yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
radimczech (1) napsal 17.01.2010 v 10:52+1

Mam ji uz rok,jezdim s ni krizem krazem po Anglii a muzu s cistym srdcem rici,ze je to dobra,pekna motorka a timto zdravim sikovny kluky od Suzuki

ondraZR-7 (0) napsal 05.04.2009 v 11:13

Před týdnem jsem si jí přivezl domů. Z těch prvních 200km jsem absolutně nadšený. Motorka je pohodlná, hodná a navzdory tomu že motor je v záběhu a nesmí se točit přes ca 7 tis. je celkem čilá. Sedlo by mohlo být níž, měřím 175 cm a při popojíždění z garáže ťapkám po špičkách. V zatáčkách se chová tak jak chci já (cestovně a klidně zaměřený) a ne jak by na mém místě chtěl nějaký kamikaze (pro ty je určená řada GSX-R). Zvuk má asi jako Fabia 1.4MPI (nic moc ) ale časem třeba krásný velký výfuk (ať žije klasika) nahradí nějaký laďák. Je čitelná, hodná, nerovnosti na silnici přeplouvá a v zatáčkách drží pěkně. Můžu všem, co hledají motorku která dobře vypadá, je veliká a určená pro jízdu a né létání . jen a jen doporučit

Jarky (1) napsal 11.01.2009 v 19:36

no to je konečně pěkná motorka

FilipT (16) napsal 29.08.2008 v 16:41

>lopata - zrovna GSXF je docela kus stroje, bohuzel typek na tom vypada jako sova na bonbonu z toho duvodu, ze merim skoro dva metry ;-(

Rudýn (24) napsal 27.08.2008 v 12:58+1

Docela pěkný. Cena je fakt super. Ale když se to tak vezme, jezdím na 10 let starým fazerovi a tuhle suzuki ten můj dědek porazí skoro ve všem. Kdyby mi někdo před 10-ti rokama řekl, že motorky budou čím dál lehčí a pak zase začnou přibírat tak si jen poklepu na čelo. Ta motorka by měla mít maximálně 180 kg.

lopata75 (111) napsal 23.08.2008 v 22:02

Mně to přijde malý...Prostě motorka má být kus stroje. V poslední době se dělají pořád nějaký minibiky...Možná je to jen dojem,ale ten týpek na tom vypadá jak vosa na bonbóně...A to jsem docela malej,ale jezdit na motorce,kterou téměř překročím mi přijde komický...třída 600ccm se mi tím úplně zhnusila,vím,že to je daň za nahánění vteřinek,ale je to prostě hnůj a ještě ty plasťáky vypadají jak mikrovlnka nebo kuchyňský robot,prostě spotřební zboží,nevim,nerozumím dnešní době...

jasonix (0) napsal 23.08.2008 v 17:34

dodatek - nahaté GSo se vyrábělo dokonce 18 let

jasonix (0) napsal 23.08.2008 v 17:33

Loni jsem se rozhodoval zda koupit Banďoura nebo SV. Jednoznačně zvítězilo SV (myslím 650 ne litra)a dodnes toho nelituji. Tenhle oblečený Banďour má design jak z 90. let. První SVo bylo vyrobeno v roce 99 a každý mi doufám dá zapravdu, že v té době to byla hodně načasová motorka (když opominu špatný start díky TLku). Bandit mi nikdy nepřesvědčí, jelikož je to motorka, která se špatně řídí a to nemluvím ani o jízdě do zatáčky (měl jsem co dělat, abych to poklopil - ta mašina prostě jede pořád rovně). Radši ani nekomentuji měkkou vidlici, která jde u Banďoura nadoraz (i u těch nových. Další Suza, která si myslím, že vytvořila určitou legendu mezi začátečníky je GS 500. 17 let bez změny znamená, že šlo o velmi dobrý stroj. Dnešní doba už je ale o něčem jiném, tak už GSo nemá takovou šanci díky velké konkurenci. Ikdyž můj komentář není přímo k věci, tak jsem jen chtěl sdělit svůj názor

Robert_Suzuki (0) napsal 30.04.2008 v 10:55

Suzu miluju a nedam na ni dopustit ale tohle jse mi vubec nelibi! Trosku mi to pripomina GS500 s kapotazi a ty plasty a vsechnoo pripada az moc jako rozpoctova motorka proste jak kdyz si nekdo prestavi bandita,...suza setri

Sim (52) napsal 23.04.2008 v 16:52

DanX, to srovnani s ER6 neni na te urovni, ze by kawa na to nebyla stavena a slo to na ni hur. Ja to chapu (predpokladam stejne jako autor clanku) tak, ze kawa je hravejsi, ale zaroven vice sva - jeji motor je vesely, ale neni tak kultivovany, jako u tehle Zuzky. To, co pri odpoledni projizdce dodava jizde urcitou stavu, se muze pri nekolikadennim pozirani stovek kilometru zmenit ve zdroj unavy.

Proste prestoze se jedna o vicemene stejne zamerene stroje, kde jsou oba ve svem segmentu na spickove urovni, hladsi a uhlazenejsi cestovani ocekavam od GSX650F, naopak pocit, ze jedu na motorce, si zrejme vic uziju v sedle ER6.

DanX (0) napsal 22.04.2008 v 15:00

No, z praktického hlediska asi dobrá motorka, ale ten design... Kapotáž a barvy trochu jako domácí stavba z 80. let. A proč by Kawa ER-6F byla jen pro kratší projíždky? To bych teda neřekl, mě se zdá ER-6F dostatečně pohodlná a vhodná i pro delší cestování, přitom jde taky dost odspodu a dá se s ní i řádit. Myslím, že by byl dobrý srovnávací test těchto dvou motorek, ale ne na odpoledne, chce to vyrazit někam dál.

SuperSic58 (1308) napsal 20.04.2008 v 11:22-1

Na GSX-F 600 jsem jezdil krásný 4 roky, měl jsem model 98, byla to taková buclatá motorka, ale měla svuj styl a originalitu a moc se mi líbila. A tak jsem se loni těšil jak bude vypadat novej model, a musim říct velký zklamání Je to prostě bandit s kapotáží a žádný GSX-F. A na co u cesťáku kontrolka řazení??? Prostě slátanina fest, raděj bych sáhnul po polokapotovanym banďourovi a nebo rovnou po GSX-R 600

Riddick (-2) napsal 19.04.2008 v 20:26

jj jedině suzuki, srdcová záležitost. Ten rypák z GSXR je mocnej, to že ho dali na slabší mršku je parádní věc, na GSXR nemám peníze ani zkušenosti, teď budu mít peníze a zkušenosti nebudou tak drastické na řízení týhle krásy. Výborně SUZUKI

Mach1 (0) napsal 19.04.2008 v 11:10

Mě se líbí.na ,,Sůzi,, mám prostě slabost

Interceptor (108) napsal 18.04.2008 v 21:58

mně se malé GSo i tohle GSF v kapotě líbí, ale začínám mít pocit, že to na silnici bude za čas příšerně jednotvárné a to já nerad

Sim (52) napsal 17.04.2008 v 20:43

FilipT > jojo, o GS v tomhle kabate samosebou vim a ze to uspechy ma je
mi taky jasny. Paradoxne mi to ale u ty petistovky prijde skoro
normalni, kdyz neresim hodnotu vykonu, tak svym projevem GS pripadala
jako nejsportovnejsi petistovka - stihla a kompaktni stavba, lehka,
motor podstatne ozije v otackach - navic i v dobach minulych melo maly
GS kapoty ze supersportu se dvema dve svetly.

Jinak clanek i motorku hodnotim jako velmi vydarene

Pedro26 (0) napsal 17.04.2008 v 14:04

Slusna nahrada da CBR600F

megacruiser (38) napsal 17.04.2008 v 09:58

Když jsem poprvé tuhle mašinu uviděl tak mě napadlo jestli to není GSX-R fake od číňanů
Japonská invence začíná upadat a staví hlavně rozpočtovky bez emocí. Bandita dělal vzhledově krásnej motor, kterej je nenávratně pryč. Dnešní GSXF je jen oblečenej novej Bandit, stará GSXF měla i jinej rám. Ještě že už se rozjeli evropští výrobci kteří za slušný peníze dělají dneska krásný motorky.

FilipT (16) napsal 17.04.2008 v 09:31

Ještě pár poznámek, co se mi nevešly do článku: Suzuki to s kapotama umí, podobně oblékla GS500 do kabátku ala GSXR a ve verzi F se prý moc dobře prodává.

Ke kapalinové spojce - řekl bych, že GSXF i GSF650 těží z toho, že mají v zásadě identickou konstrukci s velkým Banditem GSF1250, kvůli kterému asi byla použita kapalinová spojka, jinak samotné šestistovky by asi spíš dostaly lanko.

Právě konstrukční identita s velkým Banditem je taky podle mě zárukou toho, že jednotlivé komponenty budou u 650 vlastně předimenzované a mašina tak bude slušný držák.

K designu - sice jsme focení věnovali dost úsilí, ale zrovna u tohoto modelu mám dojem, že v reálu vždy vypadá líp než na fotkách. A že by to byla malá motorka - ten pocit jsem určitě neměl.

Konkurenci - ER6F je srovnatelná cenou i parametrama, ale je o dost menší a řadový dvouvál dává úplně jiné pocity z jízdy. Spíš bych ji viděl na kratší projížďky, neřadil bych ji mezi cesťáky.

Zukinek (-9) napsal 17.04.2008 v 08:28

čau su per motorka měl jsem tu čest se nastarší svézt apřiklá ním se názoru HORIZONTA alemyslim že to bude pouze na vkusu ale mě se osobně líbí i svým chováním jinak chválím

Horizont (11) napsal 17.04.2008 v 06:28

Tady vcelku není co vytknou,kapalinová spojka v této kategorii, je docela luxus.Ovšem jediné mínus vidím ve velikosti stroje.Zkrátka přijde mi malá.Dokonce jsem na ní seděl takže to není jen opt.klam.Motorka je pěkná,ale na mě působí hodně drobně.Pro slečnu,nebo drobnějšího chlapíka super.Tím nemyslím že by se na ní špatně sedělo,to né.Ale člověk nemá pocit ze stroje pod sebou(bráno staticky,nejel jsem na ní).

Pyo (0) napsal 16.04.2008 v 22:22

Velmi povedený stroj,navíc od Suzuki promyšlený krok.Jak popsal autor,v podstatě nemá konkurenci.Jediný přímý konkurent je kawasaki er-6f.Pak už jen si vybrat co je srdci bližší 2,nebo 4..co je ale nejdůležitější,tenhle stroj si zřejmě na nic nehraje.Jistě,příznivcům supersportu,nemá co nabídnout,ale je to poctivý cesťák s krouťákem za bezkonkurenční cenu.

2MASS (0) napsal 16.04.2008 v 20:36

ježiš to je ošklivá motorka...

Brusíno (7) napsal 16.04.2008 v 18:43

Pěkně jsi to Filipe napsal...

LiborK (37) napsal 16.04.2008 v 12:53

Jainak pro manželku - dobrý !

LiborK (37) napsal 16.04.2008 v 12:52

Jéžiš může mi někdo říct, proc se furt dávaj na řidítky ty příšerný piksly na kapaliny místo těch malech, úhlednejch kovovejch ?

sherm14 (1) napsal 16.04.2008 v 11:21

no stroj je to asi dobrej ale cestovat bych na tom teda nechtel hřbet z toho musi taky pekne bolet no prote to neni moje krevni skupina tak kdy uz nam tu šupnou naky to endurko???at mame co posuzovat

Sim (52) napsal 16.04.2008 v 11:11

Motorka urcite zajimava, ale nesedi mi na tom ta kapotaz, nemam rad takovyhle klamani telem. I kdyz uznavam, ze prislusnost ke znacce je tady naprosto jednoznacna a tak moje vnimani toho, ze tvary supersportu na tenhle cestak nepatri, je dany spis vzpominkou na kulaty tvary predchozi generace.

Je to proste neco podobnyho, jako kdyz se objevil novej bandit chlazenej vodou. Vsechno je jinak a jmeno zustalo jen kvuli predpokladanym komercnim uspechum. I kdyz je to motorka fajnova, tak takovyhle detaily v moralni sfere mi obcas dela problem prekousnout.

Akzoj (0) napsal 16.04.2008 v 10:29

Krásný stroj, dobrý kompromis, už střádám do pokladničky

wario (126) napsal 16.04.2008 v 10:24

pěkná motorka za dobrej peníz . šedý dovoz bude za 160tis
bejt majitel GSXR K5 budu trochu nasranej )))

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist