globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW R1100GS klady/zápory
25.4.2010 v 19:22
Chtěl bych se zeptat majitelů, jaké mají zkušenosti s touto motorkou? Uvažuju o výměně V-Stroma právě za R1100GS, tak nevím, jak je na tom s prefencema. Je jasné, že všude čtu, že BMW=spolehlivost, komfort, mohlo by být víc koní, celkem vysoký dojezd. Ale přece jenom je to už cca 10let stará motorka, tak by mě zajímaly osobní zkušenosti. Díky
Předchozí
1 2 3
Následující

BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 19:35 | Nahoru | #1
kus poctivýho železa bez zbytečnejch píčovin.

BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 19:48 | Nahoru | #2
Přední světlo jak z Avie ,poctivej kus železa, ve světě jsou stroje který maj přes půlmilionu km. Dlouhý servisní intervaly.Velmi snadná údržba.Spousta doplňků- lepší je ale koupit už vybavenou protože jak se ti dostane do ruky katalog touratech tak už nebudeš mít prachy na nic jinýho. .Hodně velký pohodlí.A zvládne i střední terén.

BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 20:22 | Nahoru | #3
Kamarád má GS Adventure a asi ji bude mít navěky...co dodat Nevzpomínám si,že by si na něco stěžoval.
Snad jen mít na to dost dlouhé nohy..

Ale jak bylo řečeno-raději vybavenou,jinak tě Touratech a Wunderlich stáhnou z kůže. A i na vybavenou si u nich najdeš moooc doplňků bez kterých nemůžeš žít

Naposledy editováno 25.04.2010 20:24:41

BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 20:29 | Nahoru | #4
Jj, Touratech je "levný špás"...ale zas tak bych to nehrotil s doplňkama. Jde o to, že teď po zkušenosti s V-Stromem jsem si zvyknul na velkou motorku a rád bych v tom pokračoval. U této motorky mně ani nevadí to její stáří. Uvažoval jsem i o např. XT660R, ale nakonec po úvaze to vypadá spíš na to GS. Lidi kolem mě mě odrazovali od ní kvůli výkonu atd. Do terénu nejezdím a jde mně spíš o cest. pohodlí. A abych se přiznal, tak to GS je pro mě takový top v cestování!

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 20:42 | Nahoru | #5
Jestli už jsi tak daleko, že o tom uvažuješ, tak do GS rozhodně jdi. Hned bych ho bral taky, kdybych neměl jasno:
-dokud budu schopnej vzdorovat větru, tak si nechám XJR
-pak přijde GS a nechám si ho, dokud budu schopnej přehodit nohu přes sedlo
-a pak, na sklonku života, si holt koupím čopra...

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 20:50 | Nahoru | #6
GS neni tak vysoký- má i dvoupolohový nastavení výšky sedla.Spíš ta váha ale pokud přecházíš ze stroma tak to bude podobný.Slabej motor rozhodně neni spíš je to ale takovej traktor. 3000ot/min je tak akorát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 21:34 | Nahoru | #7
TOLI.> A jak jsi spokojený s Dakarem? Jezdíš víc terén nebo silnici? Není to po nějakém silničním přesunu utahané? Četl jsem, že to umí i za 3, 5 litru na 100km...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 21:57 | Nahoru | #8
cyklista> čoveče, nedávno si lítal na supersportu a ted už pomalu přelézáš na geso...to vcelku čumím:)

jinak bych se 1100 vubec, ale vůbec nebál, i kdyby měla na tachu 100k:)

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 22:13 | Nahoru | #9
Hugila> já jsem sice supersporty měl, ale nikdy jsem nevyužil jejich potenciál - proto padla volba právě na V-Stroma. No a teď snad vyjde prodej a zalíbilo se mně to GSo. Jen mě trochu mrzí ty jejich r. v. , oproti Stromovi je to o dost krok zpět, ale u této motorky to podle jejich cen zas tak nevadí. Stejně by mě zajímalo, na čem skončím - teda pokud ten prodej vyjde!

BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 22:15 | Nahoru | #10
Na dakara si nemůžu stěžovat má najeto 102tis km bez větších problémů. Používám to dost jako dopravní prostředek ale když se jedu projet tak většinou do terénu. Když jedeš ekoruku tak umí i za 3l/100km dlouhodobě mám 4l a příliš nezáleží jesli terén nebo silnice,jen na dálnici to žere jak protržený-cca 5l/100km .Silniční přesun docela v klidu-minulej víkend sem jel z bratislavy do prahy po dálnici a v pohodě.Ale je prostě slyšet že tomu motoru vysoký otáčky moc nesedí-asi jako každej jednobuch.

2 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 22:36 | Nahoru | #11
Taky jsem čerstvě pořídil GS r.v. 98, najeto (snad) cca 78t. km a super. Výkon naprosto v pohodě na běžný ježdění, pohodlí luxusní, při brždění se nenoří atd... Myslím, že budeš spokojen. A i výška je v pohodě, mám 170cm, na zem došáhnu v klidu a boj je jen při manipulaci na místě - to vždycky sám čekám, jak to dopadne Jakmile se rozjede, tak je to jak kolo, super ovladatelnost a do zatáček jde sama. Určitě doporučuju.

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 22:52 | Nahoru | #12
Majk1> díky za zkušenost! Já mám 187cm, tak by to mělo byt OK - ono i V-Strom by mohl být vyšší...

BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 23:17 | Nahoru | #13
Zdar, R 1100 GS jsem měl 4 roky a mimo výměny olejů a pneu jsem na ni nemusel šáhnout. Když jsem prodával, měla najeto dle tacho 45000, ale nebyl jsem první majitel. Používal jsem ho jako cesťák na silnice a občas nějaká ta polňačka nebo lesňačka. Je dost lidí, co se snaží dokázat, že je GS schopný i v těžším terénu a více méně se jim to daří.. Dokonce jsem ji provozoval i se sajdkárou, jako rodinný vozidlo na dovolenou Žádný zápor mě nenapadá. Je to super stroj

jo a ještě k výšce. Měřím 185, jízdnímu komfortu hodně pomohl polohovací nástavec plexi od Touratech. Ani bez něj to není strašný, ale jako funkční doplněk doporučuju.

Naposledy editováno 25.04.2010 23:24:45

2 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

25.4.2010 v 23:58 | Nahoru | #14
No o tehle motorce jsme se tady uz bavili v "Romanove foru", no ne? A vysledek tusim byl, ze je to kraksna co nejede.

Jako nevim co na ni lidi vidi. Nejdriv to zacalo plastovyma nadrzema, ktery pak radsi vymenili za plechovy. S prevodovkama taky zadna slava. Vibruje to, nejede to. Zere to benzin a dokonce i olej. Sem tam je potreba vymenit lozisko v zadnim kole a sem tam i nekde jinde. Gufero mezi prevodovkou taky sem tam propusti. Nedej boze hlavy valcu. Pak to vydava hrozny zvuky, treba pri rozjezdu kchsrrrt. A to jenom v lepsim pripade, kdyz se aktivuje ABS, ono totiz rado hraje na urazenyho a zlostne problikava barvama na palubce. Jo a ta je pekne hnusna. Jako cela motorka. A fouka na ni! A nema sestku!

Jako proc si ji vlastne lidi kupuji?

[img]

Vice info na http://www.bmwgs.cz/

BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 01:00 | Nahoru | #15
Hrocha mam druhou sezonu a muzu jen doporucit neni to zadna stihacka ale na cestovani to nema chybu a myslim ze me tahle motka bez problemu prezije

2 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 08:10 | Nahoru | #16
dám ti radu - skoro všechny jsou stočený , tyhle motorky nemaji pod 80 000 Km , třeba zde , takže jestli ti ji nekdo bude dávat s namotanejma 49 000 Km tak ho kopni do prdele sráče.

