Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Joonja: Souhlas, až na tu přední brzdu, to mi přijde OK a to mám 954 Fároše, za to kdyby šlo vypnout ABS.
cwas: Težší je, ale taky je to oproti MT-07 dospělá motorka, byť taky menší. MTčko je fakt takový kolo s motorem. :) Ale krásně jde narozdíl od CB650 na zadní. Jen podvozek mi přijde fakt vyměklý, CB650 je pěkně tuhá na sportovní jízdu, ale zároveň poddajná a nevytřese duši.
... a tak jsem si ji koupil! Chodil jsem kolem ní rok, líbila se mi, ale 204.900,- se mi zdálo moc, Teď byla za 179.900,- a já těm jejím "svodům" podlehl, jsou nádherné! Hmotnost přes 200kg se mi taky zdála moc, ale je to v pohodě, žádná dřina. Letí jako z praku, brzdí skvěle (i když ostřejší předek by být mohl), z vinklu do vinklu chodí parádně a ty vibrace? Jet pořád kládu a točit 11500ot/min nejde všude, takže bych o vibracích nemluvil vůbec, pravá ruka v zápěstí mi stejně brní už 20 let. Dá se s ní jet výletek ve dvou, dá se jet až jiskry lítají, dlouhý výlet snese také, takže za mě - doporučuji, kdo koupí - neprohloupí! (Ale stejně si jednou koupím Truxtona!)
Honda robi na moj vkus prilis bezemocne motorky od Horneta po Transalpa, az na skutocne par vynimiek typu CB1300, nech to znie ako akekolvek klyse (vyssie zmienene som mal moznost normalne zajazdit). Ale na druhej strane si porovnajme lowcost Horneta a tejto CB! Honda spravila obrovsky kus prace za poslednych 10 rokov. Vyspecifikovane portfolio, kvalita prevedenia, moderny design ktory nereze kazdemu a spolahlivost Honde tak vlastna od ukoncenia prvej VFR750. Treba uznat ze v Honde vedia spravit motocykel pre siroku verejnost aj marketing. Ale aspon sa to tu nezvrhlo na debatu o utecencoch a bu.eracie z EU ako obycajne, vdaka.
zase ten pláč nad ufo designem Kdo chce klasiku, pro toho má Honda v nabídce CB 1100... Ale co si budem povídat, tihle remcalové by si stejně nikdy novou motorku nekoupili, jen je zkrátka dere, že maj v garáži stařičkou jebečku
cbfko bola vzdy pohodova a spolahliva motorecka ale ten dizajn je z roka na rok uplna katastrofa cim starsie tym su asi krajsie , nechapem ten smer hondy kam sa chce dostat
Jestli je nebo neni motorka zbytečná, nerozhodnou diskuse a názory. Rozhodně počet prodaných kusů za jednotku času.
To že už dlouho frčí z velké části "kosmický " dizajn je mi taky záhadou, ale možná to má co do činění s tím, že zdaleka nejen evropský trh (a už vubec ne český) má pro velké značky význam...
Pěkný cébéčko..Vzhled ničim nešokuje,ale je to povedený.Že to někdo nazve zbytečnou motorkou sou kecy.Někomu dělá dobře sklízet obdiv a jinýmu je to šumák..ani jedno myslim není špatně.
Mě nepříjemně překvapila pohotovostní hmotnost 208kg. Yamaha MT-07 váží jen 182kg, což je obrovský rozdíl
https://www.yamaha-motor.eu/cz/products/motorcycles/hyper-naked/mt-07.aspx?view=featurestechspecs
Vydris - nadpisu ktere maji vystihnout tuhle motorku muzeme pouzit vic. Jako treba: universal, motorka pro motoskoly, honda: na okresky i do mesta, atd. Vzhledem k tomu ze jsem ale vse uz nekde cetl, tak sem sel nejjednodušší cestou. Kdyz se mi totiz zeptas, jaka teda ta honda je, reknu ze dela vsechno dobre a ze je pro kazdyho
Je to krásná, normální, uhlazená (a nejen vzhedově) motorka, které Honda umí. Nechápu, proč se tu věčně řeší a napadá její charakter nebo necharakter a to prakticky u všech modelů. Někdo má rád holky, jinej zase vdolky. Ať si každý dopřeje co mu vyhovuje
Honda byla vždycky uhlazená a to i v případě VFR...snad možná jediná výjimka VTR.
