Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Motka je to hezká,teda verze custom.Ty nazbrojené parníky moc nemusim.Ale co to blekotá autor článku o výkonu ???Koní normálně a krouťák trapnej...Stejný jako u HD.Spousta PR keců a skutek utek...
valasek: Měl jsem V-Stroma a nyní mám Stelivo a Stelvio je pro mne prostě mnohem lepší. Testy mne moc nezajímají, každý to má jinak, ale za mne Stelvio proti V-Stromu jede, má mnohem lepší podvozek, lépe jde do zatáček. V-strom je jistě úspornější, lehčí, má lepší ochranu jezdce, ve 2 už moc nejede a celkově je na něm nuda. Na cestování je výborný, na pocit z jízdy je Stelvio mnohem lepší.
California je nádherná, i když asi také ne pro každého. Moto Guzzi jsou zkrátka trochu jiné motorky.
seikos: Třeba mi tedy dovolíš názor na Stelvio , taky jsem ho vyzkoušel. Není špatné, ale Strom je prostě lepší . Je lehčí, výrazně levnější, má menší spotřebu a kultivovanější motor, tolik nevibruje a necuká v nízkých otáčkách. Snadněji se ovládá a navíc v testu porazil malé i velké BMW GS, což se o Stelviu říci nedá. Musím se ale opakovat, každý má tu svou za tu jedinou!
Docela jako krátký test jde, letmáč opraven a pojem "příčně uložený motor" se naštěstí v textu neobjevil, jak je zvykem u testů guzzin .
Stupačky jsou níž, než je u guzzin to je pravda, zase tady není centrální stojan, který dokáže při plném naložení brevisty, norgisty a sportkaře pěkně potrápit. Při přímém srovnání s několika modely HD je to ovšem krása, tam kde na americkém ingotu škrtáte stále, na kačeně nic a potom přijdou na řadu výměnné plastové slidery, neničíte jako u HD plechové stupačky.
A šířka kufrů? Nahoře jsou stejně široký jako na Brevě/Norgi, tak to chce trochu více zvednout nohu a je to ok.
Pokud by se za každou cenu měly najít chybky, tak je to chování tempomatu při jeho vypnutí, chování kontroly trakce při rozjezdu pomocí spojky, přepínání kontroly trakce za jízdy, vypínání přídavných světel, ale chápu, že to chce trochu delší a komplexnější ježdění, aby na to člověk přišel. Stejně jako obrovské nadšení z jízdy na Californii přichází až po pár stovkách kilometrů s ní, kdy pochopíš, že to není žádná Monica Belluci, ale pěkně urostlá Lucy Lawless
Celkově pěkný článek, díky
valasek: taky pěkná blbost, aby sedal člověk který jde cestou cendura na chopper. To bys pak mohl říct o jakékoliv motorce dané kategorie. Takže tvé zhodnocení má nulovou hodnotu
Jezdil jsem na ni při promo dnech Moto Guzzi, asi hodinu. A vrátil ji s hlubokým a upřímným přesvědčením.."ani zadarmo" Chyba není v ní ani ve mně, jdeme ale každý uplně jinou cestou. Určitě! najde své vášnivé fandy, stejně jako já mám svůj ideál. A tak to má byt a tak je to správné
Co je to za divnou módu psát o všem že je to "retro"? Třeba na budících žádný v článku popisovaný "retro prvky" nevidím, chromovanej rámeček z toho nedělá retro...
to Gonzo: Omluva,sypu popel na hlavu za letmac... Opraveno.
Projížděl jsem tu u toho psaní na netu Griso a nějak se mi to připletlo v hlavě pod prsty.. Diky za upozornění.
Motocykl krasny,bude i kvalitni,ale...co ten hrozny chladic za prednim kolem,u zeme..? Nemuze se stat,ze by ho prorazil kamen,ktery odletl od predniho kola..? a ani to neni hezke..RAD.
U těchto "retro" strojů bych se přeci jen "přimlouval" za klasické kulaté přední světlo.Tenhle patvar sice úplně tak neruší,ale kulaté by podle vypadalo lépe.
Jinak to vypadá dobře,za mě
Motka je to hezká,teda verze custom.Ty nazbrojené parníky moc nemusim.Ale co to blekotá autor článku o výkonu ???Koní normálně a krouťák trapnej...Stejný jako u HD.Spousta PR keců a skutek utek...
Je pěkná...ale ta cena
valasek: Měl jsem V-Stroma a nyní mám Stelivo a Stelvio je pro mne prostě mnohem lepší. Testy mne moc nezajímají, každý to má jinak, ale za mne Stelvio proti V-Stromu jede, má mnohem lepší podvozek, lépe jde do zatáček. V-strom je jistě úspornější, lehčí, má lepší ochranu jezdce, ve 2 už moc nejede a celkově je na něm nuda. Na cestování je výborný, na pocit z jízdy je Stelvio mnohem lepší.
California je nádherná, i když asi také ne pro každého. Moto Guzzi jsou zkrátka trochu jiné motorky.
seikos: Třeba mi tedy dovolíš názor na Stelvio , taky jsem ho vyzkoušel. Není špatné, ale Strom je prostě lepší . Je lehčí, výrazně levnější, má menší spotřebu a kultivovanější motor, tolik nevibruje a necuká v nízkých otáčkách. Snadněji se ovládá a navíc v testu porazil malé i velké BMW GS, což se o Stelviu říci nedá. Musím se ale opakovat, každý má tu svou za tu jedinou!
seikos: ale chápeš. Dobře víš kam tím mířím
...kdysi tak krásný motocykl se stal americkým otesánkem, za mne škoda
Docela jako krátký test jde, letmáč opraven a pojem "příčně uložený motor" se naštěstí v textu neobjevil, jak je zvykem u testů guzzin .
Stupačky jsou níž, než je u guzzin to je pravda, zase tady není centrální stojan, který dokáže při plném naložení brevisty, norgisty a sportkaře pěkně potrápit. Při přímém srovnání s několika modely HD je to ovšem krása, tam kde na americkém ingotu škrtáte stále, na kačeně nic a potom přijdou na řadu výměnné plastové slidery, neničíte jako u HD plechové stupačky.
A šířka kufrů? Nahoře jsou stejně široký jako na Brevě/Norgi, tak to chce trochu více zvednout nohu a je to ok.
Pokud by se za každou cenu měly najít chybky, tak je to chování tempomatu při jeho vypnutí, chování kontroly trakce při rozjezdu pomocí spojky, přepínání kontroly trakce za jízdy, vypínání přídavných světel, ale chápu, že to chce trochu delší a komplexnější ježdění, aby na to člověk přišel. Stejně jako obrovské nadšení z jízdy na Californii přichází až po pár stovkách kilometrů s ní, kdy pochopíš, že to není žádná Monica Belluci, ale pěkně urostlá Lucy Lawless
Celkově pěkný článek, díky
mardock: nechápu. Já nikomu nic nevymlouvám
Seikos: kdyby Valasek mluvil o chopperu od BMW tak bys mu to určitě nevymlouval
valasek: taky pěkná blbost, aby sedal člověk který jde cestou cendura na chopper. To bys pak mohl říct o jakékoliv motorce dané kategorie. Takže tvé zhodnocení má nulovou hodnotu
Vykouslá nádrž kvůli válcům to je děs běs...
Jezdil jsem na ni při promo dnech Moto Guzzi, asi hodinu. A vrátil ji s hlubokým a upřímným přesvědčením.."ani zadarmo" Chyba není v ní ani ve mně, jdeme ale každý uplně jinou cestou. Určitě! najde své vášnivé fandy, stejně jako já mám svůj ideál. A tak to má byt a tak je to správné
Co je to za divnou módu psát o všem že je to "retro"? Třeba na budících žádný v článku popisovaný "retro prvky" nevidím, chromovanej rámeček z toho nedělá retro...
to Gonzo: Omluva,sypu popel na hlavu za letmac... Opraveno.
Projížděl jsem tu u toho psaní na netu Griso a nějak se mi to připletlo v hlavě pod prsty.. Diky za upozornění.
TesVlad: alebo kup verziu Custom a nemusis nic "sundavat"
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/wallpaper/20121113212337-11694_jpg1000x830.jpg
Nádhera, ale podobnou zkušenost o zakopávání o kufry mám u Norge taky. A to nejsem žádný prcek.
sundat rampu svetel , plego ,kufry a vymenit sedlo za jednosedlo tak dost dobre RETRO a
1) california nema letmac
2) kdyby se odiral jen ten gumovy hlasic... tady je proste podvozek brutalne nad stupackama
Motocykl krasny,bude i kvalitni,ale...co ten hrozny chladic za prednim kolem,u zeme..? Nemuze se stat,ze by ho prorazil kamen,ktery odletl od predniho kola..? a ani to neni hezke..RAD.
U těchto "retro" strojů bych se přeci jen "přimlouval" za klasické kulaté přední světlo.Tenhle patvar sice úplně tak neruší,ale kulaté by podle vypadalo lépe.
Jinak to vypadá dobře,za mě