Ještě jedna rada - u GS se dají kilometry odhadnout podle svodů. Komplet černý kolem 100 K , když hrajou všema barvama (namodralý) do 50 000 Km , stříbrný 25 K.
Jinak se jeste podivej na struktu vyr. cisla motoru - par lidi mi chtelo prodat BMW 2001
a koukam motor je r.v. 1996 - tak na to si dej taky pozor. Struktury výr. čísla najdeš na BMW GS.
Hodně štěstí.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 09:03 | Nahoru | #17

Peacemaker>No o tehle motorce jsme se tady uz bavili v "Romanove foru", no ne? A vysledek tusim byl, ze je to kraksna co nejede.

Jako nevim co na ni lidi vidi. Nejdriv to zacalo plastovyma nadrzema, ktery pak radsi vymenili za plechovy. S prevodovkama taky zadna slava. Vibruje to, nejede to. Zere to benzin a dokonce i olej. Sem tam je potreba vymenit lozisko v zadnim kole a sem tam i nekde jinde. Gufero mezi prevodovkou taky sem tam propusti. Nedej boze hlavy valcu. Pak to vydava hrozny zvuky, treba pri rozjezdu kchsrrrt. A to jenom v lepsim pripade, kdyz se aktivuje ABS, ono totiz rado hraje na urazenyho a zlostne problikava barvama na palubce. Jo a ta je pekne hnusna. Jako cela motorka. A fouka na ni! A nema sestku!

Jako proc si ji vlastne lidi kupuji?



Protože je to IN...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 09:08 | Nahoru | #18

Váňa>Protože je to IN...


u 12 GS souhlasim, u 11ky ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 12:14 | Nahoru | #19
Váňa>čoveče mě ten předek TDmka připomíná žaluda.

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 14:54 | Nahoru | #20

Váňa>Protože je to IN...


Hm, že bych si koupil patnáct let starou, šerednou a rachotící motorku abych byl IN...to tedy fakt nee..

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 14:58 | Nahoru | #21

šmudla>Váňa>čoveče mě ten předek TDmka připomíná žaluda.


půl metru na šířku. woe kolik by měřil na dýlku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 18:49 | Nahoru | #22

Peacemaker>u 12 GS souhlasim, u 11ky ne



Aha, a kam patří 1150...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 18:54 | Nahoru | #23

Váňa>Aha, a kam patří 1150...


do stejne skupiny jako 11ka, uz je to starej schrott, ale zase ma sestku! no nic, dneska jsem predal vsechny potrebny papiry na urade, do tydne bych mel mit na ceskym technicaku r 100 gs

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

26.4.2010 v 20:51 | Nahoru | #24
šmudla> děkuju za dobrý komentář!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 15:27 | Nahoru | #25

Peacemaker>do stejne skupiny jako 11ka, uz je to starej schrott, ale zase ma sestku! no nic, dneska jsem predal vsechny potrebny papiry na urade, do tydne bych mel mit na ceskym technicaku r 100 gs



to jako fakt měníš za 100 gs?Bral sem ten tvůj hanlivej komentář o 11 jako ironii, ale teď fakt nevím

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 16:38 | Nahoru | #26
mardock> jsem to mozna prehnal, jo, byla to ironie, mam 11ku i 100ku

BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 19:33 | Nahoru | #27
Můj sen byl R 100 GS PD. Tehdy to ale nešlo z důvodu legislativy, tak jsem šel do 1100 GS který je ve všech směrech lepší, ale stejně bych si jednou rád pořídil do PD...

BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 20:07 | Nahoru | #28
víc koní? K čemu? Na cestování úžasný podvozek, ale každý už to tupsal x krát.
Tak já radši přidám nějaké malé obrázky.

[img]

BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 20:08 | Nahoru | #29
a nebo

[img]

BMW R1100GS klady/zápory

27.4.2010 v 20:09 | Nahoru | #30
tež tu třeba

[img]
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Bmw 1100 gs gumy BMW R 1100 GS SimplyGreen 4 28.6.2023 v 16:22 nevo7
turecko 2023 BMW R 1100 GS hansdorf 0 7.5.2023 v 18:37 hansdorf
Hledám parťáka pro Balkán a dál BMW R 1100 GS hansdorf 2 17.8.2022 v 09:57 hansdorf
Přepadová hadička BMW R 1100 GS ktmpower 2 19.6.2022 v 20:59 ktmpower


TOPlist