yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
iVlada (80) napsal 14.07.2019 v 22:36

motofuntom> díky ano, myslím tím, že řidítka a vlastně pozice předku je pocitově nízko vůči sedlu. Samozřejmě rozdíly nejsou kontrastní jako den a noc, ale při prvním nasednutí toto lze vnímat. Díky za komentář a šťastnou ruku při výběru nové mašiny. Myslím, že by některé Sherco mohlo být tou pravou...

motofuntom (1) napsal 05.07.2019 v 22:39

Vláďo super článok! Prosím Ťa mohol by si mi vysvetliť čo myslíš tým, že su motorky posadené na predok? Máju tam viac váhy? alebo geometria - stupačky su vyššie, riaditká nižšie? Alebo pozícia jazdca je navrhnutá tak, že sedí viac v predu? Alebo že má predne kolo viac gripu a zadné málo? Veľmi ma to zaujíma lebo pri mojom endure válčim s problémom - moc gripu vzadu a málo v predu tak ma vždy zaujmú motorky z tvojich testov, pri ktorých píšeš, že sú orientované/situované/posadené na předek ako Yamahy a Sherca, pretože už uvažujem nad novou motorkou.
Díky za prípadnú odpoveď.

Mig_35 (345) napsal 25.06.2019 v 17:31

Dříve jsem četl, že čtyřtakty od Sherca disponují funkcí, kdy se při zavření plynu zvýší otáčky a tudíž motorka tak moc nebrzdí motorem, podobně jako dvoutakt. Platí to i u těchto modelů 20?

TomR1 (-5) napsal 25.06.2019 v 10:51

Parádní článek a super rozhovor...

iVlada (80) napsal 25.06.2019 v 10:35

Janek> díky ano, ta formulace mi tam tak trošku utekla a omlouvám se za to. Všeobecně se dá říct, že spojka čtyřtaktů jde pocitově lehčeji, než na dvoutaktech. Každopádně ani dvoutakty nemají spojku jako šutr a funguje velice dobře...nicméně ta čtyřtaktní se mi líbí více.

Ano, to můžu zjistit. Na prezentaci zaznělo, že vstřikování není zatím nutné a že by mělo být povinné až od roku 2024. Karbec je podle nich lepší po všech stránkách a zrovna tak výrazně levnější.

Janek (27) napsal 25.06.2019 v 09:28

Díky moc za test a zprostředkování dojmů. Je skvělý, že je tu konkurence k dominantní KTM
..."Také dvoutakty zapracovaly na spojce, ovšem oproti čtyřtaktům (vsuvka - po testu 500) je její chod o maličko tužší."
..."Po pár kolech dvěpade vracím a z řady dvacítek si vytahuji větší čtyřtaktní tříkilo. ...Také u tříkila jde spojka hezky lehce, ovšem je pravda, že na dvoutakty má ještě co dohánět.
v chodu spojky aby se čert vyznal.
Z celého mi vychází, že na 4T300 jde spojka nejvíc ztuha. Čím to je? Jiný pístky, spojka jako celek ...?

Nemohl bys prosím udělat nějaký erudovaný článek o tom, proč např. KTM udává, že U 2T přechod na vstřik byla nutnost a další malí výrobci používají stále karbec?
Pokud vím, tak normy euro 4 a následně od 2020 euro 5 mají podmínky, které se vztahují ponejvíc k možnosti diagnostikovat (automaticky ovládat / opravovat) systémy, které mají vliv na "emise / ekologii", což karbec neumí.
Jak je možné, že sherco plánuje karbec až do roku 2024? Jaké jsou zákonné důvody pro tyto možnosti "svým způsobem" nedodržovat normy euro a přitom legálně jezdit na silnici?
Myslím, že tohle zajímá poměrně dost lidí, co se motaj kolem endura.
KTM považují za "blbce", který jedou složitý systém vstřikování, což spoustě hobíků nahání husí kůži ze spolehlivosti vzhledem ke stáří moto ...a přitom tahají z lidí peníze za zbytečně drahý systém, když jiní jedou pořád údajně levnější (ale bezesporu jednodušší a blbuvzdornější) karbec ...
(osobně jsem přesvědčený, že systém vstřiku je levnější, ale to na věci nic nemění).
Díky moc za případnou reakci na podnět.




TOPlist