bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS500 oprava motoru
25.7.2010 v 20:04
Zdravíčko všem,

chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně chycenýho motoru z GS co mam doma. Je přidřenej na klice a rozhodl jsem se že ho dam do kupy, teoreticky stačí vyměnit jen kliková hřídel a motor bude zase OK ? Je to pracný to rozhodit a vyměnit ?
Jakou potom mam dát tak cenu při prodeji ? Karburátory nemam, takže asi nemůžu ani vyzkoušet jestli blafe že ?

GS500 oprava motoru

25.7.2010 v 20:19 | Nahoru | #1
Tos koupil kolo ne?

GS500 oprava motoru

25.7.2010 v 20:36 | Nahoru | #2
jestli je klika, tak budou i šály, když se to nevidí, těžko určit

1 reakcí na tento příspěvek GS500 oprava motoru

25.7.2010 v 20:45 | Nahoru | #3
No teoreticky stačí vyměnit klikovou hřídel, k tomu šály, taky ojnici (kleklo to určitě na spodním ojničním čepu) oko ojnice bude natažený, pak těsnění pod hlavou a pod víkama, bůhví v jakým stavu je rozvoďák a ten kdo to koupí tak bude chtít nějakou záruku že to není zajíc v pytli. Takže bych dal inzerát max na díly z motoru nebo to zahodil do zběru.

GS500 oprava motoru

25.7.2010 v 21:25 | Nahoru | #4
Co si s tím dělal,že se to tak brzy kouslo? Nebo to byla špatná koupě?

GS500 oprava motoru

25.7.2010 v 23:19 | Nahoru | #5
ee, koupil jsem moto, jenže původní majitel mi neřekl že to tak moc žere olej, tak jsem to zas tak moc taky nehlídal, a jednou když jsem jel do práce, jsem jí trošku už za studena naložil, a když tam bylo toho oleje už málo, a ještě byl stuhlej, tak to nemazalo, a potom začalo v motoru mlátit. Při nízkejch otáčkách to nedělalo, ale když se přidal plyn, tak to tam mlátilo v tom...

ty šály nejsou na klikový hřídeli ? Já myslel že jo

Kupoval jsem asi před rokem "novej" motor, stál mě 12 tis.

GS500 oprava motoru

26.7.2010 v 00:10 | Nahoru | #6
Zadřený motor nech na náhradní díly, sehnat jiný motor z bouračky bude levnější než dělat generálku na zadřeném motoru ...a hlavně s tím nebude tolik práce . Nechal bych si hlavu, valce s písty, převodovku, spojku a zbytek bych vyhodil, přip. si to můžeš nechat na ozdobu do obyváku . Jestli se šálky napekly na kliku a protočily se v karterech....no tak je to smutný příběh...apropo, pohrdám člověkem který důkáže zadřít motor na GS 500, ten motor vydrži fakt hodně...

GS500 oprava motoru

26.7.2010 v 12:11 | Nahoru | #7
To bych fakt chtěl koupit motor, kde je vyměněná klika a je neodzkoušenej aspoň pár tisíc km ...to si spíš koleduješ, že Ti někdo pak pěkně rozbije hubu ...radši to prodej tak jak to je, stejně na tom nic nevyděláš...

(reakce na) GS500 oprava motoru

26.7.2010 v 12:58 | Nahoru | #8

Katana>No teoreticky stačí vyměnit klikovou hřídel, k tomu šály, taky ojnici (kleklo to určitě na spodním ojničním čepu) oko ojnice bude natažený, pak těsnění pod hlavou a pod víkama, bůhví v jakým stavu je rozvoďák a ten kdo to koupí tak bude chtít nějakou záruku že to není zajíc v pytli. Takže bych dal inzerát max na díly z motoru nebo to zahodil do zběru.



Je to přesně takhle. Stalo se mi na R6 to samý. Oprava za 36 tis.

Než budeš objednávat šály, sežeň si kliku na kterej máš číslo a podle toho šály objednáš.

BTW: Ojnice i klika se daji zrepasovat. Ty moje se zachránily.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 34 Dnes v 09:16 Kohlstein
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 25.4.2024 v 19:36 Dejwidos
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist