globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sooky (37) napsal 09.12.2021 v 18:29+1

Miluji Zajochova videa Hlatam kazdou vterinu a poustim nekolikrat

Jinak k motorce, ta je za hezky peniz a nabizi docela dost. Pro nekoho, kdo najezdi tak okolo 3tisic km za rok a jezdi smesice je to myslim dobra volba. Jenom velka skoda toho “pokakaneho” designu a priserne pristrojovky! To rozum nebere…

I tak muj horky kandidat na pristi masinu, kterou bych vybiral z techto: Z900SE, MT09SP, GSX-S1000, MT-10

gresini (4560) napsal 18.11.2021 v 15:19

Prý nekup to za ty prachy - nedávno byl za ty prachy pěkný dům!!

Alexandr (-1) napsal 17.11.2021 v 10:55

Teď je za podobny peníze (dokonce levnější) u mr43 moto Morini Corsaro 1200. Sice nema elektroniku, ale za me mnohem krásnější motorka s kterou bude i větší prdel jelikož ta ma V2,větší objem a hromadu charizma.

Drop_in (1) napsal 01.11.2021 v 14:52

Moto good. Design divny, ale to je vec nazoru. Neviem si dobre predstavit ked do tych zahybov nalietaju muchy... : ) Stalo by za porovnanie svietivost svetiel s predchadzajucim modelom, ci je to trend a moda alebo to ma opodstatnenie... Pristrojovka mi pride ako prevzata z Katany, tam to zapada do konceptu...
Powershift sa da pouzit aj do predchodcu. Vyladenie motora stoji za zmienku, ale ci je hodné cca 40 000CZK je otazka. V minulosti dost kritizovali zadnu tlmiacu jednotku zaujimalo by ma ci sa nieco udialo tu.

WadeGYTR (83) napsal 29.08.2021 v 00:07+1

Včera som videl všetky 3 farebné varianty naživo a je to pre mňa prvá z novších Suzuki, u ktorej nie je najlepšia farba modrá metalíza. V tejto modrej to vyzerá naozaj čudne, v tej šedej ako-tak...ale v čiernej je to masaker!
Moderný dizajn, moderná motorka hodná roku 2021 ale s osvedčenou technikou a príjemným posedom. Už len zmeniť do čiernej lem okolo veka nádrže, horné okuliare a spolujazdcove stupačky, dať na to poriadny výfuk a hotovo!...Začínam uvažovať, že možno nahradí Hayabusu

Husa123 (56) napsal 23.08.2021 v 10:24

za mě super .....já ten design prostě miluju

JardaBar (165) napsal 22.08.2021 v 21:24+1

Jedu se takhle projet na sever republiky a najednou koukám, kolem balíky jak na fotkách. A ono to bylo 300 Zatáček Gustava Havla .
Cesty tam byly parádní.

paliZBlavy (7) napsal 22.08.2021 v 11:05

test ako vzdy na jednotku. Mam GSX-S 1000 predoslej generacie a jedina vec co mi na nej chyba je asi len ten quickshifter. Starsia generacia ma podla mna aj lepsi display aj celkovy dizajn, ale to je moj subjektivny pohlad. Nemam dovod prejst na novsi model. Som zvedavy na facelift, mozno to vychytaju ...

Sir_CHerokee (117) napsal 21.08.2021 v 22:40

Technicky, jízdně, cenou zajímavý stroj Motorky ale musí brát za srdíčko a tohle se mi opravdu vůbec nelíbí. A pak, osobně bych v našem provozu 150 koní nevyužil..

Cormier (16) napsal 21.08.2021 v 09:24

Povedlo se jim to Poměr cena x výkon tradičně u Suzuki super, vzhled je subjektivní záležitost. Na silnici je to stejně o jezdci a ne tom, že mám pod zadkem 200 koní a kopec elektroniky, takže kdo umí, určitě s tím brzda provozu nebude. Mám minulý model a je to fajn svezení, tohle bude ještě o kus lepší.

Kaštanisko (107) napsal 20.08.2021 v 18:53+2

V Moto GP má Suzuki jednoznačně nejhezčí moto, ačkoli tam je design úplně na posledním místě. A do svých salónů pošlou toto, takový paskvil

vinokurov (498) napsal 20.08.2021 v 15:55

Honzine, díky za výborný článek

LukasoW (1) napsal 20.08.2021 v 12:39

Někde jsem četl, že má moto špatně nastavený režim den / noc a díky tomu displej málo svítí ve dne a hodně v noci... Není to tento případ? Prý stačí přepnout v servisu.

vopák (51) napsal 20.08.2021 v 10:16-1

Předchozí model se mi líbil.Tenhle s ostřejším dizajnem mi sedí ještě o kousek víc i s tim diskutovanym světlem.Mě k tý motorce pasuje.Displej je opravdu vetchej,když se podívám třeba na z 900..nechápu.Jinak parádní video i článek

Petr-RSV (38) napsal 19.08.2021 v 23:38+1

Dnes jsem ji viděl poprvé naživo v matné šedé a líbí se mi teda dost. Vybírat naked v této cenové hladině, jdu určitě do ní. Display je fakt na hovno, ale ostatní Japonci na tom nejsou zase o tolik líp. Celkově pěkný bike, bude se dobře prodávat

Zedsdead (293) napsal 19.08.2021 v 22:17

Mně se líbí.
Katana mi připadá mnohem ošklivější.
Stejně se všechno časem okouká.
Hlavně když to dobře jezdí a za slušnou cenu.
Ale polokapota bude zajímavější.

bruttopyr (401) napsal 19.08.2021 v 22:12

Světlo sice pravda nejhezčí není, ale vzhledem k velmi dobrým vlastnostem zmíněným v testu, výkonu motoru, předpokládané japonské spolehlivosti by mne to od koupě určitě neodradilo!
A taky díky nízké ceně předchozí verze jsem ji měl v hledáčku, když jsem se loni rozhodoval o nové motorce. Jelikož nejsem autista trvající na stále stejné koncepci motorky, rozhodla chuť vyzkoušet něco nového a neznámého (3-válec XSR)
Ale věřím, že i s tímhle GSX bych byl maximálně spokojen.
Díky Honzovi za test!

Motofighter (471) napsal 19.08.2021 v 21:37

Me se moto docela libi zvlast v te modre, rozumna cena a parametry, jen to predni svetlo ...

Obdélník (22) napsal 19.08.2021 v 21:14+6

Je to hrozně ošklivá motorka. Fakt nechápu, kam se to ubírá.
Na motorce jsou samozřejmě mnohem důležitější vlastnosti, než je vzhled, ale tohle je vážně příšera .

Karlos31 (97) napsal 19.08.2021 v 21:09

Motor s podvozkem je vpořádku , to světlo bych potunil. Jsem zvědavý na kapotovanou variantu, nějak už nevědí co vymyslet, já bych reinkarnoval starý RFo, nějaký ledky a bylo by po problému.

petr13 (16) napsal 19.08.2021 v 20:20+1

Mně se gsx-s vždycky líbila. Skvělá vyvážená motorka za slušný peníz. U mě je vzhled na druhém místě(asi proto mám bmw?),přednost má motor a jízdní vlastnosti,takže za mě dobrý!

blackblues (1515) napsal 19.08.2021 v 19:56+1

Pripomina mi to bandita 1200 akorat v jine dobe...jista podobnost

Frankie (734) napsal 19.08.2021 v 19:24

Reaguji na jandaxx - výborně popsáno

ferda.66 (38) napsal 19.08.2021 v 19:13

vyfuk a predni svetla na vymenu...ale podvozek a motor...hmm...moc by me zajimalo srovnani s ostatnima litrama od jinych znacek....Doufam,ze pristi rok v MotoTest kempu se ji dockam,at ji muzu srovnat

jandaxx (192) napsal 19.08.2021 v 19:07-1+7

Mám model 2020. Nákupní cena v červnu 2020 256 000,- včetně lepších padáků a nějakých dalších bonusů od prodejce. Takže reálně o více než 50 000,- levněji než nový model. Ten je lepší o mapy a quickshifter. Horší o vzhled, display a to je tak všechno. Mírně vyšší výkon a menší krouťák neberu na váhu.Takže jsem rád, že mám co mám a vychytal jsem dobrou cenu. Letošní model se mi opravdu nelíbí a quickshifter to nedorovná. Vlastně ještě jedna drobnost stojí za zmínku. Nádrž větší o 2 litry. Ta by se mi hodila.

Loni to byl podle mého názoru nákup roku. Nic lepšího za ty peníze nebylo. Nepotřebuji spojení s MT, mapy a další fičury. Vlastně ani ABS. Jsem odkojený motocykly od devadesátých let počínaje, kdy se člověk musel spolehnout jen na ruce a mozek. Žádný mapy, ASR, ABS atd. Skoro 160 koní Blackbirda mi jasně dávalo na srozuměnou, že průser je otázkou vteřiny. Smyk na dvojku po necitlivém přidání plynu jsem si pamatoval hodně dlouho.

