Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vylepšenia sú zaujímavé, hlavne odvod tepla ak je účinnejší je to super! Jazdím GTR 14OO 2008 a je to paráda a zatiaľ max. spokojnosť. Myslím si, že v danej triede pomer cena/kvalita jasne vzyhráva. Nikdy pred GTRom som nemal KAWU ale technológiami jasne presvedčila.
...což je důvod proč Hondu ani HD nemusím...A taktéž blondýny a golfy v TDIčku...
Na Kawě je fajn právě fakt,že budoucí zákazníci nejsou zdaleka tolik ovlivněni snahou mít nejlepší,nejspolehlivější nebo nejznámnější značku.Proto je Kawa hlavně srdcovka.
Osobně bych přivítal konkrátní věci,než úvahy proč Kawa s tímto modelem hraje "druhé housle".
V celku dobré čítanie na dlhé už pomaly zimné večery. Hodnotím kladne. I keď si myslím ako sa uvádza v článku, že Kawasaki uisťuje, že pre model 2010 boli použité nové prísnejšie štandardy montáže a upevnenie jednotlivých prvkov sa aj napriek už spomenutému Kawa nedokáže priblížiť svojej konkurencii v danej triede. Myslím, že u japončíkov je a bola vždy leadrom Hodna a práve model VFR 1200F to evidentne dokazuje. Teda myslím v zmieňovanej triede, aby ma niekto nezačal chytať za slovo.
K těm zrcátkům - já s nima dozadu vidím perfektně. Pokud nový model odstraní to sálání na nohy,pak nemá chybu. Předek brzdí výborně,zadní brzdu hned odstaví ABS,jen se spolujezdcem funguje líp.
Srovnávat GTR s HD je silně mimo mísu.
Simíre,žere to pod 6
Líbí se mi trochu víc než při tom prvním odhalení, ale i tak to pro mě není ono. No a v tomto segmentu bych se Kawě určitě vyhnul, favority třídy vidím jinde.
Osobně bych si raději koupil auto - než takový koráb. Ale v dané kategorii je to špička a i když mám Yamahu a líbí se mi BMW, tak musím uznat, že se Kawě tento stroj povedl a z toho co je na trhu se mi líbí nejvíc.
Můj taťka se do ní zamiloval a na jaře jde do ní, tak doufám, že to vyjde. Na cestování perfektní, líbí se mi ten design. Jooo, Kawa je Kawa. Poroučím se
Trochu viac objektivity by nezaskodilo. GTR je rovnako tazka ako 10rocna FJR a starsie BMW K1200GT.
Najvacsi nedostatok tohto modelu 2007-9 je privelka hmotnost na predne koleso, preto ide tak lahucko na hlavny stojan, zadna brzda akoby nebola, verim, ze to v modeli 2010 odstranili.
Obrovska hlupost su spataky v kapotazi, okrem toho, ze ak sa chces do nich pozriet musis sklopit hlavu a nie oci!!! Navyse ak si na vedlajsej ceste a uhol ciest je ostrejsi ako 90 stupnov, nevies si spataky nastavit na vyhlad vzad, keby boli na riadidlach pootocis volantom. Salave teplo na umretie!!!
Brzdy, aj oproti starsim K1200GT su slabe. Ovladatelnost pri pomalej rychlosti oproti nemcovi - slaba.
Pokial si dobre pamatam na 2 rychl. stupni 10.000ot. cca 160km/h co sa na prvy pohlad zda zaujimave, ale treba aj zastavit, alebo co je horsie intenzivne brzdit a vyhnut na prekazke, autu a v tomto smere je co dohanat.
Servisny interval na takyto parnik je 6000km je to ubohost.
Cena. Na SR ich NOVE 2008 ponukali za 12.300eur. Je to fantazia. Teraz konci s predajom motoriek Tempus Bavaria a za rovnake eura nukaju nove "K".
BMW sa nezastavam je to najhorsia firma na predaj motoriek na SR, kaslu na zakaznikov.
Zial, ked policia SR mala na zapozicku FJR /kazdy kraj na jeden mesiac / chybal som, nemozem porovnavat. GTR porovnavam so starou klobasou K1200GT r. v. 2004. na ktorej jazdim az prilis casto.
Pevne verim, ze model 2010 bude podstatne lepsi, pretoze starsi bol pre mna velkym sklamanim. Presiel som na nom len 45km.
Grifindoor> Já to s ničím srovnávat nechci , ale obě tyhle mašiny mají asi stejné možnosti využití , a můj názor je že HD by mě alespoň bavil , tohle ne... Nevidím na tom nic pěkného ani dobrého , toť odemne vše...
Pokud bych někdy disponoval velkým rancem peněz a umanul si cestovat na mašině po světě,asi bych šáhl o něčem takovém.Určitě je mi to bližší než vzpomínaná "Glajda".Ano,toto je pokrok!
Super stroj ! Vypadá velice dobře a musí to být špica s nim cestovat! Na tom se nějaký dálky člověk bát nemusí !!!Dobrý test dávam za 10 Jěště by to chtělo mít ho v garáži !!
Zedik z klubu si to chce koupit, tak mu to jdu preventivne poblinkat, abych mu zlepsil naladu . Hele Zede :
Ty prstíčky dolů u obou značek dáváš z vlastní zkušenosti ?
BMW- HONDA- kAWA GTR- (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
Tak do této krasavice bych šel!!!
Moc hezká mašina
Vylepšenia sú zaujímavé, hlavne odvod tepla ak je účinnejší je to super! Jazdím GTR 14OO 2008 a je to paráda a zatiaľ max. spokojnosť. Myslím si, že v danej triede pomer cena/kvalita jasne vzyhráva. Nikdy pred GTRom som nemal KAWU ale technológiami jasne presvedčila.
Krása,nádhera čo to nevidíte nič krajšie ešte nebolo vyrobené. Jazdím síce naháča ale GTR je
...což je důvod proč Hondu ani HD nemusím...A taktéž blondýny a golfy v TDIčku...
Na Kawě je fajn právě fakt,že budoucí zákazníci nejsou zdaleka tolik ovlivněni snahou mít nejlepší,nejspolehlivější nebo nejznámnější značku.Proto je Kawa hlavně srdcovka.
Osobně bych přivítal konkrátní věci,než úvahy proč Kawa s tímto modelem hraje "druhé housle".
V celku dobré čítanie na dlhé už pomaly zimné večery. Hodnotím kladne. I keď si myslím ako sa uvádza v článku, že Kawasaki uisťuje, že pre model 2010 boli použité nové prísnejšie štandardy montáže a upevnenie jednotlivých prvkov sa aj napriek už spomenutému Kawa nedokáže priblížiť svojej konkurencii v danej triede. Myslím, že u japončíkov je a bola vždy leadrom Hodna a práve model VFR 1200F to evidentne dokazuje. Teda myslím v zmieňovanej triede, aby ma niekto nezačal chytať za slovo.
K těm zrcátkům - já s nima dozadu vidím perfektně. Pokud nový model odstraní to sálání na nohy,pak nemá chybu. Předek brzdí výborně,zadní brzdu hned odstaví ABS,jen se spolujezdcem funguje líp.
Srovnávat GTR s HD je silně mimo mísu.
Simíre,žere to pod 6
Líbí se mi trochu víc než při tom prvním odhalení, ale i tak to pro mě není ono. No a v tomto segmentu bych se Kawě určitě vyhnul, favority třídy vidím jinde.
Osobně bych si raději koupil auto - než takový koráb. Ale v dané kategorii je to špička a i když mám Yamahu a líbí se mi BMW, tak musím uznat, že se Kawě tento stroj povedl a z toho co je na trhu se mi líbí nejvíc.
SHREK-CZ co je na tom pekelnyho :D?
Raduska8000 proc jste si vybrali zrovka Kawu tyvoe :D
To asi nebude mašina pro prcky Krásny a pekelný to stroj
Opravdu krasna motorka
V dobe produkce, z meho pohledu vzhledove skaredych motorek jsem to necekal
Můj taťka se do ní zamiloval a na jaře jde do ní, tak doufám, že to vyjde. Na cestování perfektní, líbí se mi ten design. Jooo, Kawa je Kawa. Poroučím se
perfektní máša
Až někdo bude přemýšlet co mi má dát pod stromeček tak tady je odpověd .. pěkný stroj
Waou
Velmi povedená motka
Trochu viac objektivity by nezaskodilo. GTR je rovnako tazka ako 10rocna FJR a starsie BMW K1200GT.
Najvacsi nedostatok tohto modelu 2007-9 je privelka hmotnost na predne koleso, preto ide tak lahucko na hlavny stojan, zadna brzda akoby nebola, verim, ze to v modeli 2010 odstranili.
Obrovska hlupost su spataky v kapotazi, okrem toho, ze ak sa chces do nich pozriet musis sklopit hlavu a nie oci!!! Navyse ak si na vedlajsej ceste a uhol ciest je ostrejsi ako 90 stupnov, nevies si spataky nastavit na vyhlad vzad, keby boli na riadidlach pootocis volantom. Salave teplo na umretie!!!
Brzdy, aj oproti starsim K1200GT su slabe. Ovladatelnost pri pomalej rychlosti oproti nemcovi - slaba.
Vyborne su kufre, volitelne padacie stuple, spotreba, chod spojky, prevodovky, ovladace.
Pokial si dobre pamatam na 2 rychl. stupni 10.000ot. cca 160km/h co sa na prvy pohlad zda zaujimave, ale treba aj zastavit, alebo co je horsie intenzivne brzdit a vyhnut na prekazke, autu a v tomto smere je co dohanat.
Servisny interval na takyto parnik je 6000km je to ubohost.
Cena. Na SR ich NOVE 2008 ponukali za 12.300eur. Je to fantazia. Teraz konci s predajom motoriek Tempus Bavaria a za rovnake eura nukaju nove "K".
BMW sa nezastavam je to najhorsia firma na predaj motoriek na SR, kaslu na zakaznikov.
Zial, ked policia SR mala na zapozicku FJR /kazdy kraj na jeden mesiac / chybal som, nemozem porovnavat. GTR porovnavam so starou klobasou K1200GT r. v. 2004. na ktorej jazdim az prilis casto.
Pevne verim, ze model 2010 bude podstatne lepsi, pretoze starsi bol pre mna velkym sklamanim. Presiel som na nom len 45km.
Grifindoor> Já to s ničím srovnávat nechci , ale obě tyhle mašiny mají asi stejné možnosti využití , a můj názor je že HD by mě alespoň bavil , tohle ne... Nevidím na tom nic pěkného ani dobrého , toť odemne vše...
Pokud bych někdy disponoval velkým rancem peněz a umanul si cestovat na mašině po světě,asi bych šáhl o něčem takovém.Určitě je mi to bližší než vzpomínaná "Glajda".Ano,toto je pokrok!
Asi momentálně nejlepší heavy cesťák na trhu Ale nikdy bych to nechtěl
DMC.motobiker: chceš srovnávat obstarožního harleje s timhle hi-tech mega cesťákem??? To je jako srovnávat starou Volhu s Audi A8
Super stroj ! Vypadá velice dobře a musí to být špica s nim cestovat! Na tom se nějaký dálky člověk bát nemusí !!!Dobrý test dávam za 10 Jěště by to chtělo mít ho v garáži !!
Kawasaki je opravdu nejlepsi!
LUXUSNÍ STROJ
Nelíbí se mi to , nic mi to neříká , zlatá Glajda!
paráda!každopádně konkurence schopná moto