Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jsem rád, že tenkrát byla doba, když výrobce chtěl závodit, musel udělat sérii na silnici. Z toho pak vznikl motor VFR800 a ten stokoňový vidlicový čtyř-hrnek před rokem 2000 s rozvody ozubenými koly, který jsem také vlastnil (bohužel napadrť rozbil), je fantastický motor a stroj . A pěkný článek
Ďalšia perla, super!!! Zaujímave sú príbehy tých strojov. Nevedel som že Joey mal s pre mňa nesympatickým frajírkom Marshallom také problémy... Ani že jazdil s jedným zablendovaným anti-divom.
Vynikající článek o úžasných lidech a technice !
CR500 : motocykly, které by bavily i po 18 letech, po ujetí 95tis. km,
se dnes nevyrábí a rozhodně už vyrábět nebudou
Věčná škoda té Tvojí "báby" VFR, že "to dostala na komoru"
Byl jsem hrdym majitelem VFR800fi a bylo znat ze z teto legendy pochazi. Ten motor byl uzasnej. Vykon 110k na papire sice neosilni, ale ten prubeh a vyuzitelnost kvalitni V4 si dodnes pomatuju. Nebyt te nehody jak me srazilo nepozorne auto mam ji dodnes - 95tis km ani 18let stari nebylo pri te zabavne jizde vubec znat a zatackach hlavne na mokru prohanela i nejnovesi moto skoda ze Honda uz tu kvalitu a vykon v dalsim V4 motoru (pro verejnost) uz dal nerozvijela
Hondu vnimam rozporuplne. Na jednej strane spravili uzasne motorky a zasluzili sa o velke studie ohladne ovladatelnosti a ramov, na druhej strane z toho pretavili do serie prilis malo (alebo prilis vela?). Seriove hondy su plne kompromisov a aj ked vyhovuju vacsine jazdcov tak v nicom neoslnia. Plati to tak o Afrike ako Fireblade napriec desatrociami. Skratka seriovky od Hondy su tak dobre az su zle a v tomto Honda taha za kratsi koniec v porovnani svetovom alebo s japonskou velkou stvorkou.
Výborný článek , to byly souboje a závody!
Jsem rád ,že mám pokračovatele VFR Fi , hrozně mě baví !! Zvuk a vytáčení je návykový!
proste nadhera, neni co dodat...
tenhle článek musí nadchnout snad každého, mě jako milovníka a majitele VFR (seriové) dostal úplně maximálně
po nedelnom veceri ma tento krasny clanok menej ako 6000 pozreti. Kam ten svet speje?
pěkné, moc pěkné ))
HONDA je HONDA, a V4 (nebo pripadne V5 ) je V4, k tomu proste neni co dodat
18 let mám VFR750 z roku 92.Láska na celý život.Bohužel z V4 Honda udělala časem kýbl sraček.
Krása.. Měl jsem kdysi VFR750 89.Skvělý stroj.Snad si ho ještě pořídím..
Jsem rád, že tenkrát byla doba, když výrobce chtěl závodit, musel udělat sérii na silnici. Z toho pak vznikl motor VFR800 a ten stokoňový vidlicový čtyř-hrnek před rokem 2000 s rozvody ozubenými koly, který jsem také vlastnil (bohužel napadrť rozbil), je fantastický motor a stroj . A pěkný článek
Ďalšia perla, super!!! Zaujímave sú príbehy tých strojov. Nevedel som že Joey mal s pre mňa nesympatickým frajírkom Marshallom také problémy... Ani že jazdil s jedným zablendovaným anti-divom.
Neskutečný článek. Člověk schopen napsat toto je pouze jeden
Znamenité čtení.
Super článek a chlapík správný srdcař. Sešmelcovaná ruka a jede testovat. Jinak já na ty starší stroje mám slabost. A Honda je Honda
Pokrok nezastavis. Drive mela tovarni 750 bez benzinu 160kilo, dnes muze mit litr pro hobby jezdeni 150...
Vynikající článek o úžasných lidech a technice !
CR500 : motocykly, které by bavily i po 18 letech, po ujetí 95tis. km,
se dnes nevyrábí a rozhodně už vyrábět nebudou
Věčná škoda té Tvojí "báby" VFR, že "to dostala na komoru"
Byl jsem hrdym majitelem VFR800fi a bylo znat ze z teto legendy pochazi. Ten motor byl uzasnej. Vykon 110k na papire sice neosilni, ale ten prubeh a vyuzitelnost kvalitni V4 si dodnes pomatuju. Nebyt te nehody jak me srazilo nepozorne auto mam ji dodnes - 95tis km ani 18let stari nebylo pri te zabavne jizde vubec znat a zatackach hlavne na mokru prohanela i nejnovesi moto skoda ze Honda uz tu kvalitu a vykon v dalsim V4 motoru (pro verejnost) uz dal nerozvijela
wau...
Hondu vnimam rozporuplne. Na jednej strane spravili uzasne motorky a zasluzili sa o velke studie ohladne ovladatelnosti a ramov, na druhej strane z toho pretavili do serie prilis malo (alebo prilis vela?). Seriove hondy su plne kompromisov a aj ked vyhovuju vacsine jazdcov tak v nicom neoslnia. Plati to tak o Afrike ako Fireblade napriec desatrociami. Skratka seriovky od Hondy su tak dobre az su zle a v tomto Honda taha za kratsi koniec v porovnani svetovom alebo s japonskou velkou stvorkou.
Jardo: Díky...
Vynikající článek o úžasných lidech a technice!
Uzasny clanek, skvele cteni. Diky