yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rady (9) napsal 20.06.2010 v 19:41

babajezi presne jsi to vystihl
Proto take pisi, ze me tyhle testy spis pripominaji placenou reklamu nez skutecny test, kde by se pripadny zajemce dozvedel klady a zapory.

Ymps (4) napsal 17.06.2010 v 21:25

Sám vlastním skútr Yuki a musím říct že není bez chyby, ale motorově jsem již spokojený po pár vlastních zásazích, variátor vyměněn za tuningový v ceně originálního takže spokojenost. Jen ty plasty jsou hold horší, ale nedávno jsem měl pod rukou letošního Newspeedyho a ten je na tom už o hodně lépe! Lícují a vypadají opravdu kvalitněji. U těchto již zavedených značek bych o kvalitu neměl starost, sám jsem jel několikrát na strojích SYM a Kymco no a bez jediného problému. Vše vypadalo dobře a žádné praskaní žárovek, nebo selhání brzd a to kolikrát měly najeto i 30000

babajezi (0) napsal 15.06.2010 v 09:11

No jo, to bude tím věkem.Já totiž ještě pamatuju dobu kdy se motorky skutečně testovaly a ne že se na nich někdo 500km projel a pak vynášel moudra.Motorky se dokonce testovaly tak, že se kašlalo na to co o nich psal výrobce ale v testu byly parametry skutečně a odborně otestovány znovu vč. spotřeby, max. rychlosti atd. Vše se čtenáři naservírovalo v přehledně vytvořených tabulkách aby "jářku viděl!"
Ti testovací jezdci samozřejmě nedosahovali kvalit současných kterým stačí na seznámení s motocyklem jeden víkend. Oni si dovolili vynášet prvotní úsudky po nájezdu min. 5000km.Byly to doby zastaralé a dnes určitě dávno překonané.Tehdy totiž kdyby někdo napsal "test" ve kterém nejsou otestovány ani základní výkonové parametry tak by asi čtenář usoudil, že se šéfredaktor zbláznil
Ale dneska je holt jiná doba. Koho by zajímala nějaká pitomá spotřeba, údaje o skutečné max. rychlosti změřené něčím jiným než optimistickým tachometrem,skutečném zrychlení atd.To i ten "socialistickej" Svět motorů dělal něco co se alespoň částečně testům podobalo.(//www.jawamania.info/Files/tech/166221/test%20nove%20J634_3.jpg ...Ale nakonec chápu, že brečím na blbým hrobě

Miro11-Iceman (0) napsal 02.06.2010 v 09:41

ako som už písal, test je vyčerpávajúci, má za úlohu oboznámiť s prvotnými informáciami pre prípadného "nerozhodného" záujemcu o konkrétny typ, ukázať jeho dobré aj zlé stránky. Ostatné info servis, zázemie, konkrétne ceny ND a dodacie lehoty si už musí človek zistiť sám, cesty sú rozne internetové fóra, e-mail, telefon, osobná návšteva alebo skúsenosti druhých chce to len vlastnú iniciatívu

Rimmerak (-8) napsal 02.06.2010 v 07:55

Přesně jak to napsal Nuclear si to představuju Co jsem tak slyšel o servisáky tohoto typu není nouze. A odstraňování závad jde-nejde funguje snad naprosto u všech China biků. Strejda si koupil čtyřkolku, začala po týdnu špatně chytat, nešla do otáček. Zavolal prodejci a ten ihned odvětil "To je zapalování, ono to dělá-zítra vám pošlu jiné, stojí 300kč, tak to nechme jako záruční výměnu". Opravdu, bylo to tím. Řetěz - šíleně přepnutý. Ze strachu o ložisko na výstupní hřídeli jsem chtěl řetěz povolit. Bohužel, nebylo kam, excentr na zadním kole byl nastaven na nejmenší napnutí. Motor vibruje víc jak zemědělský strojek Tera z roku 86 který má už něco naježdíno. Po 300km prasknul svár na rámu držící plotny na nohy. A to byla 250ccm čtyřkolka, která byla na netu docela chválená,cena 42000kč, proto se nebál a šel do ní.Lak se z blatníků už dávno oloupal, byl nastříkán na surový černý plast. Baterka klekla po měsíci, než zase čekat na reklamaci, dal si tam radši akumulátor z požárního hlásiče.
Teď po 3/4 roce prodává.

nuclear (1) napsal 02.06.2010 v 05:40

co by se mohlo stát:
Dovozce: polokravatový maník z hlavního města-na motorce v životě neseděl.předchozí zaměstnání-dealer telefonů
Prodejce: člověk, co někde sehnal milion korun a tak teď prodává zboží
Servisák: vyučený zedník,auta umí taky,zavoláš mu a do půl hoďky je tam a spravuje skútr
Finální montér v továrně: 500 skútrů za šichtu, jinak letíš, za branou jsou další
Kontrolor jakosti: jen obsluha strojů.měří se jen ráno při nástupu na šichtu.přece nebudu dělat měření aby ten co převezme směnu měl na můj účet havaj...
Odstraňování závad: výměna komponent systémem jde-nejde.
když nejde hodně, pošle se dovozci, ten vymění kus za kus a zkouší se opět jde-nejde.
žádné iluze, pánové

alesmoto (36) napsal 02.06.2010 v 00:47

Další stránka věci je přístup dovozce, když se má řešit případný problém. Jestli při nějaké závadě se snaží hodit na majitele co nejvíc, nebo se k tomu postaví, jak má. A další věc je, když začne na scooteru něco zlobit, jaký má servis zázemí nejen s dodávkou náhradních dílů, ale i s technickýma informacema. Tato stránka věci se ale v testu nikdy neobjeví a při tom by to bylo při koupi pro mě dost rzhodující.

wictor (1) napsal 01.06.2010 v 19:00

Pěkný počtení

acALIEN (-4) napsal 01.06.2010 v 17:31

zase jednou kvalitni test.

dawka (22) napsal 01.06.2010 v 17:04+1

A co spotřeba, myslím že u testu skutrů by tahle informace neměla chybět . Jde přece o ekonomickou dopravu do práce a na nákup, moc požitku z jízdy bych tady nečekal

Miro11-Iceman (0) napsal 01.06.2010 v 11:19

Článok a testovanie je urobené profesionálne,rozhodne nevyzerá ako reklama pre konkrétne značky. Má svoje náležitosti, vecné fakty a samozrejme osobné dojmy testerov. Tak to má byť preto hodnotím výborne

tomy.85 (1) napsal 01.06.2010 v 11:06

Já bych si dokázal představit, že si koupím tohle Kymco na ježdění do práce... Jednou, až dostuduju, budu mít tu práci, něco tam vydělám...

SuperSic58 (1308) napsal 01.06.2010 v 11:01

Já bych to jako zaujatej článek neviděl. Čína, Korea či Taiwan jdou neustále nahoru ať chceme nebo ne.
Ale pobavila mě věta - podvozek pracuje precizně, když pod sebou máte kvalitní asfalt, to znamená, běžte si zajezdit do Německa nebo rakous, jinak bude jízda utrpením

FRAG (0) napsal 01.06.2010 v 10:33

to Rimmerak: Je videt, ze se orientujes na jine motorky a teto kategorii vubec nerozumis.
Znacky Kymco a Sym uz davno nepatri mezi "levne nekvalitni ciny" (btw nikdy se v Cine nevyrabeli).
Jinak pekny test, ale take mi to trochu zavani reklamou..proc nejsou postaveny proti jine stroje?

FilipT (16) napsal 01.06.2010 v 10:29

Ahoj, skútry jsme honili jen po Jižní spojce kolem Prahy, nicméně Kymco v pohodě zvládne držet cestovní stodvacítku a nebál bych se ani výletu do Brna apod. Ani slabší/lehčí/vyšší SYM rozhodně nebude muset courat v pravém pruhu za kamiony.

FilipH (0) napsal 01.06.2010 v 10:20

Otázka pro testery: Kymco má německou značku, tzn. vezli jste ho z Německa? Pokud ano a jeli jste alespoň kousek po dálnici, jak je na tom v porovnání s ostatními auty, znamená to jet neustále za kamiony nebo zvládá i levý pruh? Jasně, skútr není pro dálnice, ale takovýto obsah by snad mohl zvládnout i přesun za město po dálnici. Díky

ivopav (0) napsal 01.06.2010 v 09:47

Souhlasím s tím,že kvalita Yuki je mizerná,ale tady se testovaly jiné značky

Rimmerak (-8) napsal 01.06.2010 v 09:44

Kymco je možná jediná značka, kterou bych byl ještě ochoten sedlat. Ano spoluzaložila jí Honda, aby si nekazila jméno a přesto mohla prodávat výrobky horší kvality, než je její standard. Ale například Yuki je pěkný střep.

ivopav (0) napsal 01.06.2010 v 09:31

Já sám vlastním jedno retro Kymco a rozhodně s názorem od Rimmerak nesouhlasím.Mám ho 3.rokem a jinak je to r.v2003,takže žádný rok po koupi.Stačí když se podíváš kde se hlavně vyskytují,je to Německo a hlavně Itálie.Čož si myslím,že oba trhy budou sakra náročný. Kymco není čína,ale Thaiwan,což je velký rozdíl.To stejný SYM a TGB.Všechny 3 značky rozhodně nejsou žádní nováčci co se výroby týče.Kymco dokonce bylo podílově založeno firmou Honda.

FilipT (16) napsal 01.06.2010 v 09:20

> kiskovce: Sorry, tabulka srovnání tech údajů a cen se opozdila, během dne doděláme.

kiskovce (0) napsal 01.06.2010 v 09:07

no clanok je to celkom pekny, ale trochu mi tu chyba tabulka s vykonmi a hmotnostami atd...
ale hlavne ste tu mohli uviest konktretne ceny, za kolko sa daju skutre kupit, ked uz ich v poslednom odstvaci porovnavate. ach jaaj

Rimmerak (-8) napsal 01.06.2010 v 09:06

Používání je slovo hodné cenzury?

Rimmerak (-8) napsal 01.06.2010 v 09:05

Neříkám, že tyhle skůtry nemohou být "dokonalý", ale že ta jejich dokonalost je pouze stav po koupi, né po ročním používání. Bohužel mám ve svým okruhu pár lidí, co se nechali nachytat na cenu a vzhled. Slyšel jsem i názor "Raději si koupím novou čínu, než 8 let starýho 125 Varana - s tím bych byl pořád akorát v servisu". Týden po koupi Číny byl v servisu s ní - přestala brzdit zadní brzda. Což je poměrně podstatná závada.

FilipT (16) napsal 01.06.2010 v 08:17

Pár poznámek za redakci - znovu potvrzuju, že testovaný skútry jsou dokonalý (tedy kromě zmíněných nedostatků, a myslím že jsme jich nepopsali zrovna málo). Pokud někomu jde o maximálně kritický a negativní testy, bude se muset obrátit na jiný zdroje a testery, nejlíp takový, který jednostopý stroje nesnášej. Za sebe můžu říct, že každá motorka stojí za projížďku a každá je lepší než jet autobusem... Cílem našich testů je popsat, komu konkrétní stroj sedne a kdo by byl z koupě zklamanej. Co je pro někoho nectnost, může totiž pro jiného být naopak ctnost.

Rimmerak (-8) napsal 01.06.2010 v 07:38

Stejně na mě působila reklamní masáž na VFR. Jenže na té člověk alespoň zabrzdí, když se rozjede i za 15 let používání. Což o Čína skůtrech pochybuju. Po půl roce je člověk v servisu. S čímkoliv.

Rady (9) napsal 01.06.2010 v 07:06

Tyhle stroje jsou snad hezke, ale to je asi tak vse. Tenhle clanek bohuzel pusobi jako bezna reklama, kterou si nekdo zaplatil. Treba se ale pletu.

babajezi (0) napsal 01.06.2010 v 06:31

Já jen žasnu jak jsou všechny ty testované stroje dokonalé.Vzpomínám na dobu kdy jsem taky testoval. Našli jsme kdejakou nectnost a pořádně jí čtenářům naservírovali.No ale je jiná doba.Stroje jsou prostě dokonalé, vůbec to nejsou kopie nějakých X-Maxů a X-city a vytknout jim prakticky není co.Nebo je ten důvod jiný???




TOPlist