yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Petr-Guzzi (0) napsal 05.10.2015 v 13:39

Tak jsem si ji na dva dny půjčil a něco najel. Mínusy - zrcátka (vidíš více ruce, než silnici za sebou), menší míra pohodlí oproti Californii. Plusy - vzhled, váha.
Za mne po výměně zrcátek (dal bych je do konce rukojetí) a sundání druhého sedla to nemá chybu. Jinak předchozí hodnocení některých jsou dost k smíchu, např. konstatování že Ducati Diavel je lepší čopr než Audace Tím, že jsem jezdil na obou, tak mohu porovnávat. Prostě jenom podle fotek a technických údajů se toho nedozvíš tolik, jako když se pořádně povozíš...

Kostelník (58) napsal 23.09.2015 v 10:24

No, já si myslím, že není účelem, aby každá Guzzina byla modlou pro všechny, stejně jako není účelem stavět proti sobě Japončíky a Italy. Já jezdím XJR a Griso. Obě jsou ve všem naprosto rozdílné, ale efekt je stejný. Ať vlezu na kterou chci, pokaždé jsem od nastartování až po odstavení do garáže v euforii Obě mě činí šťastným a s žádnou není nuda. Takže klidně kobinujme a užívejme si těch různých charakterů. Stojí to za to

Tentum (2) napsal 23.09.2015 v 09:18

Pro Anti: Jo, přesně jsi Guzzi vystihnul . Podobné věty by se však daly napsat i o japoncích. Motorka je to klidná, tichá, vše do sebe zapadá, minimum vybrací a spojka nejde slyšet...
Dá se říci, že je vše opravdu dokonalé. Ale pro mě nudné Forza Guzzi !!!

Melich76 (9) napsal 22.09.2015 v 19:31

4 Anti: Není úplně nutný bejt vtipnej za každou cenu. Ale hlavně jak si přišel na to že se hodnotí jen vzhled. Kdyby tomu tak bylo, tak by byl článek tady bezpředmětný a stačily by fotky.Nicméně jestli to máš tak rači, tak bych doporučil nějaké pěkné lepolero. Tam si určitě přijdeš na své.

Anti (391) napsal 22.09.2015 v 14:17

Melich76:Tady se hodnotí vzhled,ne užitné vlastnosti.Ty snad hodnotíš vzhled ženský až poté co ji opícháš?
Tentum:Jo charizma,to je věc.Za něj se dá prohlásit cokoliv.Kovářská převodovka,díry ve výkonové křivce,nebo třeba klopný efekt motoru
To máte takový problém pochopit,že ne každý model od Guzzi bude modlou pro všechny motorkáře?

sramis (95) napsal 22.09.2015 v 13:25

Proc pro boha vsude cpou ty digitalni budiky???

Tentum (2) napsal 22.09.2015 v 12:12+2

No, přátelé pějte ódy... to škubnutí mašiny při protočení motoru je jedinečné. Prostě kdo nejezdil na Guzzi, může si charizma těchto strojů těžko představit

Kostelník (58) napsal 22.09.2015 v 10:35

Krásnej macek! Jen ten budík je při pohledu z boku či zepředu trochu rendlíkovitej. Vystrčený olejový chladič taky není nic půvabného, ale jinam to asi nacpat nemohli... Já osobně bych dal červený hlavy a vyměnil zpětná zrcátka a tradá! Co se týká barvy, tak černá mi sedí daleko víc než nějaká zchromovaná leštěnka. Za mne super! Forza Guzzi!!!

Melich76 (9) napsal 22.09.2015 v 09:07-1+1

Musím se smát. Nejvíc kritik jde ze strany těch, kteří Guzzi nejezdí. Já měl HD night rod special. Modlu kde koho a co z toho. Je to pozérskej bike jako většina HD a dnes už i BMW-GS. Teď můžu říct že jsem rád, že jsem ho vyměnil za Griso. Guzzi je prostě jiná dimenze. Audace se mi líbí, ale ještě asi vyčkám co Ginza. https://www.behance.net/gallery/24017467/MOTO-GUZZI-GINZA-1400
A mimochodem blábolince o výměně svíček, nebo seřízení ventilů jsou zcestné. Zrovna u HD-V rod apod. musíš kvůli ventilům rozmontovat rám a vyvěsit motor.

DOMINATOR (1260) napsal 22.09.2015 v 08:34

lopata75

To můžes mít pravdu, ale přeci si nevemu škaredou ženskou k vůli toho že se mi s ní lépe šustí

dejf. (1341) napsal 22.09.2015 v 07:16

Musim rict, ac tudle cruiser kategorii vubec neobdivuju, ze tohle je moc peknej bajk.

lopata75 (111) napsal 22.09.2015 v 06:55

Podivejte na ceniky 10-15 let zpět! Půl mega stála každá dospěla masina...300tis. supersport a pak to slo výš...

seikos (975) napsal 21.09.2015 v 22:22

Zedsdead píše: A za ty prachy si jde vybrat lepší čopr. Třeba Diavel...


soccer (480) napsal 21.09.2015 v 21:22

Krásnej bajk, ale kua, s těma cenama se všechny značky pos.aly v kině? Kdysi už to tu někdo někde napsal: Motorku za 200k a dalších 250k na objetí zeměkoule...

Zedsdead (293) napsal 21.09.2015 v 21:13-1

Ten budík působí jak z Yamahy za 250 tisíc...

Jinak neuráží ale ani nenadchne. A za ty prachy si jde vybrat lepší čopr. Třeba Diavel nebo Street Bob.

Anti (391) napsal 21.09.2015 v 21:13

Mám rád černou,skoro všechny moje motorky byly černý,ale tohle se mi nelíbí.Čeho je moc...

alexa7 (101) napsal 21.09.2015 v 20:30

Steve-CZ:dostať ju aj v inej farbe , len autor článku tú čiernu nadnesol.

Steve-CZ (259) napsal 21.09.2015 v 20:21

Nemohu si pomoci, ale tato rádoby móda černočerného matného pekla, mě fakt nikdy nedostane. A mezi námi, skrývá se za tím jen markertingový tah, jako třeba že je to " strašně cool, něco extra apod. nebo nedej, Bože, že to má snad i nějaký příběh či podobou kokotinu", přitom se tímto provedením jen hodně ušetří. Kdo na to skočí, jeho věc ...

alexa7 (101) napsal 21.09.2015 v 19:19

Táto kategoria motoriek mi nič nehovorí, ale kdo už na túto motorku povie že je špatná, tak je zaujatý alebo bez vkusu.

kubacech (7) napsal 21.09.2015 v 18:58

tak v tom případě opravdu melu blbosti jako běžně I to sundávání ventilového víka zní zbytečně. Ale aspoň to hned donutí kouknout na ventily

JeckyllHydova (28) napsal 21.09.2015 v 18:51

Kruci, asi jsem se hrozně moc zamilovala. Posez je podle mě tak akorát, aby se člověk nadzvedl v sedle, když je tam překopaná silnice, ale jinak bude pohodlný. Akorát ta váha! 299kg. Kruci, to je o 50 víc než má moje Kawka. Ale stejně si o ni budu přes zimu snít. Možná zkusím letos napsat Ježíškovi. Kdyby náhodou... Hodná jsem furt...

seikos (975) napsal 21.09.2015 v 17:33

JaraX: 1400ccm motor má nahoře ozdobné víčko (to mřížkované) a pod ním je ještě jedno - ventilové. Skrze ventilové jdou fajfky svíček a ty díry pro ně mají malinký průměr. Neprotáhneš tam svíčák. Musíš sundat i to ventilové víko. Takže 4+4 šrouby. Tak jak tak, je to easy proces, na pár minut. Bez demontáže čehokoliv jiného

JaraX (5) napsal 21.09.2015 v 16:46

kubacech+seikos: seikos sorry, nikdy jsem to nedelal, ale tusim jsi chtel zrovna i kontrolovat vule ventilu. Na svicky se podle vseho dostanes uz po sundani toho ozdobneho vicka, takze jen 4 srouby, takze minuta jedna samozrejme na hlavu
Asi si nedovedu predstavit jednodussi pristup. Krome teda starsich guzzi kde staci shodit fajfku

lopata75 (111) napsal 21.09.2015 v 15:14

Dominator: tak se na nějaký svez, je to o level výš než BMW...

seikos (975) napsal 21.09.2015 v 15:13+1

kubacech: jako sorry. Ale povolím 4 šrouby, sundám ozdobné víčko. Povolím další 4 šrouby, sundám ventilové víko a jsem u svíček Jsem u nich tak za 2 minuty. Uděláš to jednou za 20tis. km. Já v tom nevidím žádný trabl

DOMINATOR (1260) napsal 21.09.2015 v 14:20-1+1

Mi se ještě žádna guzzi nikdy nelíbila a ta to taky není, ale to je jedno jen muj pohled.

kubacech (7) napsal 21.09.2015 v 13:55-1

seikos: ten přístup k nim bude paráda. Když si vezmu co je za robotu jen se k těm vnitřním dostat. Zase ale nevím, kolik majitelů si to bude dělat samo

seikos (975) napsal 21.09.2015 v 13:15

kubacech: nechavas za sebou otazniky

kubacech (7) napsal 21.09.2015 v 12:39

Nevypadá vůbec zle, ale ta pravá "radost" bude až dojde na výměnu svíček

Redguy (116) napsal 21.09.2015 v 12:36+1

Libi se mi nejvic z klonu Californie, zvlast verze s cervenou nadrzi.
Ale asi jeste nejsem dost starej, dal bych prednost Grisu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist