600 K6/K7 na okruh, ze vaham , s proklemovanym spinacem spojky?????? Mam problem, jak jinak ze, motorka ma celych uzasnych 60 koni ani vymena cdi ktere bylo vadne to nevyresilo, od par chytrych hlav jsem se dozvedel ze u suzuki je to veliky problem a ma to vliv na vykon moto pres ecu, na zahranicnim foru jsem nasel u 750 07 skoro minus 25 koni pri proklemovanym spinaci spojky. Moto byla na brzde a diagnostice v suza moto, ale jedine co se podarilo zjistit je ze "nefunguji" horni vstriky, ale diagnostika nic nehlasi, takze kolik ze zo bude tech piv . Dulezity je jestli to nekdo ma, je info zda tam ma puvodni cdi bez power commanderu a atd...... pripadne je to s tim spojkovym spinacem pravda ? Byl by mi nekdo ochoten pujcit cdi na 600 K6/K7, aby se vyloucilo dalsi vadne cdi
Diky za poznatky a nabidky k snatku
Pazout
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
kez by 600 taky hazela chybu, co me tu uz stalo casu a panez...... pro to cdi je to jakoby normalni stav, ona to opravdu asi chyba ani neni, proste je zmackla spojka a smitec, treba je to ochrana proti spaleni spojky, ale -40 koni........ 750 ma - 1o koni proc kurna ja zrovna ja rovnou 40. Mototka funguvala nekolik zavodu a behem jednoho zavodu motor zacal ztracet vykon jako kdyz neni benzi. Jelikoz se jednalo o bouracku neznal jsem historii co s tim kdo delal, ale v nadrzi sem nasel bordel, mega bordel takze sem sel po spatny stope, pac se menil filtr hrubych necistot v nadrzi, cistily se vstriky. Pak se zjistilo ze je ko cdi, tedy mozna, pac jestli tam vratim to puvodni a dam tam ten spinac a ono to bude makat tak se po.... dneska tu klemu vyskubnu a namontuju tam to rele. Pokud to dopadne tak to vyzkousim v nedelnim cecu
odkazy na fora kde se to resilo uz na TLR atd
http://wotid.com/tls/content/view/18/56/
http://www.tlzone.ne...h-switch-bypass.html
[img]