Naposledy editováno 11.04.2010 17:16:14
1 reakcí na tento příspěvek F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
Naposledy editováno 11.04.2010 18:25:33
1 reakcí na tento příspěvek F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
1 reakcí na tento příspěvek F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
[img]
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=61206&fid=5
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=55730&fid=5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
Mischel.m>c.j.> K6 ma uplně jiny konektroy
ale barva je furt stejná, hnědo/černý, tady je napsáno více
http://www.gsxr.com/showthread.php?t=12712
http://tfriders.com/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=71&hilit=Exhaust+SET+Valve+Removal
3 reakcí na tento příspěvek F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
nebylo by správné řešení tu poškozenou součástku VYMĚNIT???
soráč za Dušínování, ale takhle vznikají ty tajemné motocykly, které pak někdo koupí a za měsíc mu to nejede a hledá se proč. Po měsíci pátrání v servisu najdou ojebané servo, slepenou hadičku benzínu a jiné tuzingy..
FUJ!
1 reakcí na tento příspěvek F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
Rutan : Dej mi 15 000 a ja ten plastovej kram koupim novej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
Pohádky, že přívěra zlepšuje průběh u 4T motoru, nejsou až tak založeny na pravdě.. Obzvláště u větších obsahů tam je HLAVNĚ kvůli hlukovým normám.. Ono když se zmenší průměr výfuku tak to dělá měnší kravál
Přívěra je samozřejmě u 2T nenahraditelná, ale u 4T to je krávovina..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
Mischel.m>Moto ma krasnej vykon s otevřenou přivěrou mam to z brzdy
Rutan : Dej mi 15 000 a ja ten plastovej kram koupim novej
kua neznáte ebay?? za cca minutu hledání jsem našel toto:
http://shop.ebay.com/i.html?_kw=750&_kw=gsxr&_kw=valve&_kw=motor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
c.j.>V absolutní většině případu vytažení přívěry z 4T motoru jen prospěje průběhu krouťáku
Pohádky, že přívěra zlepšuje průběh u 4T motoru, nejsou až tak založeny na pravdě.. Obzvláště u větších obsahů tam je HLAVNĚ kvůli hlukovým normám.. Ono když se zmenší průměr výfuku tak to dělá měnší kravál
Přívěra je samozřejmě u 2T nenahraditelná, ale u 4T to je krávovina..
tvoje teorie má malou trhlinku - třeba mně přívěra otevírá při 4.000 ot/min a "papírovou" hlučnost má většina motorek měřenou okolo 5.000ot/min. Litrovému FZR třeba otevírala při 3.000ot/min. Hlučnost se spíš řeší výfukem ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
RUTAN>tvoje teorie má malou trhlinku - třeba mně přívěra otevírá při 4.000 ot/min a "papírovou" hlučnost má většina motorek měřenou okolo 5.000ot/min. Litrovému FZR třeba otevírala při 3.000ot/min. Hlučnost se spíš řeší výfukem ne?
hele rutane, tvoje motorky byly vzdy predelane zcela mimo originalni stav a ted ti vadi vyrazeni privery? s timhle zpusobem vyrazeni privery nejsou zadne problemy u GSXR ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
assassin>hele rutane, tvoje motorky byly vzdy predelane zcela mimo originalni stav a ted ti vadi vyrazeni privery? s timhle zpusobem vyrazeni privery nejsou zadne problemy u GSXR ...
kámo jenže moje motorka byla tak postavená, protože to byl stuntridingový speciál a ne sériový stav! To je něco jiného. U daytony jsem teď taky měl možnost vyřadit přívěru a neudělal jsem to ačkoliv jsou to "gramy navíc"...
já jenom poukazuju na to, že prostě když se takhle látají motorky provizorníma úpravama (které jdou vyřešit za cca 2000,-Kč) tak dřív nebo později se na to někde zapomene a mechanik vždy vychází nejdřív z toho, že motorka má vše, co má mít a pak zbytečně dlouho trvá, než se přijde na tom čím to je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
RUTAN>kámo jenže moje motorka byla tak postavená, protože to byl stuntridingový speciál a ne sériový stav! To je něco jiného. U daytony jsem teď taky měl možnost vyřadit přívěru a neudělal jsem to ačkoliv jsou to "gramy navíc"...
já jenom poukazuju na to, že prostě když se takhle látají motorky provizorníma úpravama (které jdou vyřešit za cca 2000,-Kč) tak dřív nebo později se na to někde zapomene a mechanik vždy vychází nejdřív z toho, že motorka má vše, co má mít a pak zbytečně dlouho trvá, než se přijde na tom čím to je.
ja vim, ale ono to nemusi byt jen latani... kdyz se na GSXR dava kompletni vyfuk tak stejne neni privera kam dat a ten dratek se vytahuje tak jako tak.. potom tenhle navod s dratkem najdes i v navodu k instalaci u vyfuku jako jardine a dalsich svetovych jmen...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
assassin>ja vim, ale ono to nemusi byt jen latani... kdyz se na GSXR dava kompletni vyfuk tak stejne neni privera kam dat a ten dratek se vytahuje tak jako tak.. potom tenhle navod s dratkem najdes i v navodu k instalaci u vyfuku jako jardine a dalsich svetovych jmen...
ale v tomhle případě to látání je. Pokud by se dával výfuk a dělalo se to kvůli tomu, neřeknu ani popel.
1 reakcí na tento příspěvek F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
1 reakcí na tento příspěvek F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) F1 C46 Vyřezeni kontroly přivěry
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |