Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Caute potřeboval bych poradit Mam Zündapp MOPED a nevím co dotoho mam tankovatnebo jak to mam mychat ..!!
A mam jeste jednu prosbičku hledam sedlo na tu motorku dekuji .! :)
laďa prášil: Krásný model, dík za inspiraci Bohužel takovýto článek je spíše souhrnný a zaměřuje se na obecnější vývojové trendy dané firmy, proto se do něj úplně všechny typy prostě nevejdou. Každopádně se ale o některých pozoruhodných modelech veteránů ještě do budoucna objeví článek samostatný.
Jednoho Zündappa mám doma. Je to osmdesátka, vodník, litý kola a vepředu kotoučovku. Je vyrobenej v posledním roce tj.1984 ale bohužel bez dokladů a jezdí to parádně!
Zdravím, z nostalgie bych připonenul ještě typ DS 350
//www.yesterdays.nl/zündapp-1939-p-533.html, o jehož motoru jsem četl v dobové literatuře "mohutná výfuková trouba jest znakem vysokého výkonu" a měl asi 19 koní, v té době slušný výkon a konstrukčně zajímavá hlava podle vrzoru leteckých motorů.
Caute potřeboval bych poradit Mam Zündapp MOPED a nevím co dotoho mam tankovatnebo jak to mam mychat ..!!
A mam jeste jednu prosbičku hledam sedlo na tu motorku dekuji .! :)
pekny clanok...
mal som moznost byt pri restaurovani jednej KS750 a aj som na nej co to pojazdil... uzasny stroj...
Díky za hezky udělaný článek, jen tak dál.
Naneštěstí je materiálu hlavně o evropských motoznačkách
je dost a dost. Velká škoda!
Pěkné.
Jj, tenhle seriál o zaniklých značkách se mi taky líbí.
Hezký počtení
Pěkné. Určitě hodně práce. Díky!
laďa prášil: Krásný model, dík za inspiraci Bohužel takovýto článek je spíše souhrnný a zaměřuje se na obecnější vývojové trendy dané firmy, proto se do něj úplně všechny typy prostě nevejdou. Každopádně se ale o některých pozoruhodných modelech veteránů ještě do budoucna objeví článek samostatný.
Jednoho Zündappa mám doma. Je to osmdesátka, vodník, litý kola a vepředu kotoučovku. Je vyrobenej v posledním roce tj.1984 ale bohužel bez dokladů a jezdí to parádně!
Zdravím, z nostalgie bych připonenul ještě typ DS 350
//www.yesterdays.nl/zündapp-1939-p-533.html, o jehož motoru jsem četl v dobové literatuře "mohutná výfuková trouba jest znakem vysokého výkonu" a měl asi 19 koní, v té době slušný výkon a konstrukčně zajímavá hlava podle vrzoru leteckých motorů.
Krásný článek, díky. A už se těším na podobný o Sunbeamech.