globalmoto_kveten




Kymco x SYM x TGB aneb tři třístovky

Kapitoly článku

Zájemci o tuto kategorii strojů se určitě budou zajímat o to, kolik nákupů a motorkářské výbavy na skútru můžou přepravit. Napřed se podíváme dopředu, kam si může řidič odložit sluneční brýle, mobil či foťák, tedy věci, které se nedají jen tak hodit pod sedlo? U největšího skútru, Kymca Downtown, je k dispozici pouze menší schránka po levé straně přístrojovky, kam se vejde jen nutné minimum, navíc bez možnosti uzamčení. Před koleny řidiče nechybí háček, na který si zavěsíte aktovku či tašku s nákupem, kterou nechcete cpát pod sedlo.
Co se týče místa pod sedlem, majitel Kymca rozhodně trpět nebude, navíc mu večerní jízdy zpříjemní osvětlení podsedlového prostoru. Pod sedlo se v pohodě vejdou dvě integrálky, musíte ale počítat s tím, že přední přilbu tam uložíte jen díky tomu, že je sedlo vepředu mohutně vykrojené přesně do tvaru přilby. Na uložení nákupu se ale takové tvarování příliš nehodí, takže tašku budete dávat spíše dozadu a dopředu můžete naložit třeba spacák.
Po zvednutí sedla skútru TGB X-Motion na vás vykoukne dokonce ještě o něco větší zavazadlový prostor než u Kymca. Dvě přilby jsou zde samozřejmostí, díky stavbě více do šířky se sem navíc lépe bude skládat taška s nákupem.
Bohužel tašku s nákupem si nemůžete pověsit na háček před koleny řidiče, žádný tam totiž není, asi se nevešel se kvůli vyššímu středovému panelu. Místo něj má TGB X-MOTION prostornou vyklápěcí schránku před koleny řidiče, kam nacpete třeba i složku s papíry.

SYM Citycom při pohledu zepředu rozhodně vede, může se pochlubit vyklápěcí přední schránkou i háčkem na tašku a díky vyšší stavbě není problém si před kolena zavěsit i pořádný náklad. Schránka je rozdělená na dva menší prostory a složku s papíry sem asi nedostanete.
V prostoru pod sedlem SYM logicky kvůli velkým kolům ztrácí a uložíte sem pouze jednu přilbu. Na běžný nákup zde ale bude místa dost a i nějaké ty delší předměty se dopředu v pohodě vejdou.

Informace o redaktorovi

Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Matěj Oliva (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 180 cm
Filip Tichý (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 195 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (10x):



TOPlist