Rozhodoval jsem se finálně mezi Kawasaki Z900 a Suzuki GSX v "litru". Trochu jsem pokukoval i po jiných modelech, ale tohle jsem považoval za favority. Nakonec jsem zvolil Suzi a jsem rád. Z900 je dle mého názoru taková juniorská motorka. GSX je poctivé železo ze staré školy. S výrazně vyšším výkonem a takovým tím pocitem, že sedím na poctivé motorce. Nechtěl jsem supersport ani čistý cesťák. S cenou jsem se chtěl vejít do cca 300 000,- s tím, že to není pevná hranice. Jen takový hrubý nástřel. No ono v téhle kategorii a ceně nic moc v nabídce není. Chvilku jsem koketoval i s ojetinou. Když ale vidím někdy až prasecké zacházení s motorkami na srazech, moje koketování s ojetinou bylo spíš teoretické. Mimo jedné motorky v začátcích jsem vždy kupoval nové. Tak jsem si to chtěl užít i tentokrát. Přebírat mazlíka, kde je na tachometru číslo 00001 je pocit k nezaplacení.


V podstatě potvrzuji všechno co je v textu. Motorka jezdí super, do zatáček se klopí moc dobře, jen do hodně utažených a pomalých se trochu zavírají řídítka. Motor je trochu nervózní a ucukaný kolem třech tisíc otáček při konstantním plynu. Taková ta jízda v obci na trojku čtyřku při minimálním otevření plynu. Ale to je známá bolest tohoto modelu. Nový už má třeba odladěné. Za 13 000 najetých kilometrů nenastal žádný problém. Jen dvě standardní prohlídky po 1 000 km a teď po roce. Původní pneu nahrazeny výrazně lepšími Dunlop Sportmax Roadsmart II. Výrazně lepší grip a jistota. Na původních pneu mi to ustřelilo snad pětkrát a to jsem celkem uvážlivý jezdec, který si rozhodně nechce zahrát na nejrychlejšího motokrosaře na světě. Roadsmarty se nebojím klopit výrazně víc. Koukal jsem, že podle vzorku jsou na novém Gsxu také. Mám na nichž najeto asi 3 500 kilometrů. Původní D214 jsem měnil v 9300 a byla to taková hrana, kdy vzorku zbývalo k milimetru. Měnil jsem samozřejmě obě gumy. Jestliže se toto redakci u D214 nedělo, mohl jsem mít špatnou várku. Teď budu dávat koncovku MIVV Suono Black, která by měla přidat nějaký ten koník a krouťák. Nejde mi ani tak o vyšší výkon. Líbí se mi vzhled a zvuk. Ten je výraznější ale stále decentní a vhodný i na delší štreky. Žádný Pepa tuning s lešenářskou trubkou místo výfuku. Motorka je ještě rok v záruce, takže další úpravy prozatím nebudou.

Co se týče doplňků, tak mimo padáků mám namontovaný nosič na horní kufr Givi, rozšíření stojánku, držák na telefon, USB nabíječku, krovku místo sedačky spolujezdce, závažíčka s logem, tankpad, "karbon" samolepku na víčku od nádrže, gumové polepy na bocích nádrže proti klouzání kolen, štítek MRA pro příjemnější jízdu ve vyšších rychlostech. Plus další drobnosti, které už nestojí za zmínku. Zatím jsem nenamontoval krátký držák RZ a monitoring tlaku v pneu - TPMS.

Gsxso můžu doporučit každému, kdo chce relativně výkonnou motorku s ještě přístupnou cenou a Jak já doufám, s dlouhou životností bez větších problémů. Myslím si, že si ji pár let nechám. 5 určitě. To bude mít nalítáno zhruba 50 000 a věřím, že bude stále ve skvělé kondici. Je to poctivý stroj se skvělým motorovým základem.

Pokud by redakce chtěla, můžu ji na pár hodin zapůjčit k porovnání se současným modelem.

viking.2 (123) napsal 19.08.2021 v 18:37+2

Tak za me bych sel radeji do Z 900 za 250tis.

SuperSic58 (1316) napsal 19.08.2021 v 17:42

Tak není to zlý, ale má to stejnej problém jak nová 09, pěknou motorku dojebou ošklivym předkem. Neni to teda až takovej průser jak na tý 09, ale krásu ta maska fakt nepobrala.. Ten displej je fakt divnej. Ale ten oboustrannej QS zas palec nahoru, jesli fakt funguje hladce, tk je to pecka. Ale když tak koukám na krásnej předchozí model, asi bych ušetřil těch 35 papouchů

CR500 (142) napsal 19.08.2021 v 16:43+1

Za par let bude asi u me kandidat na musce, videl bych to pak = Zmenit riditka s predstavci, drzak znacky, vyfuk+kat premostit, flashnout ecu, mozna prepacko stupacek,seriditelny central ze sportovniho litra a klido prehodit i tu masku . Kazdopadne vypada to jako fantasticky zaklad pro "skutecnou zivotni radost"

mr.Hony (37) napsal 19.08.2021 v 16:37

A to delavala suzuki tak krasne stroje. No jo pokrok nezastavis.

HiddenSnake (27) napsal 19.08.2021 v 16:23

No vypada to jako dobre namichano ... Pockame si na Fko a za par let uvidime. Ted mi staci prepdposledni model :)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist