yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
acALIEN (-4) napsal 08.07.2010 v 23:43+1

Autore, nemohl bys umazat ten konec clanku, kde srovnavas hybridni ustroji tohoto cehosi s Priusem? Je to nesmysl a zbytecne to degraduje uroven, jinak velmi zdarileho, textu, jehoz cteni jsem si uzil a ziskal z neho mnoho informaci. A konecne, take to degraduje duveryhodnost v tebe a technicke znalosti, jez urcite mas...proste to smaz a bude to uplne super. Nebo to nemaz a ja si trhnu nohou...to je taky reseni

Marex (2570) napsal 08.07.2010 v 22:35

rrss: Jééé. Takže ten můj soused kecá! To mu jdu hned říct, ať si to tady přečte.

GSX1400R (0) napsal 07.07.2010 v 12:53

No myslím,že je to dobrej stroj,asi hlavně,co se týče stability. Viděl jsem v zimě v Paříži(4°C) na namoklejch kostkách,jak s tím ženský v lodičkách natíraj auto do zatáček,kde bych takhle rychle bál jet s tím autem. Do města asi super. Hybrid bych moc neřešil,berte to jako mezistupeň vývoje.

rrss (0) napsal 07.07.2010 v 12:44

c... přidal server jako zvuk močení, napsal jsem původně o.č.úrat

rrss (0) napsal 07.07.2010 v 12:43

Ne s "hybridem je to těžký". Hybrid je těžká kravina. Nejen na netu najdeš údaj, že každých 100 kg vezených navíc v tunovém autě zvýší spotřebu o litr na 100 km. Dvěstě kg baterek zvýší spotřebu ze 6 na 8 litrů, "hybrid" pak ušetří litr, ale pořád jsi litr nad spotřebou bez hybridního pohonu.
Ve městě si to násob dvěma nebo třema, protože dobře víš, že spotřeba ve městě je o třetinu (tedy víc než dva litry) vyšší než mimo město. A ta "úspora" hybridu je samozřejmě mimo město i ve městě stejná, pořád urychluješ určitou hmotu a rekuperací pak něco získáš zpět. Takže jediné, co platí, je, že ve městě hybrid "šetří" 1,5 litru, ale má o 3 litry vyšší průměrnou spotřebu než "nehybrid" a proto bude žrát o ... litr a půl víc To je elementární fyzika, která se nedá ochcat, změna technologie baterií ani motorů tohle nijak nezmění. Hybrid má smysl jedině pokud má silný elektromotor, relativně malé baterky a stále běžící (stabilák) naftový motor třeba 400 ccm - ten má spotřebu litr na hodinu chodu a když pak moc nešlapeš na "plyn", tak tě to ve městě i mimo něj pěkně povozí, a to stále stejně po celou dobu, než dojde nafta. Tohle je jediné řešení, které má ekologický smysl. Jenže skutečně snižuje spotřebu ropy na pětinu, proto se nesmí vyrábět. Šejci, rafinérky a distributoři by hrozně zchudli.

Marex (2570) napsal 07.07.2010 v 11:40

rrss: S hybridem je to těžký. Na jednu stranu to táhne ty baterie, na druhou se ty baterie rekuperují při brždění a jízdě z kopce. Ve městě to nesmrdí a při popojíždění v koloně to šetří spojku, i motor. Baterie se dnes recyklují, takže eko- zátěž je minimální. Soused má limuzínu Lexuse s obrmotorem-hybrid a žere mu to 7l. Další soused má Mercedes, podobnej objem a jezdí za 15-18l. Mě se to celkem líbí,ale ta cena...

SuperSic58 (1308) napsal 07.07.2010 v 07:32

Fuj zas nějakej tříkolovej mutant, navíc čtvrt tuny těžkej... Raděj chřipku, než tohle

rrss (0) napsal 07.07.2010 v 06:19

Tak nevím... čekal bych ital, šunt, ale u nás to Piaggio (ale vyšší kubaturu) jeden má a jezdí na tom furt... takže spolehlivost asi není nejhorší, nicméně, jak v článku zaznělo, ta koncepce má velkou váhu a odpory, tj. ve 125 ccm bych to nechtěl. A "hybrid" je totální úlet ekofašos. Zvýšené výrobní náklady a zvýšená váha (tím i spotřeba) se nikdy nevrátí. Je to jako Prius - s hybridním pohonem žere 7, jakékoli jiné takhle malé auto žere 6, protože sebou netáhne 28 baterií Hybridy jsou naprosté šílenství, je to výhodné jen pro ty, kdo na ně dostanou dotace nebo slevu na dani - viz věty z testu: "A v momentě, kdy budete jezdit dál od centra, spotřeba bude klesat. Ale samozřejmě ani omylem k takové hodnotě, kterou uvádí automobilka. V absolutním extrému se nám ale s plnými bateriemi podařilo ujet zhruba 10 km po městě s průměrem 2,5l/100 km. Pak samozřejmě Prius musel baterie dobít, takže spotřeba šla zase nahoru"

Marex (2570) napsal 06.07.2010 v 21:30

Martas: Tak studentíci u nás budou asi jezdit spíš MHD, nebo na kole. Tohle asi ze stýpka neutáhnou.

MartasUS (109) napsal 06.07.2010 v 20:18

Pro zenskou do prace nebo pro studentika je to perfectni

Marex (2570) napsal 06.07.2010 v 16:43

Scooter: Tak dvojnásobná asi fakt není,ale je tam o styčnou plochu víc, než u jednostopýho vozidla. Rozprostření váhy potom udává každému kolu co jeho jest. Podstata věci je, že dvě kola, mají větší styčnou plochu (potažmo grip), než jedno. Myslím ale, že jsi stejně věděl, co tím chtěl autor článku říct.

DMC.motobiker (-23) napsal 06.07.2010 v 16:15

Technicky docela zajímavé , ale jde to mimo mě...
Já mám raději klasickou Vespu!!!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.07.2010 v 14:40

Pekny fotky, perfektni je ta v kaluzi a jak stoji jednim kolem na obrubniku.

ScooterBil (1) napsal 06.07.2010 v 14:33

Dvojnásobná adheze je blbost, protože tření je dáno normálovou silou a ta je na každé kolo poloviční. Výhodu vidim spíš v tom že když mi na štěrku klouzne jedno, je šance že druhý má oporu asfaltu.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.07.2010 v 14:31

Jeste jsem to cele necetl, ale vcera znamej prijel na el.skutru a byl sem z toho na vetvi, hlavne kdyz sem jen ze srandy otocil plynem a skutr, ktery byl absolutne ticho jak kdyz je proste vypnutej, sebou cuknul dopredu. A i pak kdyz odjizdel, tak temer neslysne, podle me je to fakt nebezpecna vec. Tak treba tohle bude lepci, du si to docist.

babuka (0) napsal 06.07.2010 v 13:30

Také nebudu slovíčkařit, ale MP3 Hybrid byl představen ještě o dva roky dříve než píšeš ...

//www.cyberscooter.it/sx/news07d.htm#mp3hys

Miro11-Iceman (0) napsal 06.07.2010 v 12:05

nebudem sa hrať na slovíčka ale veta:letos italská značka Piaggio oznámila další premiéru a uvedla na trh hybridní skútr, vyznieva jednoznačne..
o predstavení viem zpred roka Tvoj odkaz bol datovaný Hybridní Piaggio MP3
Text: Petr Kvaš | Datum: 22.11.2009 |
a tento //skutrmoto.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=206
Piaggio MP3 Hybrid
Publikováno: Čtvrtek, 09.07. 2009

dv-intruder (0) napsal 06.07.2010 v 11:48

Jedna foto:
//www.h-dcbrno.cz/image.php?nid=3775&oid=1367427

dv-intruder (0) napsal 06.07.2010 v 11:40

Autor článku myslím zachytil všetko podstatné. Môžem zodpovedne povedať pretože nie hybrid ale MP3 250i vlastní moja polovička a z času na čas sa zveziem i ja osobne a povim Vám, že to zrýchlenie na križovatkách nemá chybu, obrovská variabilita batožinového priestoru s kombináciou zadného kufra s opierkou od GIVI + bočné kufre tiež od tej istej zn. Vás určite nenechá na pochybách, že s týmto čudom sa kľudne môžete vybrať na potulky snáď celou Európou. Max. rýchlochť 120,-Km/h zasa nie je tam málo ale na druhej strane jazdou po dialnici ak chcete niekoho obehnúť kto práve ide tak 100-110 a ten v zrkadle zistí, že sa ho snažíte predbehnúť a len slabúčko pritlačí na svoj plynový pedál tak sa dostávate do problému pri predbiehaní. Inak super zvezenie spotreba 2.2 l/100 Km brzdy ako bolo spomenuté v článku za jedna, stabilita nemá chybu. Vrele doporučujem. Snáď niekto bude namietať, že radšej 500-ku resp. že je to pridrahé. Ako to však u motocykloch býva, resp. v tomto prípade skúter tak cena nie je rozhodujúca. Buď to chceš alebo nie - až potom sa riešia financie. Čo sa však týka 500-ky tak tak je spotreba neúmerná a radšej volím menší obsah s menšou spotrebou.

aniani (7) napsal 06.07.2010 v 10:27

Pěkná hračka. Možná by nebyla špatná pro přestup do silnější kategorie... jenom cenovka bude asi malinký problém pro tátu. Zatím ještě netuší, jak moc ho přijdu draho, takže by těch pár tisíc navíc, mohl klidně oželet.

babuka (0) napsal 06.07.2010 v 10:18

To: Miro11-Iceman, no tu větu v úvodníku beru spíš jen jako nějakou průvodní větu ... ono do důsledku by bylo potřeba rozlišit, kdy to Piaggio představilo, kdy uvedlo na trh v Itálii, západní EU a kdy u nás.

Jinak o tomhle přibližovadle byla na motorkarich.cz rec uz v minulém roce. Takže tohle je test.

//www.motorkari...aggio-mp3-14550.html

Miro11-Iceman (0) napsal 06.07.2010 v 08:12

editoval by som úvodník..nie letos ale už pred rokom bola predstavená 125 MP3 Hybrid...letos je predstavená Piaggio MP3 300 Hybrid a samozrejme aj vo verzií LT, čo podporuje možnosť riadenia bez vodičského oprávnenia A, čiže vám stačí B-éčko ako na auto




TOPlist