Dnes jsem jel z rezervy dotankovat za 200,- , takže cca 5.5L. Před tankováním přepnu kohout na ON, natankuju, jedu asi 35km - z toho 8km ve dvou - a najednou motor ztrácí výkon, moto jen chrčí, plyn nereaguje až zastavím a už nejede. Přepnu kohout na rezervu, nastavím sytič, napodruhé motka nastartuje a v klidu zas jede.
Tak jsem na zkoušku (protože jsem přeci tankoval...) za jízdy přepl zase na ON a jel dalších cca 20km, mezi tím se mi to stalo 2x znovu. Naštěstí hned před benzinou, tak jsem natankoval znovu. Zatím jsem od té doby najel nějakých 30km, takže nemůžu říct, zda to bylo něco s tím prvním benzínem nebo tak... Ale vrtá mi to hlavou.
Motorka má den po seškrcení na 35kW.
Žádnou pilu tomu nedávám, otáčky držím taky zhruba plynule.
PS: Omlouvám se za divný nadpis, ale vůbec mě nenapadá, jak jinak to napsat .
Naposledy editováno 28.08.2014 22:23:18
Když už zastavím i při ztrátě, tak chcípne. Protože ta ztráta už je konečná a jedu na setrvačnost.
Naposledy editováno 28.08.2014 22:44:41
Naposledy editováno 28.08.2014 23:17:21
1 reakcí na tento příspěvek Chcípání po delší jízdě i po natankování
Jezdí se tak, že natankuješ PLNOU a pak si párkrát odsleduješ kolik ujedeš km než se rozsvítí hladové oko nebo budeš přepínat na rezervu. Není to totéž, když se benzín někde v zatáčce přelije tak pak už to oko svítí furt. Nebo naopak může začít chcrchlat dříve než se rozsvítí pokud jsi někde na hraně. U mě na sršňovi to např. jezdí zhruba 200 - 250 km. Výhoda je, že si pak tankuješ vždy do definovaného stavu (po hrdlo). Takové nějaké cákání zbytků tam za drobné po kapsách... to se dělalo naposledy v 15 na fichtlovi, ne? kdy to pak člověk domů tlačil.
1 reakcí na tento příspěvek Chcípání po delší jízdě i po natankování
Naposledy editováno 29.08.2014 23:31:42
LucikMucik píše: Nádrž má 13 + 3 rezerva.
Velice odvážné tvrzení BY měla mít... Pokud se tam vejde méně, tak má prostě méně. Může to být proto, že tenhle ročník nebo model to měl jinak. Nebo tam máš jo nezvykle velkou rezervu, nebývá to nějak extra přesně. I když tohle je už moc. Nebo proto, že byla bouchlá a místo narovnání je zaplácaná (cín, kit, cokoliv) a zalakovaná.
Nádrž nikdy nenaplníš, na strojích co jsem měl jsem tak s bídou udávané množství bez rezervy dotankoval z vyjeté do dna, tj. včetně rezervy. Těch 8l je ale úlet. Do 2003 tankuju od rozsvícení oka a dojetí na benzínku do plné něco kolem 13-14 l. A to je pod hrdlo, benzín je občas i v zámku.
1 reakcí na tento příspěvek Chcípání po delší jízdě i po natankování
Naposledy editováno 31.08.2014 10:03:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání po delší jízdě i po natankování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání po delší jízdě i po natankování
dj_hroch píše: Proboha nevím co řešíš, když jezdíš na chcance Tankovat "za 200"
Jezdí se tak, že natankuješ PLNOU a pak si párkrát odsleduješ kolik ujedeš km než se rozsvítí hladové oko nebo budeš přepínat na rezervu. Není to totéž, když se benzín někde v zatáčce přelije tak pak už to oko svítí furt. Nebo naopak může začít chcrchlat dříve než se rozsvítí pokud jsi někde na hraně. U mě na sršňovi to např. jezdí zhruba 200 - 250 km. Výhoda je, že si pak tankuješ vždy do definovaného stavu (po hrdlo). Takové nějaké cákání zbytků tam za drobné po kapsách... to se dělalo naposledy v 15 na fichtlovi, ne? kdy to pak člověk domů tlačil.
To by ses divil, jak neska lidi obracej každou korunu. Znám dospělý chlapy od rodiny, co na pumpě berou za stovku a jezdí max 70, aby měli malou spotřebu. Nebo tankujou E85, aby ušetřili pár korun. Gumy dojížděj až na dráty, páč nová stojí přece ranec... Výměna oleje? Blázne! To je tisíc korun, kde bych na to vzal?... A takovejch je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání po delší jízdě i po natankování
SuperSic58 píše: To by ses divil, jak neska lidi obracej každou korunu. Znám dospělý chlapy od rodiny, co na pumpě berou za stovku a jezdí max 70, aby měli malou spotřebu. Nebo tankujou E85, aby ušetřili pár korun. Gumy dojížděj až na dráty, páč nová stojí přece ranec... Výměna oleje? Blázne! To je tisíc korun, kde bych na to vzal?... A takovejch je...
Kdyby radsi po vyplate vzali na nejake levne pumpe plnou a meli klid. Tihle lide co vsechno nakupuji po troskach a az na posledni chvili v dusledku utratej nejvic penez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání po delší jízdě i po natankování
Zdar, nevím, jestli je zrovna dobrej nápad na levné pumpě brát plnou. A když vím, že pojedu kolem komína a pak třeba dva dny nic, proč mám vozit sem-tam kila navíc? A ono se taky něco málo odpaří ...
1 reakcí na tento příspěvek Chcípání po delší jízdě i po natankování
Samozřejmě pokud to bude dál dělat chujoviny, můžeš si to vše pročistit, zas taková práce to není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání po delší jízdě i po natankování
trigr píše: Najeď na opačný systém. Natankouj jednou plnou a po každé vyjíždce jí dotankuj, nebudeš muset řešit chujoviny. Chcípá ti to, protože se pohybuješ u rezervy a profil silnice není ideálně rovný atd. Případně nech kohout v pozici rezerva a pamatuj si kolik máš km máš na tachu to snad není takový problém. Kamoš dělal to samé natankoval za 200kč a pak se furt divil, že má rezervu...furt to přepínal na hlavní přívod. Pro mě nepochopitelná věc ....co vás k tomu vede. Nebo si kup něco co má palivové čepadlo
Samozřejmě pokud to bude dál dělat chujoviny, můžeš si to vše pročistit, zas taková práce to není.
Souhlas v každém případě je dobrý (pokud to na Hornetu jde) mít tam i palivový filtr.
A jak píše Trigr, jednou natankuj plnou a pak po každý jízdě jen doplnit.
Pokud bys měl v nádrži binec a nemáš palivový filtr, tak tím tankováním, protřepáváním a přepínáním RES a ON tam a zpátky jen valíš bordel do karbošů. To se pak jednoho dne zastavíš a pojedeš až po kompletní rozborce, čištění a seřízení karbů a asi i podtlaků...
I tady je prevence o moc lepší a LEVNĚJŠÍ než řešení následků...
Naposledy editováno 02.09.2014 11:02:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání po delší jízdě i po natankování
Navíc bordel nebordel, není to z cukru! Drobné smítko hlavní triskou projde bezpečně. Když čas od času veme za plyn tak z té nádrže vylétne všechno i s pavoukama laufem samo Jasně, nesmí s tím jezdit jen na volnoběh a jen vyjíždět kal naspodu, ale pak spíš bude mít první problém ten, že nenastartuje nebo mu blbne volnoběh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání po delší jízdě i po natankování
krajane, nerad bych se s tebou dostal do křížku, ale kolik procent majitelů motorek typu Hornet atd. čistí sítko v nádrži? Nechci nikoho nařknout ze šlendriánu, ale tohle podle mě nedělají ani v polovině servisů...
Filtr nikomu netlačím, ale u plechových nádrží se jednoznačně šikne a je ku
prospěchu věci... zvláště pak, když si představíš, kolik takových motorek s plechovou nádrží dlouhodobě stojí (např. v zimě) plně natankovaných...
O péči o motorky v ČR si nedělám iluze. Jsou světlé a poctivé vyjímky, ale těch je docela malé procento...
Dost z nás má představu o tom, v jakém stavu se u nás prodávají ojeté stroje... a když ho koupíš, tak abys s jistotou jezdil, počítáš automaticky s počáteční investicí 5-10 tis. Kč a nějaké hodiny na práci...
Naposledy editováno 02.09.2014 16:43:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 32 | Včera v 21:30 Kohlstein |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 7 | Včera v 16:58 _Michal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |