Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Už jsem to tu psal posledně co se tu v článku objevila - ten motor tam vizuálně prostě nepasuje, celkově je to takový ani ryba ani rak násilně zkřížený retro s modernou.
Muselo to dát ale strašný práce, proto se docela podivuju tomu uchycení předních brzdičů... a hned vedle toho oldschool punkovýho řešení kroužek ABS... hodně wtf
Ahoj! Jako starý konzervativec říkám, že se mi líbí. Je to motorka, jak ji asi vnímá moje generace. K rostoucím výkonům a rychlostem u aut i motorek jsem skeptický. Za současného provozu vražedná záležitost. V době, kdy si je může dovolit prakticky každý. Za řídítky a volantem od 13 let, zatím bez nehody. Ale, jak dlouho ještě? Těm lidem často předpisy vůbec nic neříkají neb jsou jen pro ty druhé.
Osobne si myslim že by bolo krajšie ak by rám obopinal motor aj zo spodu ale to je len môj pohlad na vec a asi by to trocha pridalo na vahe. Ale čo fakt nechapem ak ta motorka nie je homologovana na cestu a je určena hlavne na okruh tak načo ma kontrolu trakcie a vlastne aj osem motorovych modov mi pride ako úplna zbytočnost.
Ivane, musím jednoznačně souhlasit. Říct, že motor Suzuki nepatří mezi nejvzhlednejsi a pak dat do retra vodník, mi přijde mírně řečeno kontroverzní. Ale je pravda, že ten Suzuki motor mi designově více pasuje do bandita nebo inazumi. O to víc vynikají retra se vzduchaci - Triumf např. Truxon, Norton Commando, Kawasaki W650, Honda CB 1100...Prostě když retro naháč tak jedině vzduchac
Ta "kreace" s motorem 1999 Banďour 12, Týpku ,
není zas tak moc "odpudivá", ne !?
Aspoň mně připadá docela klasicky, když už ortodoxní MV-čkáři (ale kolik jich
tady v ČR asi je?) "musí" přijmout fakt, že nemusí být k mání motory ...
Rozhodně lepší pohled, než s motorem "vodníkem" !
normalne nejsem fanouškem trcicich hadic, cidel a dratu. ale tady mi to kupodivu ani nevadi.
naopak musim rict, ze jsem z ty motorky uplne odvarenej.
tady je jednoznacne videt, ze nejde o nejaky rádoby retro, ale ze ten kdo to delal, o tom fakt něco vi.
a ty libovy italsky komponenty. toto je mazec.
jinak musim souhlasit s panem AC. z matnejch cernejch motoru uz se mi taky zveda kufr.
kurva, at uz je teplo, sednu si tam v baru na luxusni kafe za euro a muzu cumet do blba , jak venku litaj vespy. kurva at uz jsem tam.
Mno, na zakázkovou Augustu nemám, takže mi nezbývá nic jiného, než se doma postavit do futer vstupních dvěří a vyhlížet jak čarodějnice v Mrazíkovi, kdy se na obzoru objeví nějaký bohatý Ivan ze Sibiře, který koupí Jawu a do retro Mustanga nechá narvat nějaký pětikilový jednobuch.
krasne motorky a klobuk dole pred tou pracou. Exkluzivita naozaj nie pre kazdeho. Kupit to na okruhy, si neviem uplne predstavit.
Ale nesuhlasim s tvrdenim ze ten stvorvalec zo Suzuki tam nepasuje, je to krasny vzduchac. Ano nepasuje tam povodom a znackou na pravej krytke s ktorou si uz mohli dat pracu. Naopak kvapalinou chladene motory vyzeraju zvacsa ako tehly, rad radom vsetky rovnake a je jedno na aku farbu ich nastriekas. k tomu tie nutne hadice a chladic. Mi nehovorte nikto ze je to krajsie ako rebrovanie - aj ked len falosne.
Frankie:njn nic moc asi jinyho delat nemuzou,moznosti motoru do koncepce retra dnesni doby je asi nejvetsi problem jak to vlastne vyresit a ve finale jim stejne nic nezbejva,dat do toho v ramci uspory motor od dodavatele a aktualni techniku.
Standart
Už jsem to tu psal posledně co se tu v článku objevila - ten motor tam vizuálně prostě nepasuje, celkově je to takový ani ryba ani rak násilně zkřížený retro s modernou.
Muselo to dát ale strašný práce, proto se docela podivuju tomu uchycení předních brzdičů... a hned vedle toho oldschool punkovýho řešení kroužek ABS... hodně wtf
Ať si kdo chce, co chce říká, ať si mamka slzy utírá,to jsou správné mašiny jak zamlada.
Ahoj! Jako starý konzervativec říkám, že se mi líbí. Je to motorka, jak ji asi vnímá moje generace. K rostoucím výkonům a rychlostem u aut i motorek jsem skeptický. Za současného provozu vražedná záležitost. V době, kdy si je může dovolit prakticky každý. Za řídítky a volantem od 13 let, zatím bez nehody. Ale, jak dlouho ještě? Těm lidem často předpisy vůbec nic neříkají neb jsou jen pro ty druhé.
Osobne si myslim že by bolo krajšie ak by rám obopinal motor aj zo spodu ale to je len môj pohlad na vec a asi by to trocha pridalo na vahe. Ale čo fakt nechapem ak ta motorka nie je homologovana na cestu a je určena hlavne na okruh tak načo ma kontrolu trakcie a vlastne aj osem motorovych modov mi pride ako úplna zbytočnost.
neurazí
Mně se to líbí... Prostě to zas jednou vypadá víc jak motorka a ne jak UFO... 👍
Ivane, musím jednoznačně souhlasit. Říct, že motor Suzuki nepatří mezi nejvzhlednejsi a pak dat do retra vodník, mi přijde mírně řečeno kontroverzní. Ale je pravda, že ten Suzuki motor mi designově více pasuje do bandita nebo inazumi. O to víc vynikají retra se vzduchaci - Triumf např. Truxon, Norton Commando, Kawasaki W650, Honda CB 1100...Prostě když retro naháč tak jedině vzduchac
Ta "kreace" s motorem 1999 Banďour 12, Týpku ,
není zas tak moc "odpudivá", ne !?
Aspoň mně připadá docela klasicky, když už ortodoxní MV-čkáři (ale kolik jich
tady v ČR asi je?) "musí" přijmout fakt, že nemusí být k mání motory ...
Rozhodně lepší pohled, než s motorem "vodníkem" !
Jsou to krasavice...!
normalne nejsem fanouškem trcicich hadic, cidel a dratu. ale tady mi to kupodivu ani nevadi.
naopak musim rict, ze jsem z ty motorky uplne odvarenej.
tady je jednoznacne videt, ze nejde o nejaky rádoby retro, ale ze ten kdo to delal, o tom fakt něco vi.
a ty libovy italsky komponenty. toto je mazec.
jinak musim souhlasit s panem AC. z matnejch cernejch motoru uz se mi taky zveda kufr.
kurva, at uz je teplo, sednu si tam v baru na luxusni kafe za euro a muzu cumet do blba , jak venku litaj vespy. kurva at uz jsem tam.
Mno, na zakázkovou Augustu nemám, takže mi nezbývá nic jiného, než se doma postavit do futer vstupních dvěří a vyhlížet jak čarodějnice v Mrazíkovi, kdy se na obzoru objeví nějaký bohatý Ivan ze Sibiře, který koupí Jawu a do retro Mustanga nechá narvat nějaký pětikilový jednobuch.
Frankie
Pán se neobtěžoval přečíst, v jakém podvozku je motor zabudován. Jinak by nemohl psát o MB 1000.
To je pak těžká věc, že jo...
krasne motorky a klobuk dole pred tou pracou. Exkluzivita naozaj nie pre kazdeho. Kupit to na okruhy, si neviem uplne predstavit.
Ale nesuhlasim s tvrdenim ze ten stvorvalec zo Suzuki tam nepasuje, je to krasny vzduchac. Ano nepasuje tam povodom a znackou na pravej krytke s ktorou si uz mohli dat pracu. Naopak kvapalinou chladene motory vyzeraju zvacsa ako tehly, rad radom vsetky rovnake a je jedno na aku farbu ich nastriekas. k tomu tie nutne hadice a chladic. Mi nehovorte nikto ze je to krajsie ako rebrovanie - aj ked len falosne.
Je to škoda,krásná retro mašina a namontují tam tak vizuálně hnusný motor...))))
Frankie:njn nic moc asi jinyho delat nemuzou,moznosti motoru do koncepce retra dnesni doby je asi nejvetsi problem jak to vlastne vyresit a ve finale jim stejne nic nezbejva,dat do toho v ramci uspory motor od dodavatele a aktualni techniku.
Standart
Článek od Alana opět perfektní, jako vždy.
Ale nedá mi to a musím si trochu rýpnout do současné retro módy:
Nechce mi někdo do Škody 1000 MB namontovat motor z Fabie ?
Anebo ještě líp - kdo mi do kývačky dá motor z CBR ?
Možná, že nepatrim do cílové skupiny Magni, ale mě se víc líbí brutalka retro je fajn, ale ty moderní fičury v retro kabátku mi nějak nevoní...