husqvarna_svartpilen_801_2




Praga nebyly jenom automobily

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
GL1 (15) napsal 24.02.2018 v 21:09+1

hezky napsáno, příjemné počtení a neuvěřitelné, dovolím si citovat..".. byl vyroben za sedmdesát dní. 8. února 1926 pan Koch přinesl do továrny balík výkresů a první stroj s Kochem v sedle již 1. a 2. května absolvoval motocyklovou soutěž v délce 1080 kilometrů..."...Dneska by nestačilo ani sedmset dní.

boneshaker (89) napsal 24.02.2018 v 19:57

Njn, tohle byly pořádné motorky. Pak nastoupila dvoutaktní verbež.

MartinED250 (18) napsal 23.02.2018 v 20:05

Daw, kdyby jsi onehdá namontoval ostrou bublinu - výkonocou část výfuku, která nebyla uvnitř vyložená děrovaným plechem s absorbční dekou, měl by jsi pocit, že Ti někdo přidal druhý motor.. Pak to opravdu jelo. Ještě se dělala úprava pístu, hlavy a někdy i výfukového kanálu a už z toho lezlo více jak 35 koní.

MartinED250 (18) napsal 23.02.2018 v 19:49

Pěkný. Z ED už jezdím 16 let... //ed250.rajce.idnes.cz/Dira_-_Praga_ED250_2007/#P1010001.JPG

daw. (1) napsal 23.02.2018 v 19:09

ED250 Road Enduro jsem měl, po otevření koncovky výfuku a výměně karburátoru lítala slušně.
Fajn vzpomínka. Díky za článek.

Sarka-Farka (0) napsal 23.02.2018 v 17:50

Prostě náááádhera

z.a.j.o.c.h (80) napsal 23.02.2018 v 16:07

mmp> Díky moc! do článku jsem to doplnil

mmp (22) napsal 23.02.2018 v 14:05+1

Merano 1932 - team Czechoslovakia B skončil na 11. místě, viz https://speedtracktales.com/index-of-isdt-events/isdt-1932-italy/

kerut (51) napsal 23.02.2018 v 14:03+2

..ty veterany vypadaj fakt moc pekne




TOPlist