nemáte někdo zkušenosti s vysílačkami na motorku?Jezdíme ve dvou max třech a už mě nebaví pořád zastavovat a křičet přes helmu.
2 reakcí na tento příspěvek Vysílačky na motorku
Naposledy editováno 08.06.2009 09:41:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
otevřená přilba
uzavřená přilba
Jsou tam i na starší typy, liší se to jen připojovacími konektory.
2 reakcí na tento příspěvek Vysílačky na motorku
My máme tyto Cobra 725 petelice
Naposledy editováno 08.06.2009 11:18:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
Edit: vem aspoň tu Cobra MT750, je trochu odolná proti vodě, což se hodí a přípojku na ext. micr.
Naposledy editováno 08.06.2009 10:46:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
Vox je na motorce podle mě na houby. Navíc vyžaduje speciání náhlavku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
Cobra357: Letos na 300ZGH jsme se s PMR domluvili od dachovského esíčka do města. Samotného mě to překvapilo, vzhledem k terénu a zástavbě. Občas se dokáže signál odrážet až nepochopitelným způsobem. Ale je fakt, že stačí změna počasí a všechno je jinak. Nicméně na jízdu ve skupince to bohatě stačí, tam vzdálenosti málokdy přesáhnou 500 metrů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
Akorát by mě zajímalo, jak je to u takových vysílaček s koncesí a přihlašovací povinností? Protože PMR se může snad v celé Evropě používat volně, zatímco u CB už si člověk musí vyřizovat papíry. Takže některá pásma jsou pro cestování nevhodná, pokud si člověk nechce vyběhávat razítka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysílačky na motorku
Horten: Hodně záleží na přilbě a závětří. Pokud je dobře odhlučněná přilba, dá se domluvit i ve 140. Chce to špunty do uší, které paradoxně zlepšují srozumitelnost, a naučit se mluvit tak trochu jako po mrtvici - vyslovovat pomalu a zřetelně. Ale to číslo fakt neplatí obecně, někdy nejde rozumět ani v osmdesátce.
My to nejčastěji využijeme při dohadování u odboček, kudy se vydat, nebo při domluvě tankování a podobně. To se vesměs neděje při nějakém dálničním letu, takže to vyhovuje.
Jde to bez nich taky, ale s nima to jde o dost lépe. Tak asi tak
já mám vyzkoušený dva typy. První byl Cellular Line. Dobrý, ale ... když potřebuješ dobít akumulátory, tak musíš odpojit sluchátka a tak se stalo, že po roce se zlomil jeden kablík od mikrofonu. opravil jsem, ale po čase znovu. Proto jsem to zahodil a šel koupit Scala Rider 02. Tam je to řešený jinak a bez problémů. Navíc to umí propojit 3 lidi. Nastavit lze tak, že je furt na příjmu, nebo se aktivuje hlasem. Při prvním nastavení to vydrří asi 4 hodiny. Pak jsem nastavil na aktivování hlasem a to mi vydrží asi 8 hodin. Dosah je cca 100 - 300 metrů, podle krajiny. Navíc umí i mobil (bluetooth), takže pokud někdo zavolá během spojení dvou motorek, toto se přeruší a můžeš telefonovat - hovor se přijímá hlasem (prostě do toho houkneš nebo jen foukneš do mikrofonu), pokud mlčíš, hovor se neuskuteční, potom se zase přepne zpátky. Zatím jen dobrý zkušenosti a to i v dešti. Mimoto má i rádio, ale to nepoužívám. Hlasitost je dostatečná, jezdím se špuntama v uších a i s tím se dá telefonovat a mluvit. To vše tak do rychlosti 100 km/hod. Oproti Celularu jsou tam totiž dvě sluchátka. Cena asi 1900 za kus.
Naposledy editováno 09.06.2009 11:48:12