bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému
30.10.2013 v 13:54
Ahoj,
poslední dobou zjišťuji, ža motka nechce chytnout, pokud není baterie téměř plně nabitá (je stará asi půl roku a startovací proud dává dobrý). Podle mě problém působí ten hnědý konektor, kteří všichni vyměňují. Já doposavad problém neměl, ale je mi jasné, že od jara šla úspěšnost startování na slabší baterii rapidně dolů. Konektor je slušně řečeno "zasviněný" od oleje a tak jsem ho chtěl s vidinou zlepšení starování vyčistit. Dle mého názoru by se měl normálně zmáčknout ten kolíček a konektor v pohodě rozpojit. U mě bohužel nejde rozpojit ani při páčení šroubovákem - ať dělám, co dělám (asi je tak zasviněný, že to prostě už nejde.. Takže první moje otázka je - ten konektor by měl jít normálně rozpojit, ne??? A druhá otázka - jelikož je colkově až na to dobíjení motorka bezchybná, uvažuji o nahrazení tohoto konektoru za účelem lepšího dobíjení a menšího odporu tohoto bakelitu. Sic je to všeude dost detailně popsané, ale sám se do toho pouštět nechci. Neznáte aprilisti někoho ve svém okolí, kdo by to byl schopen v žádoucí kvalitě (prostě to bude fungovat) za normální peníz udělat??? Tzn. nějakou referenci an autoelektrikáře s chutí se hrabat v Aprilii
Anketa: Co s tím ??? Pry jak do itala hrabnes jednou, tak je to navěky.
Raději pravidelně čistit konektor
0%
0
Vyřešit předěláním el napřímo
100%
1

Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

30.10.2013 v 14:25 | Nahoru | #1
Vzhledem k tomu, že tento konektor je na vedení dobíjení, tak si myslím, že budeš muset řešit jiný problém. Tedy pokud je tvoje baterka tak v pohodě jak říkáš.

Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

30.10.2013 v 14:27 | Nahoru | #2
Hele já měl podobnou věc na Ducati ST,konektor vypadal že je OK a vevnitř byl uplně vypálenej,a vyhořelej-rozebrat taky nešel.Někde to mám v deníku i u STčka

Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

30.10.2013 v 14:48 | Nahoru | #3
Ladis: když ho rozpojíš je úplně jedno jak je zablitej na plastovém těle, záleží, jak vypadají kontakty. Jinak jak již psal Fidži hnědej konektor je od altíku k regulátoru (3 žlutý dráty). Při startování je cesta Baterie - startovací relé - startér a přes hnědej konektor to nejde. Já aktuálně řeším občasné špatné starty taky a zatím jsem na nic nepřišel. Někdy motorka chytně po 2 týdenním stání na první dobrou a někdy po jedné noci startuju na několikrát. Nějaký hinty byly i na etv fóru ETV1000 fórum jsou tam i moje videa, jak ten špatnej start vypadá. Popiš jak se to chová tobě - můžem bádat společně.....
Jinak já už mám regulátor vyměněnej, hnědej konektor zrušenej - kabely slisovaný napevno dohromady a problém se startama řeším taky (ačkoliv regl nebyl měněn kvůli tomuto).

Jinak ve zkratce: doporučeno ke kontrole - palivo, zavzdušnění potrubí, svíčky, startér

Naposledy editováno 30.10.2013 14:51:25

Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

30.10.2013 v 18:32 | Nahoru | #4
problemy se startem ti bude delat odchazejici baterka. tydle motory jsou nachylne na horsi baterku... zatim nejlepsi zkusenost s baterkou Motobatt na Aprilii Tuono. Hlavne pri stejnych rozmerech je to 14Ah a ne jen 10Ah jako seriova..

Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

31.10.2013 v 12:29 | Nahoru | #5
Díky za postřehy - ty svíčky, to by opravdu mohl bít potenciální problém a ani mě to nějak nenapadlo. Samo, že bude problém i v dobíjení, protože pokud se to z 100km nedobije a já nenastartuju, tak ten hnědej konektor budu muset vyčistit / vyměnit. Podle mě by měl jít normálně rozdělat, tak ještě zkusím větší silou na jaře, až budu měnit olej. Jak říkám, doteď bylo všechno v pohodě a motorka je spolehlivá a sedne mi, takže měnit na truc nechci.... Jinak k baterce, už delší dobu pozoruji, že ta yuasa zase taková špička není, i u yamahy odcházela velmi rychle, ted taky, ale pul roku by byl extrem na životnost baterie....

Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

31.10.2013 v 12:37 | Nahoru | #6
S yuasou jsem se rok trapil. Nekdy proste neotocila motorem, neldy tocila v pohode. Pak treba trikrat za sebou neotocila motorem. Odnes jsem ji kde meri baterky na zatezak a pry, ze je baterka OK... Proste mela nejakou vnitrni chybu. Po vymene za Motobatt bylo vse bez problemu

Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

31.10.2013 v 18:33 | Nahoru | #7
S motobatt mam taky dobrou zkusenost. Mel sem ji v 929 a pohoda. Ted do tuona ji chci pres zimu poridit taky.

1 reakcí na tento příspěvek Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

31.10.2013 v 23:03 | Nahoru | #8
Kdyby nekdo potreboval hnedy konektor

(reakce na) Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

1.11.2013 v 11:05 | Nahoru | #9
dakarista> Dobrý odkaz. Přesně takto bych potřeboval ten konektor rozpojit

1 reakcí na tento příspěvek Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

1.11.2013 v 11:33 | Nahoru | #10
Ja vam nevim, mam tam porad origo konektor a zadnej stres... Uz je tam 47 000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

4.11.2013 v 16:29 | Nahoru | #11
dakarista> Hm, ten muj pade, takže bud pripraven

(reakce na) Hnědý konektor Futura / konečné řešení problému

4.11.2013 v 16:33 | Nahoru | #12

LADIS007 píše: dakarista> Hm, ten muj pade, takže bud pripraven



Ja se nebojim, je to o duslednosti nalisovani koncovek a udrzby. Pokud uhori, tak ho vymenim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motodíly Aprilia RST 1000 Futura Jarek100 5 24.8.2023 v 19:32 Jarek100
Ložisko zadního kola Aprilia RST 1000 Futura Kubánec85 5 3.6.2023 v 17:36 taxisprint
motor točí ale nenastartuje Aprilia RST 1000 Futura cxmtd 12 25.5.2023 v 23:59 Julip2
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Barva Aprilia RST 1000 futura Aprilia RST 1000 Futura divocaci. 2 23.4.2022 v 22:46 divocaci.


TOPlist