globalmoto_kveten





Téma: GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
 
9.9.2010 v 21:24
Cus vsem,

technicka aspon za 10 piv mate nekdo predelanou gsx-r 600 K6/K7 na okruh, ze vaham , s proklemovanym spinacem spojky?????? Mam problem, jak jinak ze, motorka ma celych uzasnych 60 koni ani vymena cdi ktere bylo vadne to nevyresilo, od par chytrych hlav jsem se dozvedel ze u suzuki je to veliky problem a ma to vliv na vykon moto pres ecu, na zahranicnim foru jsem nasel u 750 07 skoro minus 25 koni pri proklemovanym spinaci spojky. Moto byla na brzde a diagnostice v suza moto, ale jedine co se podarilo zjistit je ze "nefunguji" horni vstriky, ale diagnostika nic nehlasi, takze kolik ze zo bude tech piv . Dulezity je jestli to nekdo ma, je info zda tam ma puvodni cdi bez power commanderu a atd...... pripadne je to s tim spojkovym spinacem pravda ? Byl by mi nekdo ochoten pujcit cdi na 600 K6/K7, aby se vyloucilo dalsi vadne cdi

Diky za poznatky a nabidky k snatku

Pazout

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:00 | Nahoru | #1
assassin> Dnes to vezu na brzdu !!! tak jsem zvědavý !!!
Měl jsem Ignitech a PC a nechtělo se to s motorkou domluvit !!!
Jsem rád za tohle téma ¨snad jsem našel příčinu proč to nefunguje !!!
Každopádně o výsledek se podělim

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:13 | Nahoru | #2

gorkin>assassin> Dnes to vezu na brzdu !!! tak jsem zvědavý !!!
Měl jsem Ignitech a PC a nechtělo se to s motorkou domluvit !!!
Jsem rád za tohle téma ¨snad jsem našel příčinu proč to nefunguje !!!
Každopádně o výsledek se podělim



Pokud máš ignitech,tak ten spínač klidně nech odpojený,téhle jednotce je to fakt jedno

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:16 | Nahoru | #3

gorkin>assassin> Dnes to vezu na brzdu !!! tak jsem zvědavý !!!
Měl jsem Ignitech a PC a nechtělo se to s motorkou domluvit !!!
Jsem rád za tohle téma ¨snad jsem našel příčinu proč to nefunguje !!!
Každopádně o výsledek se podělim



uff ignitech je prece standalone jednotka, tam co nastavis ze ma jit na vstrik to tam jde, nakej drat od spojky te nezajima:) - ale je fakt ze to asi naladit neumi kazdej jouda. commander je pridavna (piggy back) - nepocita dodavku paliva ale meni tu co spocita origo jednotka... tam kdyz je problem muze byt problem i v celku s PC... navic jsou palivovy a zapalovaci mapy... rozdily par koni muze delat i blba zapalovaci mapa a tu "obycejnej" powercommander3 neresi...

ok, super, uz tu moc temat na kterych se clovek dozvi neco uzitecnyho neni, tak za kazdou takovou vlastovku je clovek rad
napis jak to dopadlo..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist