globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Quick Shifter problém - blika FI
21.3.2013 v 20:33
Ahoj všem. Řeším problém po montáži QS na Hayabuse. QS zapojen přímo do PC III, po startovani začalo blikat FI. Zjistil jsem, ze problém vznikl kvůli příliš zatazenemu QS (model 4-104). Seridil jsem tak zdvih a problém ustal. Zaráží me jen, ze při pohybu řadící paky a jejim přidrzeni nahoře se FI rozblika zase. Minimalni otacky nastaveny na 7500, killtime 80 ms. Pochopil bych závadu s blikajicim FI při přidrzeni radicky po překročení nastavených otáček. Ale proč už při volnobehu? Setkal jste se s tím už někdy někdo? Na druhé motorce (GSX-R 750) mám QS model 4-102 a podobný problém se nevyskytoval. Předem moc díky za užitečné rady.

Edit: Omlouvám se za kostrbatou češtinu - psáno z mobilu.

Naposledy editováno 21.03.2013 22:38:06

Quick Shifter problém - blika FI

23.3.2013 v 10:01 | Nahoru | #1
zkus napsat rovnou assasinovi nebo murkinovi.ti by mohli k tomu neco vedet.nebo klukum do tematu: pernuv racing koutek

Quick Shifter problém - blika FI

23.3.2013 v 12:49 | Nahoru | #2
Smrci: cece to je divny, prozkoumám a dam vědet. Nejspíš to ten odpojenej vstrik vyhodnotí jako chybu vstriku, to sem myslel ze maj ošetřeny :(

Quick Shifter problém - blika FI

23.3.2013 v 19:38 | Nahoru | #3
Napsal jsem přímo do Dynojetu. Rada přišla rychle, mám prý přehrát firmware v PC III na novou verzi, která je teda k dispozici už od roku 2010. Můj PC III je starší, čili s jinou verzí firmware. Vyzkouším a dám vědět. Teoreticky by to něco pořešit mohlo.

Quick Shifter problém - blika FI

24.3.2013 v 11:32 | Nahoru | #4
Smrci, jojo, ono kdyz mas qs primo v pc, tak to jen upravuje dobu vstriku, stejne jako kdyz to jede jen jako fuel commander, jen ji to upravi na nulu. Ta cast co je ale smerem do jednotky a ne do vtstriku se pro jednotku musi tvarit ne jako otevrenej obvod, aby to nehlasilo chybu vstriku. Software by to mel vyresit. Technicka podpora od dynojetu ma plusovy body

Quick Shifter problém - blika FI

24.3.2013 v 14:49 | Nahoru | #5
Nuže výsledek se dostavil. Firmware jsem přehrál a dle instrukcí spustil přiložený prográmek, který povolil nějakou funkci pod názvem 100% duty fix. Nevím přesně, co si pod tím představit, ale je pravda, že můžu řadičku držet jak chci dlouho a FI se nerozbliká. Pokud ale držím řadičku déle než cca 2 vteřiny, motor při přidávání plynu vždy trochu zakucká. Teoreticky to ničemu nevadí, protože za jízdy řadičku nikdy dýl jak po dobu nutnou pro přeřazení nedržím. Prostě mě zaráží, proč to reaguje už od volnoběžných otáček, když jsou minimální nastavený na 7.500...
Chlapík pod jménem Dusty chtěl zpětnou reakci, jak se to osvědčilo, tak jsem mu to napsal. Počkám, jestli odpoví, je-li toto chování standardní.

Quick Shifter problém - blika FI

24.3.2013 v 15:02 | Nahoru | #6
Smrci: duty cycle - jakože to resi vypnutí paliva na celou dobu.
Qs mívá dobu po kterou nereaguje od předchozího řazení, aby ti to nekillnulo motor víckrát po sobe kdyz třeba pomalu pustis packu. To budou ty cca 2 sekundy, to zakolisani bude další kill pro přeřazení. Pod nastaveny otacky by to nemelo dělat, ale je to poměrně nestandardní držet takhle dlouho páku, je mozny ze maj v sw osetrenej ten první kill kdyz je to pod nastavené otacky, ale možna nemaj osetrenej ten další...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist