husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jarda89 (3) napsal 17.08.2017 v 18:20

Joonja: Souhlas, až na tu přední brzdu, to mi přijde OK a to mám 954 Fároše, za to kdyby šlo vypnout ABS.

cwas: Težší je, ale taky je to oproti MT-07 dospělá motorka, byť taky menší. MTčko je fakt takový kolo s motorem. :) Ale krásně jde narozdíl od CB650 na zadní. Jen podvozek mi přijde fakt vyměklý, CB650 je pěkně tuhá na sportovní jízdu, ale zároveň poddajná a nevytřese duši.

Joonja (4) napsal 16.08.2017 v 09:35+4

... a tak jsem si ji koupil! Chodil jsem kolem ní rok, líbila se mi, ale 204.900,- se mi zdálo moc, Teď byla za 179.900,- a já těm jejím "svodům" podlehl, jsou nádherné! Hmotnost přes 200kg se mi taky zdála moc, ale je to v pohodě, žádná dřina. Letí jako z praku, brzdí skvěle (i když ostřejší předek by být mohl), z vinklu do vinklu chodí parádně a ty vibrace? Jet pořád kládu a točit 11500ot/min nejde všude, takže bych o vibracích nemluvil vůbec, pravá ruka v zápěstí mi stejně brní už 20 let. Dá se s ní jet výletek ve dvou, dá se jet až jiskry lítají, dlouhý výlet snese také, takže za mě - doporučuji, kdo koupí - neprohloupí! (Ale stejně si jednou koupím Truxtona!)

cwas (-1) napsal 16.08.2017 v 06:16

Podle mě 4 válcová a těžší alternativa k MT-07, jistě si své zákazníky najde. Já raději u naháče 2vál, který tahá od 3-9tis.

yFree (6) napsal 16.08.2017 v 00:51

Suhlas SuperSic58.
Mam cbf600n r.11 a vibracie tiez pocitujem. Ruky mi brnia po 100km. Ale do prace dobra

Destroyer (237) napsal 15.08.2017 v 20:39

Honda robi na moj vkus prilis bezemocne motorky od Horneta po Transalpa, az na skutocne par vynimiek typu CB1300, nech to znie ako akekolvek klyse (vyssie zmienene som mal moznost normalne zajazdit). Ale na druhej strane si porovnajme lowcost Horneta a tejto CB! Honda spravila obrovsky kus prace za poslednych 10 rokov. Vyspecifikovane portfolio, kvalita prevedenia, moderny design ktory nereze kazdemu a spolahlivost Honde tak vlastna od ukoncenia prvej VFR750. Treba uznat ze v Honde vedia spravit motocykel pre siroku verejnost aj marketing. Ale aspon sa to tu nezvrhlo na debatu o utecencoch a bu.eracie z EU ako obycajne, vdaka.

SuperSic58 (1308) napsal 15.08.2017 v 19:47+4

zase ten pláč nad ufo designem Kdo chce klasiku, pro toho má Honda v nabídce CB 1100... Ale co si budem povídat, tihle remcalové by si stejně nikdy novou motorku nekoupili, jen je zkrátka dere, že maj v garáži stařičkou jebečku

deluxa (347) napsal 15.08.2017 v 11:37

cbfko bola vzdy pohodova a spolahliva motorecka ale ten dizajn je z roka na rok uplna katastrofa cim starsie tym su asi krajsie , nechapem ten smer hondy kam sa chce dostat

JoskaH (444) napsal 15.08.2017 v 11:04

Jestli je nebo neni motorka zbytečná, nerozhodnou diskuse a názory. Rozhodně počet prodaných kusů za jednotku času.
To že už dlouho frčí z velké části "kosmický " dizajn je mi taky záhadou, ale možná to má co do činění s tím, že zdaleka nejen evropský trh (a už vubec ne český) má pro velké značky význam...

vopák (51) napsal 15.08.2017 v 09:55+2

Pěkný cébéčko..Vzhled ničim nešokuje,ale je to povedený.Že to někdo nazve zbytečnou motorkou sou kecy.Někomu dělá dobře sklízet obdiv a jinýmu je to šumák..ani jedno myslim není špatně.

DOOMer (-1) napsal 15.08.2017 v 09:37

Další v řadě zbytečných motorek v "moderním" kosmo vzhledu bez kapky emocí.

JoskaH (444) napsal 15.08.2017 v 08:37

Porovnávat váhu "pidimotorky" mt07 - dvouvalce a " normální " motorky a 4válce je jak porovnávat váhu lasicky a kuny - kuna váží víc ...

vencysta (78) napsal 15.08.2017 v 08:01-1

Mě nepříjemně překvapila pohotovostní hmotnost 208kg. Yamaha MT-07 váží jen 182kg, což je obrovský rozdíl
https://www.yamaha-motor.eu/cz/products/motorcycles/hyper-naked/mt-07.aspx?view=featurestechspecs

ProchyTom (190) napsal 15.08.2017 v 05:52

Vydris - nadpisu ktere maji vystihnout tuhle motorku muzeme pouzit vic. Jako treba: universal, motorka pro motoskoly, honda: na okresky i do mesta, atd. Vzhledem k tomu ze jsem ale vse uz nekde cetl, tak sem sel nejjednodušší cestou. Kdyz se mi totiz zeptas, jaka teda ta honda je, reknu ze dela vsechno dobre a ze je pro kazdyho

ProchyTom (190) napsal 15.08.2017 v 05:46

Ja-ne.. ma to skvělý podvozek na nase silnice, to je strizlivy pohled

Vydris (50) napsal 15.08.2017 v 04:26-1

Motorka snad pro každého není pro každého. To by nevymyslel ani Štěpán Šafránek.

JA-NE (768) napsal 14.08.2017 v 22:48-2

Lowcost motorka. Super podvozok to nema ani z kilometra. Trosku triezveho pohladu niektorý... tu..

Míra (210) napsal 14.08.2017 v 21:29

Líbí se mi.

MartinXL650V (172) napsal 14.08.2017 v 20:57+6

Je to krásná, normální, uhlazená (a nejen vzhedově) motorka, které Honda umí. Nechápu, proč se tu věčně řeší a napadá její charakter nebo necharakter a to prakticky u všech modelů. Někdo má rád holky, jinej zase vdolky. Ať si každý dopřeje co mu vyhovuje

Zedsdead (293) napsal 14.08.2017 v 20:46+1

Na tý motorce je nejkrásnější ta cenovka.
Zaráží mně, že autor jede už skoro pilu a nezaklapne si ani ten integrál. Hazard.

manio5071 (3) napsal 14.08.2017 v 20:43

Už se na ní vidím při 190 cm a 100 kg, fakt pro každého...

Pedl (178) napsal 14.08.2017 v 20:23

Pěkná, ikdyž né vyjímečná, připomíná mi MT-07.

Skrunch (1403) napsal 14.08.2017 v 19:03

Honda byla vždycky uhlazená a to i v případě VFR...snad možná jediná výjimka VTR.
Dobře se na nich jezdí a mají výborný podvozek.
Možná by tomu slušel větší objem motoru. Tam by se s tím dalo více pracovat, rám by byl asi pevnější a zmiňované vibrace by zmizely. Ale nemyslím si, že by ty vibrace někomu zas až tak vadily, snad možná citlivějším vyježděným zadkům :)
Design je fajn ;)

plosinka (3) napsal 14.08.2017 v 17:44

Honda je fajn když se chcete projet a v klidu dojet. Na to mám auto. Motorka je vášeň.

onderfaus (24) napsal 14.08.2017 v 14:55-1+1

Nelíbí.

ProchyTom (190) napsal 14.08.2017 v 14:36+2

Ty vibrace nejsou neprijemny, ale je znat ze ten motor neni čistý. Treba kawa z900 ma motor cistounkej at ho vytacite nebo podtacite, nemate sanci ho nachytat v uzkych. CB zhrubne ve strednim pasmu a to me trochu vadi. Je otazka zda to treba nebyl zamer vyrobce abychom dostali trochu toho chuliganstvi.. v kazdem pripade je mysleno tim "motorka pro kazdeho", ze tyhle motorky jsou vhodny napriklad do autoskol.. coz verim ze neni vsem po chuti

sussudio (12) napsal 14.08.2017 v 14:11

zajímalo by mě srovnání s CBR650F 2017.. kterou jsem si teď koupil:) s vibracemi žádný problém nemám..

Mara8993 (5) napsal 14.08.2017 v 14:07+2

Krasavice, a proto už na mě čeká v bílé barvě na salóně v Brně

SuperSic58 (1308) napsal 14.08.2017 v 13:54

nádherná mašina ale ty vibrace? U 4válce? Já je nemam ani u dvouválce a jednoválce

JA-NE (768) napsal 14.08.2017 v 13:43

presne ja som ten typ komu by tento strojcek nevyhovoval

panTerek (82) napsal 14.08.2017 v 13:00+1

Tak jsem tedy po prvních třech slovech druhého odstavce přestal číst.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist