bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po přidání plynu se dusí
ahoj mám jawu 50 / 23 mustang a ta krásně běží na volnoběh ,ale jakmile se pokusím jen trochu přidat plyn začne se dusit a když zařadím rychlost je to to samé respektive se to začne dusit okamžitě po puštění spojky. koupil jsem nový karbec jezdilo to asi 5 min a potom to začalo nanovo. možná to jsou částečky rzi v benále ,ale mám tam filtr tak nevím . dík za radu

po přidání plynu se dusí

20.7.2014 v 18:39 | Nahoru | #1
asi máš ucpanou hlavní trysku ,

po přidání plynu se dusí

20.7.2014 v 18:56 | Nahoru | #2
a jak to mám vyčistit profouknout ??? :)

1 reakcí na tento příspěvek po přidání plynu se dusí

20.7.2014 v 19:49 | Nahoru | #3
třeba profouknout nebo vyčistit drátkem

po přidání plynu se dusí

20.7.2014 v 20:29 | Nahoru | #4
tak jsem to profouknul a nic ,pořád to běží jen na volnoběh a jakmile přidám plyn tak se to chviličku vytáčí a pak se to hned začne dusit ... tak nevím

(reakce na) po přidání plynu se dusí

Skvělá odpověď, děkuji! 20.7.2014 v 20:29 | Nahoru | #5
mikeskiller> Drátkem v žádném případě, to by se tryska zničila. Jedině profouknout, nebo vyčistit ultrazvukem.

po přidání plynu se dusí

20.7.2014 v 20:33 | Nahoru | #6
já do toho foukal vzduch a nic pořád to samé profouknul jsem obě trysky

po přidání plynu se dusí

20.7.2014 v 21:06 | Nahoru | #7
Podívej se na výfuk a koleno, jestli nejsou ucpaný karbonem

po přidání plynu se dusí

20.7.2014 v 22:14 | Nahoru | #8
já myslel že tohle jen ovlivňuje výkon a ne že zapříčiní takovouhle vlikou závadu. a mimo to jsem výfuk čistil. už mě to docela štve už rok to zkouším spravit

po přidání plynu se dusí

20.7.2014 v 22:18 | Nahoru | #9
nemas nejakej "super" filtr na sani?

edit: teda zkus to bez filtru a uvidis jinak bych pak zkusil karbec, trysky, kladivko, kondik, svicka.. klasika no

Naposledy editováno 20.07.2014 22:24:20

po přidání plynu se dusí

21.7.2014 v 08:37 | Nahoru | #10
tohle všechno jsem už prošel. jiskra jako blázen a bez filtru je to to samý. asi je to nemocný :D

po přidání plynu se dusí

21.7.2014 v 09:36 | Nahoru | #11
A jako co-dusit?
Takže je to na plný plyn bohaté a nebo chudé?

po přidání plynu se dusí

21.7.2014 v 11:33 | Nahoru | #12
nemáš sítko na hadičce? popř kompletně vyčistit karburátor hlavně trysky obě perfektní je na to konská žíně (chlup z konskýho očasu)poř chloupek z malířké štětky drátkem se může poškodit

po přidání plynu se dusí

21.7.2014 v 12:50 | Nahoru | #13
Podivej se na těsnění co je pod válcem a pod karburatorem , vypal vyfuk.

po přidání plynu se dusí

21.7.2014 v 12:58 | Nahoru | #14
Tohle mi teď začla dělat babeta. Všechno sem už prošel a nic, furt se to dusí. Zkusim ještě koupit novou svíčku(i když tahle je tam chvíli) a rozebrat vejfuk(čištěnej nedávno, a neleju m2t). Pak to dávám do servisu, nervy mam jen jedny

po přidání plynu se dusí

21.7.2014 v 13:31 | Nahoru | #15
no a nebo jeste sitko v nadrzi..ale to snad poznas jestli mas plnej karbec a plovak nahore

po přidání plynu se dusí

21.7.2014 v 23:37 | Nahoru | #16
Na 99% ucpanej vejfuk... Jsem řešil na MZ 150.
Prošťouchni, vyčisti...

1 reakcí na tento příspěvek po přidání plynu se dusí

22.7.2014 v 12:29 | Nahoru | #17
A co simerinky na klice? Muze si motor prisavat vzduch.

(reakce na) po přidání plynu se dusí

22.7.2014 v 12:37 | Nahoru | #18
dachau> kdyby byly gufera na klice špatný, tak by to bylo v otáčkách než aby se to dusilo...

Já stále typuju, že bude ucpanej ten výfuk, protože na volnoběh stačí splodiny ještě odcházet, ale jak se tomu přidá, tak už to nestačí odcházet

1 reakcí na tento příspěvek po přidání plynu se dusí

22.7.2014 v 16:36 | Nahoru | #19

Téma: po přidání plynu se dusí



znela stručne správa pre Fuhrera... Sorry, nemohol som odolať

(reakce na) po přidání plynu se dusí

22.7.2014 v 20:33 | Nahoru | #20
jean192> to se ti povedlo

po přidání plynu se dusí

22.7.2014 v 21:05 | Nahoru | #21
Může to dělat předstih. Mrkni na kladívko a sešteluj to. Pokud nevíš jak, tak to dej někomu kdo to umí

po přidání plynu se dusí

22.7.2014 v 22:43 | Nahoru | #22
1) gufera na klice - zkontroluj hlavně to pod zapalováním
2) těsnost příruby karb., vzduchového filtru
3) na karbeci šroubek vzdušníku lehce utáhnout a povolit o 1,5ot
4) zvednout jehlu v šoupátku - tzn segrovku posunout dolů
5) konrola výšky hladiny, zkusit motor při přeplavení karbrátoru

Pak řešit kompresi, předstih atd...

po přidání plynu se dusí

23.7.2014 v 09:23 | Nahoru | #23
já bych šel v první řadě po výfuku nejenom koncovku ale hlavně koleno jestli někde není promáčkly a pořádně odkarbonovat,k tomu co už tady psali kluci bych jenom doplnil že může být zacpané palivové kohout (sítko nebo zpuchřelá a nabobtnalá gumička uvnitř)

Naposledy editováno 23.07.2014 09:47:51

po přidání plynu se dusí

23.7.2014 v 12:27 | Nahoru | #24
Páni, ešte stále nevieme, či sa dusí, lebo to má bohaté alebo preto, že je to chudobné

po přidání plynu se dusí

24.7.2014 v 06:32 | Nahoru | #25
Tak babeta už lítá jak drak, bylo to svíčkou. Dal sem novou a frčí fest. Ale ta stará je tam chvíli a už je v prdeli. Nepomohlo ani vyčištění, nejspíš nějakej zmetek. Je to Brisk, stejně jako ta nová.

1 reakcí na tento příspěvek po přidání plynu se dusí

24.7.2014 v 12:48 | Nahoru | #26
Nejsi s tůto zkušeností sám.
Já jsem, coby vlastenec, zakoupil sobě též kvalitní svíčky Brisk do Travelky.
Že teda po nejakých 15tis. bych ty čínské mohl vyměnit.
Na Briskách sem ujel 1.300 km a hotovo.
U jedné se přetrhla střední elektroda, eště že ju ta boční podržela, že to nespadlo do válca.
Už to néni co to bývalo...kvalita některých Čs. výrobků upadá.
Svíčky, ložiska...co eště?!
Aspoň že Mitasky nejsů horší, než tehdejší Barumky.

(reakce na) po přidání plynu se dusí

24.7.2014 v 13:55 | Nahoru | #27
Zdenalbenal> Tk já sem u ní vizuelně nic nezpozoroval, dokonce i jiskru hází pěknou, ale jak ji zašroubuju do motoru, tk zmírá.
Do čínskejch motorů dávaj v základu NGK ne? Aspoň doma to tak máme, ve všech 4 motorech jsou už od novoty.

1 reakcí na tento příspěvek po přidání plynu se dusí

24.7.2014 v 15:43 | Nahoru | #28
Já ti nevím, na porcelánu ani na železe nic nebylo.
Možná, že to byly svíce ze závodu "Partyzán".

(reakce na) po přidání plynu se dusí

24.7.2014 v 17:13 | Nahoru | #29
Zdenalbenal> aha, tk to mužou bejt origo nějaká čajna. Ale vydržely mnohem víc jak Brisky, jak řikáš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 2 23.3.2024 v 14:06 moje-moto
Olej do methanolu Jawa 50/23 Mustang Matmote123 28 22.3.2024 v 11:55 assassin
Spojka jawa 50 Jawa 50/23 Mustang Matmote123 6 6.3.2024 v 07:00 Johny_Servis


TOPlist