husqvarna_svartpilen_801_2




Zündapp - historie značky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tomixxx (0) napsal 12.07.2012 v 12:04

Caute potřeboval bych poradit Mam Zündapp MOPED a nevím co dotoho mam tankovatnebo jak to mam mychat ..!!
A mam jeste jednu prosbičku hledam sedlo na tu motorku dekuji .! :)

deep-sk (474) napsal 09.03.2010 v 16:08

pekny clanok...
mal som moznost byt pri restaurovani jednej KS750 a aj som na nej co to pojazdil... uzasny stroj...

rudirt (45) napsal 07.03.2010 v 22:01

Díky za hezky udělaný článek, jen tak dál.
Naneštěstí je materiálu hlavně o evropských motoznačkách
je dost a dost. Velká škoda!

CSholka (-1) napsal 03.03.2010 v 18:29

Pěkné.

rastakvajanasta (1) napsal 03.03.2010 v 15:03

Jj, tenhle seriál o zaniklých značkách se mi taky líbí.

Piwell (21) napsal 03.03.2010 v 10:33

SuperSic58 (1308) napsal 03.03.2010 v 07:43

Hezký počtení

MarioV2 (8) napsal 02.03.2010 v 22:02

Pěkné. Určitě hodně práce. Díky!

Krajda (8) napsal 02.03.2010 v 20:52

laďa prášil: Krásný model, dík za inspiraci Bohužel takovýto článek je spíše souhrnný a zaměřuje se na obecnější vývojové trendy dané firmy, proto se do něj úplně všechny typy prostě nevejdou. Každopádně se ale o některých pozoruhodných modelech veteránů ještě do budoucna objeví článek samostatný.

slider81 (66) napsal 02.03.2010 v 15:48

Jednoho Zündappa mám doma. Je to osmdesátka, vodník, litý kola a vepředu kotoučovku. Je vyrobenej v posledním roce tj.1984 ale bohužel bez dokladů a jezdí to parádně!

laďa-prášil (73) napsal 02.03.2010 v 14:39

Zdravím, z nostalgie bych připonenul ještě typ DS 350
//www.yesterdays.nl/zündapp-1939-p-533.html, o jehož motoru jsem četl v dobové literatuře "mohutná výfuková trouba jest znakem vysokého výkonu" a měl asi 19 koní, v té době slušný výkon a konstrukčně zajímavá hlava podle vrzoru leteckých motorů.

Pike (12) napsal 02.03.2010 v 12:39

Krásný článek, díky. A už se těším na podobný o Sunbeamech.




TOPlist