yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hopskok (0) napsal 29.08.2022 v 10:24

Je to pěkný stroj ale asi zůstanu u své XSR 900 starší generace. Kulatý budík a zadní světlo v kombinaci s Akrapovičem montovaný přímo od výrobce, sedlo pohodlnější, to je prostě balzám na duši. Přemýšlel jsem nad novější ale po téhle recenzi vím že si zas tak nepřilepším. Supr video, jen tak dál.

MilanR1 (1) napsal 25.08.2022 v 19:05

Podle mě designove TOP. Sice mám uchylku pro kapoty, ale tohle se mi velmi líbí. Navíc krásná modrá.

vinokurov (494) napsal 24.08.2022 v 20:13

Díky Jendo,jako vždy skvělá práce Krásný test, skvělé mašiny.

PeťanBé (16) napsal 24.08.2022 v 11:00+1

Nové XSR mi vizuálně absolutně nic neříká. Není to motorka, na kterou bych se šel rád podívat do garáže. Mám předchozí verzi v SPčku a troufnu si tvrdit, že je to mnohem hezčí stroj. Za mě se ta motorka prostě vzhledově nepovedla.
Nějak nerozumím narážkám na CP3 motor. Ten motor je opravdu živel a odspodu nahoru jede hodně dobře. Jako jeden z hodně mála motorů má široké spektrum použitelných otáček. Pro mě je to o parník zábavnější motor než např. třeba flat-plane v FZ1N a různé jiné 4 válcové flat-plane litrové motory. Umí jezdit i v nízkých otáčkách, jen vás to dlouho nebude bavit a ve vyšších otáčkách je slast poslouchat ten zvuk. Na první 3 kvalty jde plynem na zadní a na trojku není problém 185 km/h.
Kdybych si měl vybrat mezi obyčejným 4 válcovým flat-planem a 3 válcovým cross-planem, tak by byla volba jasná. Na 3 válci se člověk baví na okreskách daleko víc a v menších rychlostech.

bruttopyr (396) napsal 24.08.2022 v 10:23

Díky Honzovi za intenzívní test.
S mým komentářem jsem záměrně počkal až se tady nasbírá pár názorů...
Mám XSR Model 2020 SP a i přes některé detaily je to neuvěřitelně dobrá sportovní motorka, která je ale použitelná i na cestování (bez off-roadu). Koneckonců moje první jízda po koupi měla 480km.
Ke štěstí mi chybí jen tempomat, trošku tužší předek a ten tam teď doplnili.
Doplnili taky lehčí kovaná kola.
XSR je pro kratší intenzivní projížďky, kdy 2 hodiny lítáte jako magor a vrátíte se totálně jízdně uspokojeni.
Ten živelný motor je samozřejmě jen pro milovníky sportovní jízdy, někdo, kdo nejraději bublá nad volnoběhem (např. turisti na 650cm? 2V V-Strom), jej opravdu nedocení, ale tak je to v pořádku.
Ano, taky bych si přál, aby XSR vypadalo klasicky jako často zmiňovaná a krásná Kawa Z900 RS SE, ale upřednostňuju před vzhledem tu živočišnost 3-válce, tu chuť se roztočit a rozehrát okolo 7tis. ot. ten návykový formulový zvuk.
Až budu uvažovat o výměně stávající XSR za jinou motorku, mám v hledáčku Aprilia Tuono V4 Factory a právě nové XSR.
Navzdory torpédu místo výfuku a zvláštnímu sedlu, na které už snad v té době bude dostupná tuningová krytka.

Ti, kteří u každého testu motorky hledají usilovně detaily, kvůli kterým by si ji nekoupili, to mají u XSR jednoduché a vcelku rychle se mohou jít vyzvracet do kouta. S tím problém nemám...
My ostatní si ji v klidu koupíme a jízdně užijeme!

Guzo (221) napsal 23.08.2022 v 20:24

Povedzme si to takto: v súčasných hmyzo-vesmírnych sračkách je xsr ešte pomerne normálna motorka.
Pozerať sa na ňu do garáže síce chodiť nebudeš,ale zasa
ťa nestrasie hnus ,keď na ňu budeš sadať.
Taký kompromis,no. Z núdze cnosť....

Robertak (120) napsal 23.08.2022 v 20:10+1

tahle potvůrka se mi náhodou líbí.. ani to sedlo mě nějak závratně neuráží.. CP3 mám v Traceru9GT (2021), byl jsem na něj hodně zvědavej a musim uznat, že je to fakt boží motor.. ten věčně naštvanej zvuk je prostě hrozně návykovej.. XSR je o pěkných pár kilo lehčí než Tracer, takže to asi bude dost prča, protože i s tim Tracerem ten motor umí pěkně švihnout.. stačí jen trošku při jedničce nedávat pozor s rukou na plynu a hned mává předním kolem ve vzduchu

vopák (51) napsal 23.08.2022 v 19:02-2+2

Parádní naháč!Při uvedení jsem byl trochu rozpačitej,ale musel sem to trochu nakoukat.Xsr je nějaká klasika u prdele,a jde si svou cestou.Už podle komentářů celkem provokuje..Za mě

papiboy (1261) napsal 23.08.2022 v 12:50

Veľkí manipulátori a majstri slova tu píšu o "plivancech" a podobných výrazoch, asi účelom zhadzovať oponentov.
Ano, občas niektorí geroji napíšu, že je im z toho na blití a tak - no ale sú tu aj takí, čo len jednoducho a slušne napíšu svoj názor. Ani plivanec, ani blití, jednoducho sa im to trebárs nepáči.
Do nejakej, viacmenej vulgárnej sféry zanesú diskusiu majstri slova, ktorým nestačí napísať vlastný názor ale sa snažia kvalifikovať aj oponentov.

Dôležité je si uvedomiť, že ak baba č. 1 sa mi páči viac, ako baba č. 2, to ešte neznamená, že sa tu objavil nejaký plivanec, ten sa objaví len, ak sa tu ozvú aj majstri slova a manipulátori...

zahadnytajemny (48) napsal 23.08.2022 v 10:29+1

Za mě otřesný vzhled a bohužel ani motor mě moc neoslovil. Natěšený řadou pozitiv na tento trojválec, jsem si ho před měsícem půjčil na 200km v Traceru 9. Nezklamal, ale ani vůbec neohromil, jak jsem čekal. Za mě buď dvouválec nebo čtyřválec. Tady mi to přijde ani ryba ani rak. Ale chápu, že někomu tento až moc velký kompromis vyhovuje.

Pokud bych měl volit tento typ motorky, tak krásnější Kawasaki Z650 RS s dvouválcem nebo Z900 RS se čtyřválcem. A to mám SUZUKI

Brukev (851) napsal 23.08.2022 v 10:06

Bych si taky dovolil nesouhlasit se Supermotojunkie... i dyž už to tedy velmi dobře popsal Jendaxx.

Ono obecně je nesprávně škatulkovat a navíc zrovna tato motorka se k tomu fakt nehodí.

Takže se nejdřív svez a pak hodnoť... bo tenhle tříválec skutečně nemá 100 koní a těch 120 ujede s přehledem i mnohem silnějším strojům... takže ABS se fakt hodí a kontrola trakce je jen bonus když je potřeba.

A ještě jedna věc k rychlořazení... to skutečně není určené k zevlování prstů spojky ale k ... světe div se ... k rychlořazení = víc rychlosti, víc zážitků a perfektní zvuk

cunado (184) napsal 23.08.2022 v 08:45

Moc pěkný článek i video, redaktoři se nebojí zavtipkovat,viz závodění s elektrokolem Podle počtu příspěvků je jasné, že XSR budí emoce a to byl asi i cíl Yamahy vyvolat trochu kontroverze Jinak těším se na to profláknuté srovnání s Z900 RS

Paťa (64) napsal 23.08.2022 v 07:41

To je tak ošklivý, až je to hezký...

Supermotojunkie (48) napsal 22.08.2022 v 23:11-1+1

Děkuji nechci. Myslím že nové motorky mě už nemají co nabídnout. Ano rychlost je větší, ale kule a pořádné charisma má i moje 19 let stará Rsv 1000 mnohem jinde, Veškerý ty kontroly trakce, řazení bez spojky aby jsme se neunavovali řazením, a chytrý náklonový abs...Bežte s tím do prd...To ty motorky kazí. A ještě u tak retro motorky. Ta nemá mít nic z toho.!!! Ještě když má sotva 100 koní. Za chvilku dejte kontrolu trakce i na skutra...Já vím doba si žádá. No fuuj. Všechno to dělá z řidičů jen hloupější řidiče jak ty chytre telefony hloupější lidi. Neříkám že dnešní špička v MS neumí jezdit a nemá talent, ale při vší uctě bez těchto elektro pomocníčků by se v dobách kdy končily GP 500 dvoutakty pulka pozabíjela. Poslední motorka co bych si koupil je Ducati 1198 bez kontroly trakce. Jen čistě já a ruka na plynu. Zbytek děkuji nechci.

Grilko (19) napsal 22.08.2022 v 22:27

Tohle není hezká motorka…
Můj názor …

Zedsdead (293) napsal 22.08.2022 v 21:53

Design je ulet. Ale jenom maly ulet.
Jinak ergonomie posedu supr.
Lehoucka jak pirko..

Zedsdead (293) napsal 22.08.2022 v 21:48

Sedlo je hard (core). Ale to se casem poladi.
Zitra ji kamosovi vyzvedavame!
Jupiii!

K167 (1473) napsal 22.08.2022 v 21:30+1

"Retro je obecné označení pro něco minulého, zaniklého, bývalého, může se jednat o označení pro cokoliv zpět v čase. Může se jednat jak o předponu k jinému slovu tak i o samostatné slovo." Tolik Wikipedie.

Jak je vidět ze zdejší diskuse, to, na co "minulého, zaniklého, bývalého" odkazuje tato motorka, pochopili třeba PEPEE01 a Brukev.

Neboli asi takhle: můj typ tahle potvůrka také úplně není, kočky Kawasaki Z900RS SE, Triumph Speed Twin, Moto Guzzi V7 850 Special ... RE ... moji představu o slovu "retro" splňují lépe, ale proč na to hned plivat. Jenom proto, že jsem nepochopil záměr nebo proto, že jsem si nepřečetl článek?



Víte, ona Yamaha tenhle model prezentovala vedle odstrojené GP pětistovky Christiana Sarrona a jestli jste někdy na vlastní oči viděli opravdovou závodní motorku, tak tam je to dost podobné. Luxusní racingové serepetičky jsou vedle vyloženě funkčních a někdy i úsměvných řešení, na vzhled se kouká až v druhé řadě (v lepším případě), hlavní je, aby to fungovalo a bylo rychlé.
To tam Zajda píše.

Sir_CHerokee (117) napsal 22.08.2022 v 21:22

Osobně mám rád retro a neoretro taky. Uznávám, že tady bude super technika, podvozek, elektronika, ale XSR není pěkné. Ať už dataily...jako příšerný výfuk nebo mini displej místo budíků, ale i jako celek. Zkrátka nic moc no. Nechytá za srdce. A ta tvrdost...na našich okreskách na bzum. Divím se, že si to pan redaktor nepošteloval, zda s tím něco jde dělat.

Test velmi pěkný, hezké záběry. Chybí mi ale srovnání s konkruncí. A osobně se mi tady jeví Kawasaki Z900RS...a ta je za mě mnohem hezčí. A jestli je pomalejší nebo tolik nezvedá přední kolo je fuk, navíc z testovací jízdy vím, že není nijak zvlášť tvrdá.

JardaBar (164) napsal 22.08.2022 v 21:22

Asi jezdí dobře, ale vypadá straaašně

nahllowSKY (315) napsal 22.08.2022 v 20:55

Zase taková hrůza to není,Jenom stylista zahulil a proklikal se na stránky povážských strojární Tam uviděl sedadlo Mustanga modeluvý rok 1981 a bylo vymalováno.Kdyby tu část sitz-u pro batoh hodíli do nějaké kontrastní barvy,tak by to vypadalo hnedle jinak.Výfuk nemá ani cenu řešit.Ten by se zastavil(jak by letěl)až o magnet na přípravě vsázky v ocelárně pana Stehlíka.Pár much ten dizajn má,ale na zgrcání to zas tak není.

kikin18 (47) napsal 22.08.2022 v 20:10+1

Yamaha už nebude dělat hezký motorky?

Páčkalíny (24) napsal 22.08.2022 v 19:52+3

Pěkná reportáž o kloudný motorce... Díky!

kníželucifer (31) napsal 22.08.2022 v 19:50+2

Svět se zbláznil….tohle je asi jako když očkujete chlapa proti rakovině děložního čípku. Designerům asi začlo mrdat z lockdawnu, jiný vysvětlení nemám. Jinak opět krásný článek. Díky

brzdimíň (157) napsal 22.08.2022 v 19:18+1

Malá polokapotka by tomu hodně pomohla, ale jinak za ty peníze asi dobrý stroj.

nevo7 (97) napsal 22.08.2022 v 18:39

Pred rokom sa mi to neľúbilo, ale tento víkend som si na to zvykol. Vychválili ju aj v Motohouse, v diskusii na YT majitelia túžia len po komfortnom sedadle /možno Yamaha časom niečo ponúkne/.
Pôjdem sa na to pozrieť do predajne. Niečo zaujímavé, zvukovo vábivé /pokukujem po poslednej VFR/ a čo ťa finančne nezrujnuje, vážne potrebujem.

afro-r1 (513) napsal 22.08.2022 v 18:23

R7 uz mame, ted jeste dodelat na okresky R9 a rada je kompletni.

Guzo (221) napsal 22.08.2022 v 17:39+1

Prosím vás,aké retro,aké osemdesiate roky?
Veď takéto čudá vtedy nejazdili. Toto je výmysel, pseudoretro ,keď už.

Brukev (851) napsal 22.08.2022 v 16:26+1

A ještě pochvala za video … mělo to tu správnou energii … myslím že na Stelviu by se ji líbilo ještě mnohem víc než na Slapech

Brukev (851) napsal 22.08.2022 v 15:39+5

No čtu to tady a nestačím se divit.... mě se totiž tenhle stroj strašně líbí .. ok to zadní sedlo je humus velebnosti ale jinak by se mi to v garáži fakt líbilo .. tak je fajn že každý má tak nějak svůj vkus. Já měl první generaci MT09 a to byl tedy fakt vopruz bo mi ten podvozek chtěl nonstop nafackovat a zajímalo by mě jestli je to skutečně vyřešený.. bo pokud ano, tak to bude super pila na okresky a jako druhou k cenduru bych to bral

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist