Indian Roadmaster Classic: královská jízda v sedle z buvola
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 17.5.2018 | Zobrazeno: 19 398x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 17.5.2018 | Zobrazeno: 19 398x
Lumen , jde o to že ta pumpička je ve výbavě narozdíl od HD které je ve stejné cenové relaci a musíš si jí dokupovat a rozhodně to nespraví pár stovek .
Goldwing 1100 Aspencade r.v.1983, kompresor ve výbavě.
Neresim kolik se do tlumicu rve atmosfer.masina je to paradni jen mi prijde ze pri takovym luxusu ona pumpicka pusobi trochu low-endove kdyz uz kolik desitek let sou zname jine elegantnejsi cesty
...jak to tak tady čtu , tak se mi zdá , že asi moc pisatelů Indian nejelo , pumpička na tlumič - kolik tam chceš rvát atmosfér , že potřebuješ kompresor a zpátečka - zbytečná věc pokud nejsi idiot a neumíš parkovat , jinak zamykatelný kufry o.k. ,ale na kožený brašny chromový zámky by asi celej design zkazily .Spíš mě mrzí proč testoval 2017 když už jsou 2018 ...
Ruckaprstilka: nemužu se zbavit pocitu, že máš za sebou nějakou špatnou sexuální zkušenost. Jinak si nedovedu vysvětlit Tvoje komenty. Jinak 4% menšina je dle poslední statistiky již 7%, takže 7 chlapů ze 100 je jinak.
A Indian to chudák pěkně v téhle diskuzi odsral. Škoda. Cadillac na dvou kolech.
To Ruckahonilka: To že někdo ze středni evropy napsal esej o necěem co nezažil a odehrávalo se to 10 tis km daleko, ještě neznamená, že je to pravda. 😀 Mám pocit že tady je to spíš: přání otcem myšlenky.
Ručkazdravilka: Jeden mluvíme o koze a druhý o voze, ale tím se netrap Jen mi stále nedochází co s tím má společného tento Indian... S Tvým názorem ale určitě nesouhlasím a pokud Ti můžu poradit, tak pokud se potkáš s člověkem s MCka, tak mu nic takového raději neříkej.
Pri te cene a urceni stroje jako cestovniho korabu me opravdu zarazi ona pumpicka..vzdyt uz desitky let funguje ,,dofukovani,, tlumicu kompresorem u velkych cestaku tak proc ne tady?musi vypadat komicky kdyz zacne ridic ,,honit,, pumpicku u takovyho korabu jen aby si prifoukl tlumic
Tak jasně že každý pitomec ví, že tenhle styl motorek se líbí hlavně lezbám a teploušům, dnes se už za to stydět nemusíte ...
Staddak11: Proč píšu něco o teplouších? To přece vysvětluju hned v prvním příspěvku. To že za rozvojem motorismu a motorkářskými kluby a gangy stáli z velké části gayové je historický fakt. Může se vám to nelíbit, ale tím historii nezměníte.
Nádherná motorka jako všichni Indiáni..odsoudit její design může jen pitomec. asi proto, že máme každej jinej vkus je na trhu takové množství motorek aby si každej vybral tu svou milou Já třeba nemám ráda sportovní-barevný..ale respektuju,že se jinýmu líběj.. Indiáni jsou krásný, vkusný a svým způsobem retro..a to na nich právě miluju
Sedlat moto které se tváři že bylo designováno v 30 letech minulého století nikdo normální nemůže, tam vždycky bude nějaká úchylka... A k těm třásnim musí být i správný obleček...
Když už něco divného a na how... , tak Rocketa III roadster. Ten alespoň brzdí a raritních 2.3 l v R3 s 200 Nm s tou neohrabanou krávou cvičí.
Divnostrojům zdar.
Nechat by toho měli oba tábory.Jak ten co se v kometářích okatě vymezuje,tak ten co si myslí že příznivec karbonu propadne buvolí kůži po usednutí na ní.
Mě by spíš zajímalo,proč na takovém mastodontu použili rám z lehkých slitin.Pochybuju že by těch pár kilo navíc bylo cítit.Co mě rozsekalo,je čtení sms na displeji
Chci se zeptat zkušenějších: k čemu je pumpička na obrázku č. 29???
Vypadá to jako běžná pumpička k regulaci tlaku v tlumičích, kterou používám na MTB kole, např. https://www.kupkolo.cz/hustilka-na-vidlice-giyo-gs-02-kloub-kupkolo_z90498/ - že by podobná funkce u motorky?
Jinak koráb zajímavej, pro lidi, co tomu hoví asi fakt pecka... Skoro by na to měly bejt kapitánský zkoušky na velké plavidlo
Ručkazdravilka: Chlape sorry, ale to co máš Ty za fotku v profilu mi jako ručka zdravilka moc nepřijde
Nechápu proč tady píšeš o nějakých teplouších. To patří trochu do jiného soudku. Co s tím má společného tento krásný Indian?
Mě spíše přijde teploušská Tvoje profilovka...pokud je to co si myslím, tak asi pod sebe potřebuješ velké sedlo
V loňském roce jsem na Roadmasteru jel R66 z Chicaga do LA. Bylo to parádní svezení. Po návratu domů jsem prodal svoji Hondu VTX, kterou jsem chtěl jezdit celý svůj motorkářským život a teď, už jezdím na černým koníkovi. Plynulá jízda, vynikající ovladatelnost a design stroje, který pro mě představuje umělecké dílo. Doporučuju vyzkoušet.
Ano stojí to hodně peněz. Každý máme odlišné priority,cíle a sny. Kritika těch, pro které nemá Indian hodnotu mě přijde směšná. Je to stejné jako v případě těch kteří nenávidí iPhone protože si ho v rámci vlastního hodnotového uvážení nemůžou dovolit.
Když čtu některé komentáře, tak jsem se rozhodl, že taky něco napíšu.. Vždycky jsem jezdil na japonských motorkách, a to jak se říká, na těch které jedou, brzdí a zatáčí takže nejsem na cruisery a podobně. Ale nerad vedu řeči o něčem, co jsme nikdy nezkusil.. Takže loni jsem byl na demo jízdách Harley Davidson a nebyly to tak špatné stroje, ale nic co by mě donutilo prodat ženu a děti do otroctví, abych to musel mít.. A letos jsem v dubnu zkusil Scouta Bobber.. Motorově úplně super a říkal jsem si, že už taky nemusím lítat rychle a klidně bych si to uměl představit v garáži.. Tedy pokud bych vyměnil zadní tlumiče to jsem si říkal do doby, než jsem tuhle sobotu zkusil Indian Chief Dark Horse.. Nikdy jsem nevěřil reklamním sloganům, že po rozjezdu váha mizí atd.. Nejsem, žádné vyžle, ale mám jen 170 cm, tak jsem měl z té potvory docela obavy.. Do doby než jsem se rozjel.. Nevím jak to ti kluci Indiánský dělají, ale je to perfektní.. Krásně ovladatelná do zatáček a zároveň luxusně žehlí naše tankodromy.. Fakt mě ta motorka naprosto rozsekala.. Vůbec jsem z ní nechtěl slézat.. Klidně bych jel furt pryč.. Takže než někdo začne něco psát, ať si to nejdřív zkusí.. Mít ty prachy, tak je za to dám, protože by mi to za to stálo.. A jezdil bych a jezdil..
pk14: Ja nepotrebujem nič z toho a jazdli by som na tom...Akurát by som z toho strhol ten hnusný štít, tie kravské brašne, ten nechutný predný blatník s hnusným tlstým kolom...Ostrihal by som tie třasne( lebo to je fakt grc)
Musí to byť pekné zvezenie..Ten motor sa mi páči...Motor je krásny...
No a keď by to malo tých 60 70 kil dole, tak by to už aj brzdilo...
Kolik musí člověk zažít indiánských lét, zabít bizonů, mít mustangů, kolik indiánek a kolik ohnivé vody v žíle, aby chtěl na tomhle dobrovolně jezdit ?
Ručkaprstilka: ta Tvoje esej by mě fakt zajímala, hlavně zdroje. Jinak koukám, že jak komentama, tak fantastickým logem a přezdívkou dobře prudíš. Ale to tak jediný co se mi líbí. Neber to osobně. Ale tak nějak s takovým komentem k takovému stroji co jsi napsal se nedá jinak.
Děvče i motocykl - nádhera. Ale vzato kolem a krajem, obojí nabízí asi víc, než na co mám a co nakonec vlastně žádám. Takže za sebe - okem vždy rád zamlsám, oproti tomu meníčko s gulášovkou bych si dal v reálu (tedy hranolky bych asi vyměnil za něco lepšího...)
Boneshaker: Důležité je vyjadřovat se k textu na který reaguješ, nikoliv na domněky které se ti rodí v hlavě.
Jinak to co jsem napsal je prostě fakt. Mínusujete mne za pravdu? Zvláštní doba.
Hmmm.. škoda tej spiatičky.. inak monumentalny stroj
Jinak Indian je jako vždy klasa, jako Mercedes a HD je jako vždy VW.
Ručkaprstilka: Takže Sonny Barger je gay? Jak jsi na to přišel? Asi jsi se moc díval na policejní akademii?
Ty třásně a ta voňavá kůže, to se bude líbit gayům. Mimochodem, víte že na počátku motorkařských klubů stojí právě masivně gay komunita? Psal jsem na toto téma před lety esej. Takže my všichni jsme vlastně pokračovateli jejich odkazu.
Ty kokso!!!Parádní Indián-ka