yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SamSidonius (0) napsal 15.03.2015 v 11:09

Zdravím všechny motorkáře - cestovatele. Mám FJR ročník 2009, najeto 75 000 km, zatím jedna porucha (netěsnost vodního čerpadla). Pravidelně sleduji recenze, novinky a vše o motorkách, ale závěr je stále stejný - nemám důvod ZATÍM moje FJR měnit!!! Respektive, když uvážím, kolik peněz bych musel vynaložit, abych si oproti současnému stavu výrazně polepšil, tak to zkrátka nevychází. Na letošek mám naplánováno opět několik cest po Evropě (Francie - RDGA, pak Skandinávie - Norsko, polární kruh dne 21.6., dále Itálie - Toskánsko), tak doufám, že můj názor na FJR nebudu muset měnit.

kebo (2) napsal 17.02.2015 v 23:18

Mam na FJR najazdenych viac ako 85.000 km (gen II r.2007 a gen III r.2013). Pred kupou gen III som zvazoval a skusal vsetko co bolo dolu vymenovane (GTR, K1600, nove RT...) ale FJR pre mna proste najlepsia sportova turistka. Urcite nie vo vsetkych ukazovateloch ale ako celok ano. Ze niekomu chyba 6-ka nechapem - pri danom priebehu krutiaceho momentu a sprevodovania je 5 rychlosti podla mna ideal. Design je nadcasovy a aj po x-rokoch perfektny. Modernizacia bola potrebna a pani v yamahe to zvladli velmi vkusne. Nie je to lahka motorka ale nie je to tank (ako niekto dolu pisal), ked sa "odkufri" opticky vela zhodi a da sa na nej vyborne zasantit. A hlavne medzi tym santenim (alebo vramci neho) sa da prejst denne 600 a viac km bez toho aby sa musel clovek ist liecit do kupelov (dal som aj 1000 + za den ale to uz nie je zabava ale nutny presun). Mozno pre ilustraciu - v Amerike funguje komunita tzv. Iron butt rally (10.000 mil za 10 dni) a kazdy rok sa na prvych miestach umiesnuju borci (alebo pacienti?) na FJR-kach. To tiez o niecom svedci...

lopata75 (111) napsal 17.02.2015 v 16:41

Myslim,že seikos napsal věcné poznámky a neni potřeba napadat MG když na ní jezdí... Jo a ten nedostižný motor mne teda taky zaujal

Interceptor (108) napsal 17.02.2015 v 15:07-1

No tak ono je pořád dost lidí co upřednostní koncepčně starší dobře vyladěnou motorku, než aby s nadšením vysypali ranec za super novinku od MG a čekali jestli se budou zadírat vačky, klika nebo se vys... něco jiného

Kuzin (10) napsal 16.02.2015 v 23:12

To all: díky za názory. Vzhledově bych asi i souhlasil,ale novější kabát u mě vítězí - funguje o poznání lépe.. Tak asi tak.

to pespes: hele řekl bych,že více větrá...

to Seikos: Obecně vzato souhlas s tím, že by mohli vyjet po té době již s něčím,čemu se dá říkat skutečně "Nový model". S tou konkurencí si ale stále nejsem tak úplně jistý. V ovladatelnosti a podvozku možná v určitém pohledu na věc. Celkově vzato má ale stále co říci, a za tím si stojím. Navíc úpravy hodnotím ve skrze pozitivně. Bohužel s verzí na USD to do testu ve finále nedopadlo a to tiše pomlčím o srovnávacím testu, který měl být v rámci tohoto modelu,ale to už tak
bohužel z řady příčin chodí, a že se jich zde v rámci tohoto testu sešlo. Tak alespoň ten tank...:)

