paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Úprava sání mustang
1.7.2009 v 16:46
čau, mám mustanga který je po kompelt GO, jezdí parádně ale ještě bychmu chtěl trochu pomoct. Jelikož to sání je na něm řesené tak trochu špatně že to tam vede přes tu gumovou trubici. Chtěl bych tam dát nějaké přímé sání. Potom bych se musel asi i trochu pohrát s velikostí trsky co ? Zkoušel tu už někdo tam dávat jiné sání ? Může se tam vůbec dávat jiné sání legálně ?

Úprava sání mustang

1.7.2009 v 17:24 | Nahoru | #1
Pokud máš fórda mustanga tak bych ti doporučil fórum kde se tímto problémem zabývají. Ale jestli myslíš jawa mustang tak bych doporučil tuto debatu dát někde mezi vtipy, jsi srandovní.

Úprava sání mustang

1.7.2009 v 18:13 | Nahoru | #2
vykašli se na to Radši si kup něco novějšího a rychlejšího, než takhle prznit veterána

Úprava sání mustang

1.7.2009 v 18:24 | Nahoru | #3
namaž řetěz, dofoukni gumy a pojede to jako DRAK

Úprava sání mustang

1.7.2009 v 18:28 | Nahoru | #4
dej tam hříbek.. na trysku nesahej.. vliv to mít pravděpodobně nebude mít žádnej, ale budeš mít třeba dobrej pocit.. a legální to není, musíš dělat jako že je to origo

Úprava sání mustang

1.7.2009 v 18:29 | Nahoru | #5
Kašli na to. Pokus o náporový sání v těhle malých rychlostech nemá smysl a nějakou úpravou rozhodíš směs. Tryskovat něco stylem pokus, omyl je k ničemu a stejně podle mě efektu nedosáhneš. Seřiď předstih a odtrh, nafoukni gumy, promaž ho a jezdi. Tohle nemá smysl. Smysl by měl bezkontakt nebo leštění kanálů, ale tohle ne.

Naposledy editováno 01.07.2009 18:37:16

Úprava sání mustang

1.7.2009 v 18:35 | Nahoru | #6
nebo závodní jednokroužkový píst,stojí pětikilo plus 150 za kroužek,motor pak točí o dost víc,ale počítej s tim že budeš kroužek dost často měnit,rychle se odírá

Úprava sání mustang

1.7.2009 v 18:51 | Nahoru | #7
dneska jsem promazal řetěž Castrolem co mám na moto a při cestě do práce jel o poznání líp

Úprava sání mustang

2.7.2009 v 11:04 | Nahoru | #8
úprava sání na fichtlu rovná se 0 (nemá žádný význam)

Úprava sání mustang

2.7.2009 v 11:42 | Nahoru | #9
já tam mám přímej ze sání kompresoru. Přínos na výkonu to nemá žádnej, spíše naopak a navíc všechny sračky od kola jdou rovnou do motoru. Prostě výbrus během jízdy

Úprava sání mustang

2.7.2009 v 22:20 | Nahoru | #10
je to zbitecne bud rad ze jezdi a uzivej si jizdu

Úprava sání mustang

3.7.2009 v 09:24 | Nahoru | #11
nejvíc tomu pomůžeš, když vyleštíš sací kanál do nepříčetna. Přímý filtr tam sice dát můžeš, ale budeš muset ladit trysku, protože ti to nepojede..a to je pakárna. Za zkoušku to stojí, ale moc si od toho neslibuj..

Úprava sání mustang

31.12.2009 v 19:36 | Nahoru | #12
pokud bezvadně tahá žádné úpravy max vyndat tu trubičku co vede do tlumiče sání a přidělat tam ještě 2 - 3 díry navíc jinak nic....

Úprava sání mustang

5.3.2010 v 22:28 | Nahoru | #13
Hoši s Vašima názorama že jiné sání,nebo přetryskování nepomůže naprosto nesouhlasím. Už tři roky se pohybuju ve světě závodů pionýrů, pionýry stavím, a na závodech dojíždím velice pravidelně na předních příčkách takže o tom něco málo vím. Ze zásady ti pomůže větší tryska(na pionýrovi je origo 68). Na fichtlkramku nebo jiných obchodech se dají bezrpoblémů sehnat 72,76,78....na origo pionýra po GO bych zkusil trysku 72 (víc rozhodně ne) ...tahle tryska by měla něco pomoct,ale jen ona samotná nepomůže...bude potřebovat více vzduchu,což vyřeší právě větší přímý filtr. Takovéhle filtry se dají sehnat například na www.scootland.cz. Budeš ale muset udělat na soustruhu nějakou přírubu(redukci) kterou dáš mezi karburátor a filtr, jelikož filtry prodávají jen s velkými průměry příruby.Volbou filtru vůbec nic nezkazíš...je jedno jaký vybereš...všechny jsou dostatečně vellké aby pionýru vyhovovaly. a toho že by byl velký a pouštěl moc vzduchu se taky neboj, motor si vezme vzduchu kolik potřebuje :) ...ale pokud nemáš žádné jiné úpravy tak bych se volby filtru vůbec nebál a použil bych trysku 72 :) ......+ samozřejmě k tomu ještě doladit předstih,poměr směsi na jehle.

Úprava sání mustang

21.9.2011 v 07:32 | Nahoru | #14
ahoj,chtěl bych si nechat udělat na fichtla 8. výbrus, jakou by jste mi k tomu doporučili trysku? 72 nebo ještě větší? Jaký by měl bejt předstih při tom 8. výbrusu?
Máte s 8. výbrusem a doleděním s tím souvisejícím nějaké zkušenosti? Co všechno je potřeba udělat?
Mám to na fichtl cupy do kategorie original, tzn. povolená úprava na motoru je jen 8 výbrus, tryska,filtr a sekundární kolečko.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist