1 reakcí na tento příspěvek je vhodný???
Slabý to není, na pohodlný a pohodový ježdění je silná až až. Ne každej nutně musí cílit na motorky přes 100 koňů, stejně se ten výkon nedá prakticky při běžným ježdění využít.
1 reakcí na tento příspěvek je vhodný???
FishX3 píše: že "nejde" využít 100hp a víc je blbost, ale zrovna tak je začínat na 100hpmotce , takže Alpík ať už 650 nebo 700 je jistě dobrá volba kdyby..kdyby jsi neměl mít papíry nan 25kW a nejsem si vědom toho že by se někdo s alpíkem škrtil - ale po tom jsem nebádal
ja bych to formuloval tak ze na bezny silnici tech 100koni vyuzit jde (hlavne pri predjizdeni, na dalnici apod), ale vlastne to ani neni potreba vyuzivat... i na 25kW ER-5 jsem byl rychlejsi nez prevazna vetsina provozu
1 reakcí na tento příspěvek je vhodný???
1 reakcí na tento příspěvek je vhodný???
někdo jiný cestuje na veteránu a stačí mu maximálka 80 km/h
S TransAlpem 700 může být limit se třemi kufry a ve dvou lidech kolik, asi 140-150 km/h ?
Mě by bohatě stačil
a vzhledem k tomu, že ti je 17 let (nebo 18, pokud to máš vprofilu dobře), tak si myslím že TA700 je pro každého mladého kluka dostatečně silný
samozřejmě neposlouchej takové ty ... co ti budou radit R1 p*čo, litry, sportovní šestky, cokoliv nad 100 koní a jiné chytrácké kecy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vhodný???
nicméně souhlasím že alpík není vrak , neznám 700ku ale pochybuji že bude horší než 650tka a ta je pro začátek v pohodě a určitě to neni "jebka" (jo jasně kdybych si měl teď přesednout bude to opruz - ale kdybych přesedal z 125tky tak určo neee, ani si nemyslim že by to zklamání mělo přijít nějak brzo - navím jak jsem již zmiňoval v 18letech je tu 25kW a ty budou +- na stejno na všem)
koukam že 700už škrtit asi pujde...http://motoinzerce.ikrab.cz/index.php/component/adsmanager/?page=show_ad&adid=344 ... ale za ty prachy , no fuj
Jinak v 17-18 letech se člověk ještě profiluje, třeba bude měnit motorku každý rok, nebo co druhý rok, než přijde na to co mu sedí nejvíc.
A taky často se přechází JEN na vyšší osah a větší výkon, tak ať pak má větší výběr, tak proč ne 700ccm, že jo
1 reakcí na tento příspěvek je vhodný???
já jsem na začátku nechtěl nějak shazovat ty, co mají silnější mašiny. Jenom jsem chtěl spíš říct, že si každý postupně najde něco, co mu vyhovuje, co mu prostě sedne a nic dalšího ani silnějšího už ke štěstí nepotřebuje a nehledá. Někdo skončí u panelky, někdo u Alpa, někomu je málo i ZX12-R. Je to hodně individuální. Alp je dobrá motorka pro všechny, pro pohodáře cestovatele, na denní ježdění do práce, na courání kolem komína... je to hodně univerzální, spolehlivá a hodná motorka. Zároveň to není a ani nemá být žádný trhač asfaltu. Na tom jsem se asi shodli všichni.
Kdybych začínal tak by mi akorát asi trochu vadila jeho váha. Je to ale holt daň za dojezd a za výdrž... Při jízdě je to jedno, manipulace na místě s plnou nádrží a s nákladem v kufru je ale prostě docela makačka. Nevím jestli XL700 shodila něco oproti XL650, jsou tu kvalitní články, kde se dá porovnat celá generace i jiná cendura (stačí zadat heslo Transalp v sekci "články"), ale je jasné, že technologii nezastavíš a určitě je XL700 zas o kousek lepší motorka než její předchůdce (kromě místa pod sedlem ) Chce to si jí trochu někde osedět...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vhodný???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vhodný???
FishX3 píše: MartinXL650V> sorry ale s tou váhou to je spíš o zkušenosti - garantuji že i proti mé lehlé bývalé TDM byl alpík kolo, takže Alp určo není z těžkých motorek - neni to šestkovej sport, je to vysoký, ale není to nic těžkého.
pro tebe nebo pro mne to treba tezka motorka neni, protoze uz mame s manipulaci s masinou nejake zkusenosti... ale kdyz si k tomu stoupne nekdo kdo s manipulaci zkusenosti nema, a nebo jen s lehkou motorkou, tak pro nej ten TAlp muze byt docela velky zahul... prece jen je sucha hmotnost 214kg, a kdyz pripoctes vsechny naplne, plnou nadrz benzinu a nejaky ten naklad, tak jsi skoro na 240kg
ještě otázka těžiště . TDM byl řadová dvouvál v podobné váze jako V-Strom 650 ale díky uložení motoru neskutečný rozdíl (výhoda pro V-Strom)
jak jsem psal XL700 jsem nejezdil - XL 650 je pro mne (a bylo i dříve) kolo...samo že proti CB je kolo skorem vše :)
Každopádně ve větších silničních endurech moc lehčích strojů nebude - takže v této skupině se drží váhou na spodních příčkách a tam směřovalo mé "hodnocení".
1 reakcí na tento příspěvek je vhodný???
a nekdo ma 150kw a říka že je to slaby tak to mu neveřím a koupím si asi staryho Ta to ma nakejch 35kw nebo kolik a bude to ok.kdyz sem jezdil 6let na 8.5kw a furt me to stacilo tak si myslim ze 35kw bude urco ok.a nechcu se zabit abych si kopil 600 vohulil to nekde a budu mrtve :D cest
xrkář píše: seru na ty co rikají ze 44kw je slaby ja si myslim ze prome je to az hooodne me by stacilo takejch 24kw zalezí asi jak kdo nekdo jezdí celej zivot z 350-450ccm a stacímu 30kw-40kw
a nekdo ma 150kw a říka že je to slaby tak to mu neveřím a koupím si asi staryho Ta to ma nakejch 35kw nebo kolik a bude to ok.kdyz sem jezdil 6let na 8.5kw a furt me to stacilo tak si myslim ze 35kw bude urco ok.a nechcu se zabit abych si kopil 600 vohulil to nekde a budu mrtve :D cest
skoro jako by tu pod timhle nickem psali dva ruzni lide..mi přijde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vhodný???
MartinXL650V> ve članku
Tak ten článek... kdo mi vysvětlí mnou tučně zvýrazněný text? Mám 650, má jich víc lidí a mají dokonce HISS a v TP 39kW (čert vem 2kW)... zkrátka kde se tyto "bludy" berou, hlavně to HISS?
--- citace ze článku ---
Hlavní změny (u 700) oproti verzi 650:
- navýšení objemu na 680 ccm z původních 647 ccm (navýšení výkonu 44 kW z předchozích 37 kW )
- implementace vstřikování
- zmenšení předního kola na 19“ - původně 21“
- imobilizér H.I.S.S.
- zmenšení objemu nádrže na 17,5L z původních 19L
- možnost vybavení stroje ABS (příplatková výbava)
- snížené zdvihy vpředu na 177 mm a zvýšené vzadu na 173 mm (původně 220 mm/172 mm)
--- konec citace ---
v.voCas.s píše: Tak ten článek... kdo mi vysvětlí mnou tučně zvýrazněný text? Mám 650, má jich víc lidí a mají dokonce HISS a v TP 39kW (čert vem 2kW)... zkrátka kde se tyto "bludy" berou, hlavně to HISS?
--- citace ze článku ---
Hlavní změny (u 700) oproti verzi 650:
- navýšení objemu na 680 ccm z původních 647 ccm (navýšení výkonu 44 kW z předchozích 37 kW )
- implementace vstřikování
- zmenšení předního kola na 19“ - původně 21“
- imobilizér H.I.S.S.
- zmenšení objemu nádrže na 17,5L z původních 19L
- možnost vybavení stroje ABS (příplatková výbava)
- snížené zdvihy vpředu na 177 mm a zvýšené vzadu na 173 mm (původně 220 mm/172 mm)
--- konec citace ---
ja mam taky hiss, nadrz nema 19 ale skoro 20litru, a 37kw meli TA 600
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp | Kratas14 | 46 | 6.2.2024 v 11:45 Radek2107 |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 6 | 13.1.2024 v 07:18 Millhausse |
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp | DoktorII | 119 | 23.12.2023 v 10:58 Millhausse |
GIVI E41N Keyless Honda XL 700V Transalp | Lukas415 | 3 | 6.12.2023 v 21:21 docent |