globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chcípání po delší jízdě i po natankování
28.8.2014 v 22:15
Zdravím, známý ze servisu je momentálně pryč, tak se zeptám tady, je to moje první moto, tak nejsem zaběhlý a nevím čím by to mohlo být.

Dnes jsem jel z rezervy dotankovat za 200,- , takže cca 5.5L. Před tankováním přepnu kohout na ON, natankuju, jedu asi 35km - z toho 8km ve dvou - a najednou motor ztrácí výkon, moto jen chrčí, plyn nereaguje až zastavím a už nejede. Přepnu kohout na rezervu, nastavím sytič, napodruhé motka nastartuje a v klidu zas jede.
Tak jsem na zkoušku (protože jsem přeci tankoval...) za jízdy přepl zase na ON a jel dalších cca 20km, mezi tím se mi to stalo 2x znovu. Naštěstí hned před benzinou, tak jsem natankoval znovu. Zatím jsem od té doby najel nějakých 30km, takže nemůžu říct, zda to bylo něco s tím prvním benzínem nebo tak... Ale vrtá mi to hlavou.

Motorka má den po seškrcení na 35kW.
Žádnou pilu tomu nedávám, otáčky držím taky zhruba plynule.

PS: Omlouvám se za divný nadpis, ale vůbec mě nenapadá, jak jinak to napsat .

Naposledy editováno 28.08.2014 22:23:18

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání po delší jízdě i po natankování

1.9.2014 v 08:57 | Nahoru | #1
Najeď na opačný systém. Natankouj jednou plnou a po každé vyjíždce jí dotankuj, nebudeš muset řešit chujoviny. Chcípá ti to, protože se pohybuješ u rezervy a profil silnice není ideálně rovný atd. Případně nech kohout v pozici rezerva a pamatuj si kolik máš km máš na tachu to snad není takový problém. Kamoš dělal to samé natankoval za 200kč a pak se furt divil, že má rezervu...furt to přepínal na hlavní přívod. Pro mě nepochopitelná věc ....co vás k tomu vede. Nebo si kup něco co má palivové čepadlo

Samozřejmě pokud to bude dál dělat chujoviny, můžeš si to vše pročistit, zas taková práce to není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání po delší jízdě i po natankování

2.9.2014 v 09:41 | Nahoru | #2

trigr píše: Najeď na opačný systém. Natankouj jednou plnou a po každé vyjíždce jí dotankuj, nebudeš muset řešit chujoviny. Chcípá ti to, protože se pohybuješ u rezervy a profil silnice není ideálně rovný atd. Případně nech kohout v pozici rezerva a pamatuj si kolik máš km máš na tachu to snad není takový problém. Kamoš dělal to samé natankoval za 200kč a pak se furt divil, že má rezervu...furt to přepínal na hlavní přívod. Pro mě nepochopitelná věc ....co vás k tomu vede. Nebo si kup něco co má palivové čepadlo

Samozřejmě pokud to bude dál dělat chujoviny, můžeš si to vše pročistit, zas taková práce to není.



Souhlas v každém případě je dobrý (pokud to na Hornetu jde) mít tam i palivový filtr.

A jak píše Trigr, jednou natankuj plnou a pak po každý jízdě jen doplnit.

Pokud bys měl v nádrži binec a nemáš palivový filtr, tak tím tankováním, protřepáváním a přepínáním RES a ON tam a zpátky jen valíš bordel do karbošů. To se pak jednoho dne zastavíš a pojedeš až po kompletní rozborce, čištění a seřízení karbů a asi i podtlaků...

I tady je prevence o moc lepší a LEVNĚJŠÍ než řešení následků...

Naposledy editováno 02.09.2014 11:02:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist