globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Bandit 1200
 
9.9.2014 v 20:46
Zdravím chtěl bych se zeptat a doufám že zde najdu někoho, kdo mi dokáže pomoci. Váhám s výběrem Bandita 1200 nebo 1200S. Jaké jsou zásadní rozdíly, který typ je na co lepší? Je "S-ko" lepší na cestování díky většímu krytí předního plexi? Jízdní vlastnosti atd... Dlouho jsem hledal motorku, na které bych se cítil dobře při sezení, nemusel jsem se nijak hrbit atd.. a to při mé výšce 197cm velice cením. Na první pohled a pocit velice fajn, avšak ještě jsem se nestihl projet, takže nemůžu říct... Jaké jsou rozdíly u roku výroby 2000 -2004?
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem D.P.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Suzuki Bandit 1200

9.9.2014 v 20:54 | Nahoru | #1

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 07:17 | Nahoru | #2
kup se ten, který se ti líbí víc, mě se více líbi N, proto ho taky mám, S je praktičejší z důvodu proudění vzduchu, musíš si uvědomit, co chceš

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 08:28 | Nahoru | #3
jestli chceš, aby na tebe nefoukalo, tak si kup auto mě se na těch polokapotách nelíbí to, že světlo svítí furt jen dopředu, což je v noci v zatáčkách nakokot. Na XJR jsem měl malý plégo, když jsem ho koupil šlo hned dolů, foukalo mi akorát pod bradu. Při jízdě kolem 130 je nápor ještě snesitelnej, víc jezdím jen výjmečně. Prostě mi z toho víc stojí šulínek, když na mě pořádně fouká A klasickej vzhled je hezčí, teda aspoň pro mě

(reakce na) Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 10:58 | Nahoru | #4

Harry007 píše: jestli chceš, aby na tebe nefoukalo, tak si kup auto mě se na těch polokapotách nelíbí to, že světlo svítí furt jen dopředu, což je v noci v zatáčkách nakokot. Na XJR jsem měl malý plégo, když jsem ho koupil šlo hned dolů, foukalo mi akorát pod bradu. Při jízdě kolem 130 je nápor ještě snesitelnej, víc jezdím jen výjmečně. Prostě mi z toho víc stojí šulínek, když na mě pořádně fouká A klasickej vzhled je hezčí, teda aspoň pro mě



u auta máš taky naklápěcí reflektory, nebo to v noci svítí nakokot?

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 11:06 | Nahoru | #5
tak u auta máš dva reflektory, který jsou umístěný dál od sebe a svítí jinak než na motorce... jinak u auta naklápěcí reflektory nemám, páč nemám auto

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 11:12 | Nahoru | #6
pokud nemáš na naježděny dvě sezony (cca 30 tkm) na šestikilu, na dvanáctku se vyser. b12 držela rekord v produkčních motorkách na zrychlení 0-100 (než přišel h9), takže pro začátečníka stroj naprosto nevhodný.

když se ti líbí bandit, koukni na b6. verze s "krouceným" rámem (do 99) mi připadala větší (mám cca 190 cm), ale vyzkoušej sám.
bandit má měkčí podvozek, na sportovněji (do doby fazera a horneta nejsportovnější) laděný model hlavně předek až moc. naštěstí je to problém za cca 3 tisíce řešitelný.

b6 jsem kdysi koupil na opětovné rozježdění (asi 6 let jsem pravidelně nejezdil, předtím najeto cca 60 tkm od fichtla po rf900) a rozjíděl se přes 20 tkm, než jsem přestoupil výš

(reakce na) Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 11:19 | Nahoru | #7

Harry007 píše: tak u auta máš dva reflektory, který jsou umístěný dál od sebe a svítí jinak než na motorce... jinak u auta naklápěcí reflektory nemám, páč nemám auto



pokud máš světlo v pořádku, pak jediné situace, kdy mi vadí světlo pevně v kapotě, jsou, když si potřebuju posvítit kolem motorky při parkování.
na silnici zatáčíš naklápěním, skromným odhadem bych viděl rozdíl ve "stranovém" dosvitu cca metr na 50 metrech vzdálenosti. odlišný odhad můžeš dokázat exaktním výpočtem, já jsem líný

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 11:39 | Nahoru | #8
hele díky za tvoji odbornost, ale psát mi to vážně nemusíš, já napsal svůj názor, mě se to prostě nelíbí a jestli to je o metr, nebo a dva jinak je mi fakt jedno

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 12:53 | Nahoru | #9
Jedině B 12 N a pokud máš mozek tak se 12-ky neboj takové kydy že se musíš rozjíždět na 6 ce neposlouchej. Šestka je stráta času a peněz.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 13:00 | Nahoru | #10
jo a ještě si spočítej, jestli máš na údržbu mě XJR ročně stojí nějakých 70-80 táců

(reakce na) Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 13:05 | Nahoru | #11
Harry007> kolik najedeš ročně kilometrů, předpokládám, že v ceně máš i pohonné hmoty

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 13:09 | Nahoru | #12
něco kolem 15000 a je to i s benzinem

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 13:29 | Nahoru | #13
kolik ti to žere, já mám letos něco přes 9 tis, takže počítám za benzín 25 tis Kč, sada pneu 6,5 tis Kč, olej, filtry, svíčky atd 2 tis Kč, takže suma sumárum 35 tis Kč, co jsi kupoval na moto, že jsi se dostal na takovou částku?

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 13:44 | Nahoru | #14
jezdí to za nějakých 7, občas i o dost víc, většinou to vychází, že přezouvám 2x do roka, pilot road 4 nejsou zrovna levný... k tomu 2x olej, seřízení karbců a ventilů, letos navíc nová řetězovka, destičky ve všech brzdách, přetěsnění šavlí a co já vím co všechno... k tomu občas nějakej doplněk a jsme tam, kde jsme

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 14:06 | Nahoru | #15
tak to pak jo, ono to naskáče, to je pravda, ale stojí to za to

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 14:15 | Nahoru | #16
ono je možná lepší nevědět, kolik do toho sypu peněz, ani tu spotřebu raději nepočítám, spíš jen tak nějak odhaduju. Každopádně šetřit na něčem na nadlitru mi přijde jako zhovadilost, z čehož plyne, že všechno kupuju origo a taky ty drahý gumy a destičky a prostě úplně všechno

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 14:21 | Nahoru | #17
s tímhle souhlasím, teď mám Pirelli Angel GT (max.spokojenost), destičky Bremba(taky spokojenost), ono to 250 kg želozo zastavit nečím potřebuješ, ale raději nepočítám, co vše kolem toho stojí, člověk je pak klidnější

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 14:22 | Nahoru | #18
Moje N-ko vzniklo nějakou tou příkopovou úpravou z kapotované verze. Vzhledově za měn určitě N. A na cestování mám přikoupený plexi.
Model 2000 má myslím ještě starší verzi rámu (tu zakroucenou), já mám 2001 (první s "rovným" rámem, tenhle rok údajně baští trochu víc olej), další ročníky by měly být až do 2004 +/- stejný.

(reakce na) Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 14:27 | Nahoru | #19
JardelT> no vidíš, tos mi připomněl, že ty PR4 a vlastně i PR3 dělají v různých verzích, tak mám taky nějakou GT se zesíleným kordem (směs je údajně stejná) takže se asi tolik nebortí a sjíždí se rovnoměrněji

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 15:44 | Nahoru | #20
pokud nemáš na naježděny dvě sezony (cca 30 tkm) na šestikilu, na dvanáctku se vyser. b12 držela rekord v produkčních motorkách na zrychlení 0-100 (než přišel h9), takže pro začátečníka stroj naprosto nevhodný.


tak tohle jsou dobrý h.vna. Jakej je to silnej beránek ve středním pásmu otáček... příjemně davkovatelný, nezáludný. Prostě pohoda mašina.

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 17:13 | Nahoru | #21
Bandit 12ka není špatná volba. Jen se mi zdá,že je na tebe dost malá. Já měřim 198cm a na banditu jsem už taky jezdil. Bohužel jsem vypadal jak vosa na bombonu. Koupil jsem si Fazera 1000 a vypadalo to už o dost líp.Samozřejmě to není o tom jak na ní vypadáš ale jak se cítíš.

Suzuki Bandit 1200

10.9.2014 v 18:09 | Nahoru | #22
Hele ber rovnou 12tku pokud to máš v hlavě porovnaný bude to v pohodě. Po roce dvou se stejně začneš dívat po silnější mašině. A jestli Nko nebo Sko je věc spíš vkusu co se komu líbí. Jezdím Nko, druhou motorku mám taky naháče. Na proudění vzduchu si zvykneš jezdím většinou kolem 160km/h a v pohodě, dálnicím se raději vyhejbám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200

11.9.2014 v 13:08 | Nahoru | #23

Zimic píše: pokud nemáš na naježděny dvě sezony (cca 30 tkm) na šestikilu, na dvanáctku se vyser. b12 držela rekord v produkčních motorkách na zrychlení 0-100 (než přišel h9), takže pro začátečníka stroj naprosto nevhodný.


tak tohle jsou dobrý h.vna. Jakej je to silnej beránek ve středním pásmu otáček... příjemně davkovatelný, nezáludný. Prostě pohoda mašina.



pohodová pro zkušený řidiče - dotyčný vypadá na začátečníka.

bys mu jako první auto doporučil 600 amg, co má skoro podobný zrychlení, ale umí se chovat jako beránek?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200

11.9.2014 v 13:35 | Nahoru | #24
mariano> Moje přítelkyně se učila jezdit v Alfa Romeo GT 3,2 - 250k, a mohu říci, že ten silný motor jí hrozně pomáhal.

(reakce na) Suzuki Bandit 1200

11.9.2014 v 14:55 | Nahoru | #25

Zimic píše: mariano> Moje přítelkyně se učila jezdit v Alfa Romeo GT 3,2 - 250k, a mohu říci, že ten silný motor jí hrozně pomáhal.



protože když chtěla předjíždět ve 40ti na 5ku tak to zkousnul a i jel DD, učit se má zásadně se slabým motorem, ať je to auto či motto D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200

11.9.2014 v 15:09 | Nahoru | #26

Zimic píše: mariano> Moje přítelkyně se učila jezdit v Alfa Romeo GT 3,2 - 250k, a mohu říci, že ten silný motor jí hrozně pomáhal.



záleží, jestli by se teď rozjela s Fábií 1,2 HTP, ten ji toho tolik neodpustí jako Alfa

(reakce na) Suzuki Bandit 1200

11.9.2014 v 15:10 | Nahoru | #27

JardelT píše: záleží, jestli by se teď rozjela s Fábií 1,2 HTP, ten ji toho tolik neodpustí jako Alfa



tak, tak, má pravdu předsedo D

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200

11.9.2014 v 18:01 | Nahoru | #28
no jak jsem pochopil tak po najetých 2tis km a bez žádných stresových situacích v kopcích atd. se naučila spojkovat v klidu a ted fakt nemá problém a stres vlézt do nečeho jiného, ale sere jí, že to nejede a je to nuda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200

11.9.2014 v 18:25 | Nahoru | #29

Zimic píše: mariano> Moje přítelkyně se učila jezdit v Alfa Romeo GT 3,2 - 250k, a mohu říci, že ten silný motor jí hrozně pomáhal.




předpokládám, že ti na to nemusím odpovídat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200

11.9.2014 v 18:25 | Nahoru | #30

Zimic píše: no jak jsem pochopil tak po najetých 2tis km a bez žádných stresových situacích v kopcích atd. se naučila spojkovat v klidu a ted fakt nemá problém a stres vlézt do nečeho jiného, ale sere jí, že to nejede a je to nuda..



tak přesně těch sou plný krajnice a stromy u silnice a nebo by se měla sebrat a jezdit rovnou F1
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist