Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vzhledem k tomu, že je Triumph nádherná dvouválcová monsterdáma z ostrovů a že byla můj horký kandidát na koupi, musím za jakýkoliv článek k této motorkce zvednout palec nahoru..Italové nejsou moje parketa, válce trčící před kolenama jezdce na mě působí jako beranidlo..věc vkusu. Článek krásný, komentář k Triumphu solidní a vkusný.
Suhlasim v panmi, ktori pisu, ze sa mala porovnavat v pripade Moto Guzzi verzia Touring.
Co sa tyka Triumphu, ktoreho som sedlal 3 sezony a najazdil na nom skoro 30 tis km, tak v uprave touring je skutocne velmi pohodlna motorka na dlhe trate. Motor sa po uprave riadiacej jednotky, "otvoreni" vyfukov a vymene vzduchoveho filtra za sportovy zobudil a krasne "dychal". Zvuk z otvorenych koncoviek bol nadherne syty a vyzaroval respect a silu. Stroj bol velmi stabilny, mal dobre jazdne vlastnosti, silny a pruzny motor a bol velmi spolahlivy.
Vadila mi vsak na tejto motorke absencia tempomatu a to ze sa velmi snazi podobat na americke stroje, najme na HD Road King… akoby nemala svoju tvar a charakter. Toto vsak neplati pre verziu Storm, ktora ma "gule" velke ako byk.
Urcite su obidva stroje velmi prijemnymi spolocnikmi. A pri dnesnych sialenych vsade pritomnych radarovych kontrolach davaju velky zmysel, pretoze dnes sa uz neda "normalne" jazdit. Spomalit sa oplati a vlastnit cruiser moze byt odpovedou pre vyjazdenych motorkarov ako si vychutnat aj nizsie rychlosti.
Proti LT by bylo fajn postavit Californii Touring, která má také kufry, plexi, opěrky a mlhovky. Bylo by lepší srovnání. Škoda.
380 kilo hmotnosti u Trumpety LT, to je opravdu brutalita. To je o víc než 40 kilo víc než plně vybavená California Touring (navíc s kardanem, který je těžší než řemen).
Obě to jsou ale pěkný kousky.
A popravdě z mého pohledu - California má příjemnější a zábavnější motor a management. Triumph má zase lepší podvozek. Tahle verze kardanu co MG dává do Californie mi vůbec nesedí. Chybí tam CARC kompenzace. Na dobrém asfaltu super, ale když přijdou díry, je to docela opruz.
Motorky jsou peckový obě dvě, ale nějak nechápu autora článku,když se je snaží porovnávat a píše , že jedna má kufry ,přídavná světla a mohutné plexi (na fotkách ho ani nevidím) už v základu a druhá ne. Tak to asi chtělo spíš porovnávat s MG California Touring,aby si byli podobnější
Vzhledem k tomu, že je Triumph nádherná dvouválcová monsterdáma z ostrovů a že byla můj horký kandidát na koupi, musím za jakýkoliv článek k této motorkce zvednout palec nahoru..Italové nejsou moje parketa, válce trčící před kolenama jezdce na mě působí jako beranidlo..věc vkusu. Článek krásný, komentář k Triumphu solidní a vkusný.
ja by som sa musel zviest na oboch aby som sa rozhodol. co sa tyka dizajnu obe su krasne.. na vahu by som kaslal, pri takejto motke.
Wenci: Potom už by to nebyl Triumph ...
Obě jsou krásné, akorát mi Guzzi přijde víc originálnější, pokud se to vůbec v této kategorii ještě dá...
Suhlasim v panmi, ktori pisu, ze sa mala porovnavat v pripade Moto Guzzi verzia Touring.
Co sa tyka Triumphu, ktoreho som sedlal 3 sezony a najazdil na nom skoro 30 tis km, tak v uprave touring je skutocne velmi pohodlna motorka na dlhe trate. Motor sa po uprave riadiacej jednotky, "otvoreni" vyfukov a vymene vzduchoveho filtra za sportovy zobudil a krasne "dychal". Zvuk z otvorenych koncoviek bol nadherne syty a vyzaroval respect a silu. Stroj bol velmi stabilny, mal dobre jazdne vlastnosti, silny a pruzny motor a bol velmi spolahlivy.
Vadila mi vsak na tejto motorke absencia tempomatu a to ze sa velmi snazi podobat na americke stroje, najme na HD Road King… akoby nemala svoju tvar a charakter. Toto vsak neplati pre verziu Storm, ktora ma "gule" velke ako byk.
Urcite su obidva stroje velmi prijemnymi spolocnikmi. A pri dnesnych sialenych vsade pritomnych radarovych kontrolach davaju velky zmysel, pretoze dnes sa uz neda "normalne" jazdit. Spomalit sa oplati a vlastnit cruiser moze byt odpovedou pre vyjazdenych motorkarov ako si vychutnat aj nizsie rychlosti.
triumphy jsou profláknutý, že za jízdy vždy něco upadne. Za mně MG
Proti LT by bylo fajn postavit Californii Touring, která má také kufry, plexi, opěrky a mlhovky. Bylo by lepší srovnání. Škoda.
380 kilo hmotnosti u Trumpety LT, to je opravdu brutalita. To je o víc než 40 kilo víc než plně vybavená California Touring (navíc s kardanem, který je těžší než řemen).
Obě to jsou ale pěkný kousky.
A popravdě z mého pohledu - California má příjemnější a zábavnější motor a management. Triumph má zase lepší podvozek. Tahle verze kardanu co MG dává do Californie mi vůbec nesedí. Chybí tam CARC kompenzace. Na dobrém asfaltu super, ale když přijdou díry, je to docela opruz.
Netreba ani cist, jednoznacne Triumph
nadhera,nepohrdol by som ani jednou
Jedna i druhá mašina je určitě bomba,ale ne pro mě.Ať si každý pořídí co potřebuje a na co má love.
Motorky jsou peckový obě dvě, ale nějak nechápu autora článku,když se je snaží porovnávat a píše , že jedna má kufry ,přídavná světla a mohutné plexi (na fotkách ho ani nevidím) už v základu a druhá ne. Tak to asi chtělo spíš porovnávat s MG California Touring,aby si byli podobnější
Triumph - chtělo by to motor "V".
na eldu se da jet opravdu prekvapive svizne