technicka aspon za 10 piv mate nekdo predelanou gsx-r 600 K6/K7 na okruh, ze vaham , s proklemovanym spinacem spojky?????? Mam problem, jak jinak ze, motorka ma celych uzasnych 60 koni ani vymena cdi ktere bylo vadne to nevyresilo, od par chytrych hlav jsem se dozvedel ze u suzuki je to veliky problem a ma to vliv na vykon moto pres ecu, na zahranicnim foru jsem nasel u 750 07 skoro minus 25 koni pri proklemovanym spinaci spojky. Moto byla na brzde a diagnostice v suza moto, ale jedine co se podarilo zjistit je ze "nefunguji" horni vstriky, ale diagnostika nic nehlasi, takze kolik ze zo bude tech piv . Dulezity je jestli to nekdo ma, je info zda tam ma puvodni cdi bez power commanderu a atd...... pripadne je to s tim spojkovym spinacem pravda ? Byl by mi nekdo ochoten pujcit cdi na 600 K6/K7, aby se vyloucilo dalsi vadne cdi
Diky za poznatky a nabidky k snatku
Pazout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
gorkin>Je fakt že mi nešlo odladit moto s PowCom Chovalo se to jako že nefunguje a PC štekruje na horní vstřiky
a jak píše Pazout:::udajne pri zmacknute spojce cdi pouziva jinou vstrikovaci mapu kde nefunguji horni vstriky, moto se chova jako by byl zarazeny neutral
a já to proklemovany mám
možná to je stejný problém
Ale zase žeby tam chybělo 10-15 koní to si nejsem jist
Každopádně v KSK moto se jim ten výkon nezdál Košer
cece PC na sekundarni vstriky? starsi verze commanderu s vzdy davaly na primarni, moznost ovlivneni sekundarnich ma az commander 5. ono pres PC tam pujde i na primarnich vstrikach nalejt neco navic, ze by to mohlo chodit jako s funkcnima sekundarnima....
kazdopadne s tim spinacem bych to prekopal na puvodni stav, nebo podle schemat dole... cokoliv z ceho vede drat do ECU se musi probadat nez se to vyhodi
Naposledy editováno 10.09.2010 08:56:12