Dobře se na nich jezdí a mají výborný podvozek.
Možná by tomu slušel větší objem motoru. Tam by se s tím dalo více pracovat, rám by byl asi pevnější a zmiňované vibrace by zmizely. Ale nemyslím si, že by ty vibrace někomu zas až tak vadily, snad možná citlivějším vyježděným zadkům :)
Design je fajn ;)
Ty vibrace nejsou neprijemny, ale je znat ze ten motor neni čistý. Treba kawa z900 ma motor cistounkej at ho vytacite nebo podtacite, nemate sanci ho nachytat v uzkych. CB zhrubne ve strednim pasmu a to me trochu vadi. Je otazka zda to treba nebyl zamer vyrobce abychom dostali trochu toho chuliganstvi.. v kazdem pripade je mysleno tim "motorka pro kazdeho", ze tyhle motorky jsou vhodny napriklad do autoskol.. coz verim ze neni vsem po chuti
Joonja: Souhlas, až na tu přední brzdu, to mi přijde OK a to mám 954 Fároše, za to kdyby šlo vypnout ABS.
cwas: Težší je, ale taky je to oproti MT-07 dospělá motorka, byť taky menší. MTčko je fakt takový kolo s motorem. :) Ale krásně jde narozdíl od CB650 na zadní. Jen podvozek mi přijde fakt vyměklý, CB650 je pěkně tuhá na sportovní jízdu, ale zároveň poddajná a nevytřese duši.
... a tak jsem si ji koupil! Chodil jsem kolem ní rok, líbila se mi, ale 204.900,- se mi zdálo moc, Teď byla za 179.900,- a já těm jejím "svodům" podlehl, jsou nádherné! Hmotnost přes 200kg se mi taky zdála moc, ale je to v pohodě, žádná dřina. Letí jako z praku, brzdí skvěle (i když ostřejší předek by být mohl), z vinklu do vinklu chodí parádně a ty vibrace? Jet pořád kládu a točit 11500ot/min nejde všude, takže bych o vibracích nemluvil vůbec, pravá ruka v zápěstí mi stejně brní už 20 let. Dá se s ní jet výletek ve dvou, dá se jet až jiskry lítají, dlouhý výlet snese také, takže za mě - doporučuji, kdo koupí - neprohloupí! (Ale stejně si jednou koupím Truxtona!)
Podle mě 4 válcová a těžší alternativa k MT-07, jistě si své zákazníky najde. Já raději u naháče 2vál, který tahá od 3-9tis.
Suhlas SuperSic58.
Mam cbf600n r.11 a vibracie tiez pocitujem. Ruky mi brnia po 100km. Ale do prace dobra
Honda robi na moj vkus prilis bezemocne motorky od Horneta po Transalpa, az na skutocne par vynimiek typu CB1300, nech to znie ako akekolvek klyse (vyssie zmienene som mal moznost normalne zajazdit). Ale na druhej strane si porovnajme lowcost Horneta a tejto CB! Honda spravila obrovsky kus prace za poslednych 10 rokov. Vyspecifikovane portfolio, kvalita prevedenia, moderny design ktory nereze kazdemu a spolahlivost Honde tak vlastna od ukoncenia prvej VFR750. Treba uznat ze v Honde vedia spravit motocykel pre siroku verejnost aj marketing. Ale aspon sa to tu nezvrhlo na debatu o utecencoch a bu.eracie z EU ako obycajne, vdaka.
zase ten pláč nad ufo designem Kdo chce klasiku, pro toho má Honda v nabídce CB 1100... Ale co si budem povídat, tihle remcalové by si stejně nikdy novou motorku nekoupili, jen je zkrátka dere, že maj v garáži stařičkou jebečku
cbfko bola vzdy pohodova a spolahliva motorecka ale ten dizajn je z roka na rok uplna katastrofa cim starsie tym su asi krajsie , nechapem ten smer hondy kam sa chce dostat
Jestli je nebo neni motorka zbytečná, nerozhodnou diskuse a názory. Rozhodně počet prodaných kusů za jednotku času.
To že už dlouho frčí z velké části "kosmický " dizajn je mi taky záhadou, ale možná to má co do činění s tím, že zdaleka nejen evropský trh (a už vubec ne český) má pro velké značky význam...
Pěkný cébéčko..Vzhled ničim nešokuje,ale je to povedený.Že to někdo nazve zbytečnou motorkou sou kecy.Někomu dělá dobře sklízet obdiv a jinýmu je to šumák..ani jedno myslim není špatně.
Další v řadě zbytečných motorek v "moderním" kosmo vzhledu bez kapky emocí.
Porovnávat váhu "pidimotorky" mt07 - dvouvalce a " normální " motorky a 4válce je jak porovnávat váhu lasicky a kuny - kuna váží víc ...
Mě nepříjemně překvapila pohotovostní hmotnost 208kg. Yamaha MT-07 váží jen 182kg, což je obrovský rozdíl
https://www.yamaha-motor.eu/cz/products/motorcycles/hyper-naked/mt-07.aspx?view=featurestechspecs
Vydris - nadpisu ktere maji vystihnout tuhle motorku muzeme pouzit vic. Jako treba: universal, motorka pro motoskoly, honda: na okresky i do mesta, atd. Vzhledem k tomu ze jsem ale vse uz nekde cetl, tak sem sel nejjednodušší cestou. Kdyz se mi totiz zeptas, jaka teda ta honda je, reknu ze dela vsechno dobre a ze je pro kazdyho
Ja-ne.. ma to skvělý podvozek na nase silnice, to je strizlivy pohled
Motorka snad pro každého není pro každého. To by nevymyslel ani Štěpán Šafránek.
Lowcost motorka. Super podvozok to nema ani z kilometra. Trosku triezveho pohladu niektorý... tu..
Líbí se mi.
Je to krásná, normální, uhlazená (a nejen vzhedově) motorka, které Honda umí. Nechápu, proč se tu věčně řeší a napadá její charakter nebo necharakter a to prakticky u všech modelů. Někdo má rád holky, jinej zase vdolky. Ať si každý dopřeje co mu vyhovuje
Na tý motorce je nejkrásnější ta cenovka.
Zaráží mně, že autor jede už skoro pilu a nezaklapne si ani ten integrál. Hazard.
Už se na ní vidím při 190 cm a 100 kg, fakt pro každého...
Pěkná, ikdyž né vyjímečná, připomíná mi MT-07.
Honda byla vždycky uhlazená a to i v případě VFR...snad možná jediná výjimka VTR.
Dobře se na nich jezdí a mají výborný podvozek.
Možná by tomu slušel větší objem motoru. Tam by se s tím dalo více pracovat, rám by byl asi pevnější a zmiňované vibrace by zmizely. Ale nemyslím si, že by ty vibrace někomu zas až tak vadily, snad možná citlivějším vyježděným zadkům :)
Design je fajn ;)
Honda je fajn když se chcete projet a v klidu dojet. Na to mám auto. Motorka je vášeň.
Nelíbí.
Ty vibrace nejsou neprijemny, ale je znat ze ten motor neni čistý. Treba kawa z900 ma motor cistounkej at ho vytacite nebo podtacite, nemate sanci ho nachytat v uzkych. CB zhrubne ve strednim pasmu a to me trochu vadi. Je otazka zda to treba nebyl zamer vyrobce abychom dostali trochu toho chuliganstvi.. v kazdem pripade je mysleno tim "motorka pro kazdeho", ze tyhle motorky jsou vhodny napriklad do autoskol.. coz verim ze neni vsem po chuti
zajímalo by mě srovnání s CBR650F 2017.. kterou jsem si teď koupil:) s vibracemi žádný problém nemám..
Krasavice, a proto už na mě čeká v bílé barvě na salóně v Brně
nádherná mašina ale ty vibrace? U 4válce? Já je nemam ani u dvouválce a jednoválce
presne ja som ten typ komu by tento strojcek nevyhovoval
Tak jsem tedy po prvních třech slovech druhého odstavce přestal číst.