yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kývaj (2) napsal 16.10.2017 v 21:12

Univerzálnosťou, váhou, kruťákom mi trošku pripomína Jawu triapolu. Čo dodať: je to vyspelá motorka pre všetky vekové kategórie na všetky cesty. Cena síce nie je nízka, ale za kvalitu sa platí. Kto vážne uvažuje o veľkom (a pritom nie ťažkopádnom) motocykli, je tristovka versys, myslím, rozumná voľba.

Kabčo (21) napsal 24.07.2017 v 15:47

Cenovka rovnaká ako CRF250 Rally, páči sa mi moc

Kabčo (21) napsal 09.07.2017 v 15:50

Nádherná, ale v pomere cena výkon asi väčšina zvolí Hondu CB500X,, keby cenovku dali trochu nižšie.

greydog (-1) napsal 06.06.2017 v 19:12-1

Okopčené NC X!

Lustjape (12) napsal 24.05.2017 v 23:23

Fešná motorka
Jen cílová skupina asi bude mít problém s cenou.

bledemon (126) napsal 24.05.2017 v 20:05

13cm zdvih k 19kolu je fakt málo. Motor má max výkon ve vyšších otáčkách než ninja (přitom červené pole níž). Místo aby přidali hmotnost na klice a Nm ve středu (třeba k 25kw), tak jen zvětšili rozetu o 4zuby. To musí být fakt točák, nesedí mi to k takto poměrně velkému stroji. A ninja+zeďák tenhle euro4 motor nedostaly. Končí?

Sylver (91) napsal 24.05.2017 v 19:03

Malá Afrika? Něco se chystá? Vím o Advikovi, ale o AT nic.

Frankie (731) napsal 23.05.2017 v 21:05+3

Hodí nehodí, chtěli udělat něco mezi chciplou 125 a pro někoho už těžkou a silnou 650. A dali tam moderní, výkonný motor. Udělat dvěma velkým Versysum malého bráchu se jeví jako dobrý nápad. Mohli to postavit víc do endura, delší zdvihy, lepší ochrana...a jaká by to byla konkurence pro "malou" Afriku !
Takhle je to takový kockopes za trochu vyšší cenu, ale verim, že kupce si najde

Kome (64) napsal 23.05.2017 v 19:21

Ten motor se do toho bohužel nehodí. A zdvihy z toho delaji silničně šotolinový stroj

Veromo88 (3) napsal 23.05.2017 v 15:21

Já bych jí chtěla

Janiin (14) napsal 23.05.2017 v 14:51

Svezl jsem se na ní o víkendu na Kawasaki Green Days a můžu veskrze potvrdit věci uvedené v testu (včetně tvrdého sedla ). Pro mne ten motor dává smysl v Ninje, ale v cestovním enduru asi nechci vytáčet do 12 000 a na pětku jet 60 km/h při 5 000 otáčkách - přišlo mi to uječené už na hodinové vyjížďce, jet s tím někam dál by se mi fakt nechtělo. Ale dost možná bych v 18 mluvil jinak.

jopr (2) napsal 23.05.2017 v 10:36

Krásná motorka pro mladý s kterou můžou kamkoli ( silnice, terén ). Koníky stačí, škoda malých zdvihů. Cena? Za mě v poho, ale těším se, až věčně nespokojený Český človíček ( v každém článku nespokojený s cenou) vymyslí, vyrobí a začne prodávat úplně super motorku na všechno za 100tisic.

elvis78 (133) napsal 22.05.2017 v 19:14

Mě se na stánku líbila právě tato motorka nejvíc.Beru vzhled a ten je hodně svěží.Svezl bych se na ní

rarachfly (0) napsal 22.05.2017 v 18:47

Seděl sem na ní na výstavě a nevím jestli to byl jenom megaošahanej kus, ale zas tak úplně se mi ten stroj nelíbil, za ty peníze bych si předstvoval vyšší kvalitu použitejch dílů i barva podle mne nebyla úplně top, třeba takové páčky spojky a brzdy vypadaj jak z 30 let starý ČZety, ale možná to byl jen ten výstavní kus.

Radek2107 (53) napsal 22.05.2017 v 18:44+2

Nástupce KLE, vzhledově se mi to moc líbí, jen by to chtělo motor přes 500 ccm.

SuperSic58 (1308) napsal 22.05.2017 v 18:34+1

Moc pěkná, levnější a sakra silnější jak crf 250l rally, byť to neni uplně nachlup stejná kategorie..

jean192 (153) napsal 22.05.2017 v 17:07+1

Podľa mňa koníkov je dosť, len sú vysoko. Cm3 sa oklamať nedajú. Pekný strojček, povozil by som sa.

Simitom (119) napsal 22.05.2017 v 15:00+3

Vzhled se mi docela líbí. Na výstavě jsem si na ní sednul a taky dobrý. Škoda že nepřipravili i verzi víc mimo asfalt. Jiné gumy, větší zdvihy, zvednutý blatník, plechový kryt pod motor. Za ty prachy by to mít mohla, ale doba si žádá croosouvery. Chápu že motor na to není zrovna ideální, ale moje KLE 500 je stejného ražení a v terénu se neztratí. Vzhled mi taky mnohem víc přípomíná KLE než Versyse. Celkově motorku hodnotím kladně a je dobře, že výrobci pochopili, že ne všichni chtějí litrový endura o váze 300 kg+

Žabinátor (69) napsal 22.05.2017 v 13:51

celkem pěkné endurko, škoda však že terénní ambice ubíjejí detaily jako svody vedené pod motorem, váha a podle tabulky točivý motor který dole moc nezabere

Simier (143) napsal 22.05.2017 v 12:42

Mě se to dost líbí a jsem rád, že už se začínají vyrábět i maloobjemová cestovní "endurka", i ta hmotnost je solidní, přeci jen ocelový rám něco váží a ta motka je dost rozměrná, však Honda CB500X má o 20 kilo víc (i víc kobyl jasně). Vzhledově je to takové uhlazené, žádná ultramoderna, což beru jako plus a to KLEčko v tom docela vidím. Jen si myslím, že zdvihy mohly být klidně trochu větší, třeba jako právě na KLE (ale motoSUV jsou v kurzu, tak to asi nikdo nebude moc řešit). Akorát ta cena to zabíjí. Být to o 15-20tis nižší tak je to hned líbivější Ono ale i cena CB500X šla nahoru a je k mání za 170000,-Kč Takže je na zvážení jestli si nepřiplatit a mít víc koníků. Nicméně jako první motka pro zaopatřeného mlaďocha nebo pro staršího jezdce co chce něco lehčího je to dost zajímavá mašinka a poježdění bude pohodlné (to sedlo mi na výstavě nepřišlo až tak tvrdé, ale za tu chvilku sezení to člověk asi moc nepozná) jak na každodenní dojíždění do práce, tak na nějaký ten výlet

puffybodie (390) napsal 22.05.2017 v 11:39

Ta cena to je fakt maso. Ale jinak to vypada povedene a dobre zkombinovane. Jedina vec co mne zarazi je ta vaha. Moje babka co ma 400cm a 50 koni vazi 187kg i s olejem a plnou 14 litrovou nadrzi a to je nejaka hromada zeleza. Cekal bych pri pokroku v technologiich, ze vaha pujde vice dolu nez na 175kg.




TOPlist