to kawa...Pavel:to ECO: jj samozřejmě ,jak píšeš(ECOnomy). V textu pojato s lehkou nadsázkou k podobným označením obecně. Moje chyba měl jsem asi doplnit vzápětí o skutečný význam. V obecném náhledu na serióznost mělo být vysvětleno - moje chyba. V hospodě z toho potom vzniká to co píšeš...
BMW jsem jezdil v obou verzích dost intenzivně a myslím, že to není úplně ten pravý konkurent, i když se tak na první pohled může zdát. Důvodů bych našel více, nad rámec tohoto kratšího komentáře.
S GTR1400 mohu souhlasit, že je skutečně konkurentem a koneckonců jsem v závěru zmínil,ale je to vždy o úhlu pohledu. Stále nedostižný v mém myšlenkovém pojetí v té historické vazbě na původní modely.
Jinak GTR beru osobně spíše tak na půl cesty právě mezi FJR a BMW K1600GT. Za opravdového konkurenta osobně považuji v současné nabídce i přes počáteční výrobní mouchy spíše nové R 1200 RT.
Ale podle tvého avataru mi něco říká, že ti to stejně asi nevymluvim.:) Každopádně díky za názor k zamyšlení...
LR.

zdenekr6 (2) napsal 16.02.2015 v 20:24

Fotka s tankem je dost dobrá

týpek (119) napsal 16.02.2015 v 19:56

Mašina je to skvělá,ale ta šestka,jak píše redaktor,že mu nechyběla,tak to zřejmě jezdil jenom po městě.Měl jsem dva modely-02 a 05,sice u té 05 se mi zdálo,že to má alespoň delší celkový převod,než 02.No ale ta šestka tam rozhodně chýba,jinak super...

Mester222 (1) napsal 16.02.2015 v 18:47+1

Nezastavam názor že nova koncepcia motocykla musi zásadne previšovať starý model. Tieto všetky FJR rady sú prosťe výborne mašiny. Mne osobne sa pačia tie staršie modely FJR 2001 až 2005. Pôsobí takým uhladeným /elegantným/ dojmom. Dúfam že ju budem mať v blízskej dobe v garaži.

//www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/about-bikes/sport-touring/index.aspx?view=article&id=442654&segment=Sport%20Touring&archive=false&page=2

Váňa (33) napsal 16.02.2015 v 14:04-1+2

Svět se mění, ale dobré věci zůstávají...

DOMINATOR (1260) napsal 16.02.2015 v 11:52

Ale jo ,ale ten kardan s rozvodovkou vypadaji fakt hrozně!

kawa...pavel (101) napsal 16.02.2015 v 11:25

Já nevím, ale co znamená, že je motor na poli konkurence nedostižný? GTR 1400, K 1600 nejsou konkurence? A vifikundace ECO nemusí nutně znamenat a jistě ani neznamená nic ve smyslu "ekologie" , ale spíš to bude ECOnomy, ukazatel ekonomické jízdy, ne? Že je to kravina je věc jiná, ale je to pomalu stejnej mýtus jako kontrolka FI (ani formule 1, ani fuel injection)

RTourer (68) napsal 16.02.2015 v 11:17

Houmr24 > USD mají pouze verze AE a AS s elektronicky stavitelným podvozkem.
Zajímavý může být, když ji třinácka má jak vidle

Houmr24 (39) napsal 16.02.2015 v 10:45

seikos, a jaké má třináctka vidle?

seikos (975) napsal 16.02.2015 v 10:22-1+2

Podle mě tedy byl model od roku 2006 rozhodně osobitější a designově vyváženější. Tenhle model 2013+ má ty linie dost rozbité a nekoncepční.
A celkově, Yamaha by už po těch letech mohla trochu zabrat a vyjet s novým modelem. Tohle jsou jen kosmetické změny poplatné době (elektrický podvozek, LED svícení, palivové mapy apod.). Chtělo by to už vyjet s něčím čemu se bude plnohodnotně moct říkat Nový model. Tahle motorka je zásadní koncepcí 15 let stará, jen doplněná elektrickými vymoženostmi. Stále pětikvalt, žádné USD vidle, absence radiálních brzd, stále stejná geometrie rámu, kdy konkurence je o kousek ovladatelnější.

pespes (18) napsal 16.02.2015 v 09:43

A co vejce? Furt je smaží?




TOPlist