husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SonicX (0) napsal 21.06.2009 v 14:16

Zdravím! Tato motorka se mi líbí a chtěl bych ji na projížďky a na třeba částečnou renovaci. Láká mne na ní diesel motor. Jen pokud vím tak diesel u motorek není u nás homologován, dá se nějakým způsobem tato motorka dostat na papíry? Nebo budu muset spoléhat na to že mne páni policajti budou stavět jen proto aby se pokochali?

Frank1 (1) napsal 26.04.2009 v 21:51

Toto by som si chcel skúsiť. Je to raritka a určite nádherný veterán. Dýcha s neho história. Ale musí to byť zaujímavé to radenie napravo a vôbec zvládol by som to.

OVERdriver (0) napsal 26.04.2009 v 21:33

To má koukám podobné vlastnosti i vzhled jako Jawa 250 panelka - táhne jak traktor, jede jako kráva, takovej zemědělskej stroj Ještě, že mám svých 13 koní, 5 už je docela málo na 100-kilovýho chlapa.

ginno650 (-2) napsal 24.04.2009 v 10:38

Marex (2570) napsal 21.04.2009 v 23:07

Memphis: No, Bellova cena, nebo Nobelova cena? Japončíci vymysleli min. jednu skvělou věc a tou je motor z TL strčenej do Italskýho Raptora Ale nejinovativnější jsou Číňani. Obalovanej karton místo řízku je fakt levná alternativa.

memphis.unv (17) napsal 21.04.2009 v 16:28

Itall: zajimal by mě;) no za všechno mluví jediná nobelova cena která do japonska putovala

Itall (10) napsal 21.04.2009 v 15:51

memphis: Ty řeči o tom, že japonci všechno jen vylepšují mě vždycky pobaví. Na toto téma existuje dobrý vtip o tom, kdo vynalezl telefon, jestli ho znáš. Je trochu přisprostlý, tak ho nebudu reprodukovat, ale přesný. Japonci přinesli do motoprůmyslu tolik nového, jako ještě asi nikdo.

megacruiser (38) napsal 21.04.2009 v 12:28

Enfield je zastaralej, ale nápad dát do motorky nebo třeba skůtru diesel motor, to by šlo. Převod variátorem nebo něčím podobným a pohodový vozítko na dojíždění do práce, navíc se super spotřebou, by bylo na světě. Věřím že s moderní technologií by to jezdilo tak za litr fritovacího oleje

memphis.unv (17) napsal 21.04.2009 v 10:47

acALIEN: by mě zajímalo jak moc by sis s dieselem ze stabiláku užil oproti harykovi. demence

SuperSic58 (1308) napsal 21.04.2009 v 09:57

Je to sice všechno hezký, ale nevidim v tom jinej smysl, než jako takovej raritní veterán. Co tenhle nápad chytit za správnej konec a udělat motorku s malym turbodieselem třeba těch 350ccm s technologií common rail, kvalitnim rámem a podvozkem, kotoučovkama a modernim vzhledem. Výkon by moh být pak alespoň 25 koní spolu s hodně nízkou spotřebou, myslim, že taková motorka by se dobře prodávala. Nebo sou ty indove opravdu takový lempli, že se jen uměj válet v hovnech a chcankách, kterejm řikaj posvátná koupel a žít duchem pořád v době britský kolonizace a dělat motorky proti kterejm je Jawa 350 hi-tech stroj...

Marex (2570) napsal 20.04.2009 v 22:39

Supéééér!

Interceptor (108) napsal 20.04.2009 v 20:27

Na tom bych se rád svezl.
to itall: pokud se nepletu tak sání v předu měli např. TZR250 a to už je také nějaký pátek

bahnomil (0) napsal 20.04.2009 v 19:39

Spotřeba-to je bomba! Na pohodové ježdění do práce,na výlet super.

CryingDragon (7) napsal 20.04.2009 v 19:33

tak tu spotřebu chci taky.

acALIEN (-4) napsal 20.04.2009 v 16:35

Diesel by se mel dat do HD, svoji letargicnosti a monstroznima vybracema by priznivce teto znacku urcite ukojil :), vytrepaval by z motocyklu srouby daleko casteji, cimz by se jejich naslednou montazi na motocykl upevnoval vztah mezi jezdcem a jeho orem :). Joke (ale pravdy je na tom dost, ae nechci provokovat, takze to berte, jako vtip..).

Anti (391) napsal 20.04.2009 v 16:27

Zajímavé,ale mnohem víc by mě zajímala úprava KLR pro Americkou armádu.Je to taky diesel a má prý 30kobyl,což by(ruku v ruce s krásným průběhem krouťáku) stačilo na solidní jízdu.Ale jinak dízl jen jako přibližovadlo,opravdové stroje jezdí pouze na benzín...

Brejn (0) napsal 20.04.2009 v 15:11

Proc dneska nejsou motky s dieslem? To je to neefektivni?

Rudýn (24) napsal 20.04.2009 v 15:09

O těhle dýzlech jsem četl před pár rokama a tam se říkalo, že nejsou homologovaný pro ČR, to se něco změnilo?

markus (17) napsal 20.04.2009 v 13:36

jéé konečně tenhle diesel

memphis.unv (17) napsal 20.04.2009 v 12:40

Twinshot: s osou x, tzn horizontální to nemá vůbec co dělat, protože je obrovskej rozdíl, jestliže je průběh konstantní v šířce pásma 900 ot. u mašiny která má maximum 3 tisíce nebo 12 tisíc.důležitý je to že je to konstantní ve 3/4 celýho spektra

Itall: však japonci přijdou s čimkoliv, až to někdo vymyslí nebo objeví, oni to vylepší a budou se tim chlubit

Itall (10) napsal 20.04.2009 v 11:40

Sání vpředu a výfuk vzadu, toho se ještě v budoucnu dočkáme. Předpokládal jsem ale, že to přijde spíše z Japonska .

Twinshot (0) napsal 20.04.2009 v 11:28

memphis.unv: Ještě se koukni na měřítko na ose x. Ten krouťák je stejnej dejme tomu v rozsahu asi 900 otáček. V tak malým rozpětí by křivka byla plochá asi i u jinejch motorů. Ale stejně je to pěkný a na kochací jízdy bych ho bral

david07 (0) napsal 20.04.2009 v 10:33

Aleš mrkni tu //www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/117317-diesel-350.html

GSX-Roll (4) napsal 20.04.2009 v 10:27

Aleš.Příbor: zkus kontaktovat cestovku Rajbas

memphis.unv (17) napsal 20.04.2009 v 10:02

ten průběh krouťáku
věděl jsem že ten diesel co se do toho dává je ze stabiláku, myslimže z míchačky, ale že to je až takhle plochý, to jsem netušil
jinak půl druhýho litru u nás nafty, v indii palmovýho oleju, motor to samozřejmě zkousne

Aleš.Příbor: němci jich mají celkem dost

Lazyfucker (84) napsal 20.04.2009 v 09:35

Aleš.Příbor (0) napsal 20.04.2009 v 08:36

kdybych to chtěl pořídit kde se to dá koupit ojeté? nikde to tady nevidim...třeba kolem roku 2000.




TOPlist