globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
papiboy (1268) napsal 11.10.2022 v 13:12

Čudný design. Určite to neni elektrická motorka?

SuperSic58 (1314) napsal 11.10.2022 v 09:49

Tvl za 380 tyček odfláklá motorka... Vypadá to, jak kdyby to montovali patlalové v Týnci... Ta látková páska na těch kabelovejch svazcích Jak na starý Jawě Pepy Vomáčky... To nemůžou myslet vážně... Burák super ukulele vložka, umí! Jen se nějak bál vzít za plyn a ukázat, jak to letí přes těch 6 tis...

whitespirit (0) napsal 10.10.2022 v 21:00

Ještě jeden komentář testovací jezdec se snažil najít benefity, které ma normální chopper cruiser. Stravitelné páčky se nikdy nemohou vyrovnat kráse motocyklu s poctivým chromem. Za ty peníze si raději koupím skůtra a ten dovede být sakra sexy. Indian a Victory jsou jiný level, těm je tento motocykl na hony vzdálen.

Sir_CHerokee (117) napsal 10.10.2022 v 20:39+5

Za mě smutné, kam se Harley designově vydal. Takto se ke značce skutečně nevrátím. Jinak díky za poctivý test, který se snažil být objektivní.

traki (122) napsal 10.10.2022 v 20:19+3

Tak tady na tý nepohledový straně se to snažili zachránit nějakým plastovým papundeklem přes tu zapalovací cívku, Pan Amerika a velkej Sportster to mají pěkně na prasáka. Ale stejně - kam ten svět dospěl: Harley plastovej, mizerně slícovanej střep. Na druhou stranu to je dnes běžný stav naprosto ve všem, úplně se vytratila slušná kvalita za rozumný peníze. Jestliže je něco opravdu dobře zpracovaný tak je to kurva drahý a zbytek je většinou předraženej póvl znažíce se hrát na city nějakou pouťovinou. Tu globalizaci nám byl čert dlužnej.

wild38 (56) napsal 10.10.2022 v 19:38

pěkně vtipně natočeno a ještě lepší čtení. Co vůbec mají nové choppery s 11l nádrží?
Pohledovou a nepohledovou stranu jsem začal vnímat jako první snad u Benelli imperiale 400, viděl jsem tehdy video představení, a člověk si říkal, není možný, že by tam ty hadičky a kabely nechali, vždyť to tam visí jak el. vedení ve slumu :D a pár měsíců na to začali lidi řešit sváry u jawy

whitespirit (0) napsal 10.10.2022 v 18:59

Ve vší úctě k HD se vytratil duch krásné motorky, které HD zvládá asi nejlépe. Doba se mění a lidé si kupují motorky které často nemají ducha, ale nemusíte o ně starat a jen jezdit. Souhlasím že nepohledová strana je odflákla. Doba je taková, že největším trhem je Čína a pohledově i pravá strana je jako hračka.
Ať žije holčičí 883.

DeaDDream (13) napsal 10.10.2022 v 17:18

Go Plastic inak aj nazov albumu od Squarepusher

Obycejny_clovek (324) napsal 10.10.2022 v 15:56-1

Viděl jsem jí nedávno naživo u dealera a ta řadící páka je opravdu ergonomický úlet.
Asi bych jí všechno odpustil, ale abych musel předkopávat nohu při každém kvaltu, ne, děkuji.
Obecně na pohled nic moc, pořád mi z této židličkové skupiny nejlépe vychází Low Rider - jak vzhledem tak ergonomií.

vitik (78) napsal 10.10.2022 v 14:54

Jelikož mám slabší motorku, tak mi přišlo, že toto jede dobře. Ale zas půjčené Suzuki V Strom, taky litr, subjektivně jede víc. Spíš poměr cena /výkon než výkon absolutně mě odrazuje. K tomu vzhledu - zajímalo by mě, zda je v návodu doporučení parkovat nepohledovou stranou ke zdi

puffybodie (389) napsal 10.10.2022 v 13:53

Uz vim co mi to pripomina...................


Design by Babica

Dzawar (112) napsal 10.10.2022 v 11:36+2

No aby ti po takový kritice dal HD ještě nějakou motorku na test . Stejnej motor je i na Pannamerice a jak mi kvitoval majitel HD prodejny , není to HD . To už si mužeš koupit klidně něco jinýho . Je to stroj na zakázku pro HD ale HD to není . Pokud třeba sedneš na LOW RIDER tak pochopíš ! To je HD se vším všudy . Zatím motorka ze které sem byl nejvíc vedle , nemohl jsem se nabažit !

K167 (1511) napsal 10.10.2022 v 11:07+1

Vždycky jsem si myslel, že "nepohledová strana" u motocyklu je ta odspodu. No, teď už vím, že jsem se mýlil.

Míra (211) napsal 10.10.2022 v 10:06+5

Pro mě je Harley Davidson ocel a chrom.
Tady je to samý plast a divný styl.
Pro novou generaci vyrůstající na sdílených el. koloběžkách asi dobrý.
Já bych ho nechtěl ani za poloviční cenu. Za 400.000 Kč se dá pořídit daleko lepší motorka.
Případně koupit starší hezký Harley a udělat celkový servis.
Tohle vážně zaparkovat aby nebyl moc vidět a koukat raději na hamburger.

Mercurio (88) napsal 10.10.2022 v 09:57+1

Čtení pobavilo,jako vždy. Opět svižně napsáno. Kam ty jen chodíš na všechny ty metafory ?
Ke kvalitě stroje - kdysi jsem četl knížku od US autora. Nepamatuji si ani jeho jméno,ani název knihy. Byla to taková rozsáhlá úvaha nad stavem věcí v USA. Psáno v době letů na měsíc.
V hlavě mi utkvěla stať,jak kvalita zboží upadá a víc peněz se dá na reklamu,než do zvýšení kvality.
Vypadá to, že ani 50 let poté se toho moc nezměnilo.
Kamarád měl v USA dostat radu od prodavače - pane,to si kupte,to je kvalitní,je to z Číny...

JohnnyS08 (220) napsal 10.10.2022 v 09:28+3

Teda, málokdy se v pohledu na nějakou motorku rozcházim s místní recenzí tak, jako v tomhle případě.

Z mýho úhlu pohledu nejsou v textu zmíněný dva celkem zásadní nedostatky. Jednak, absurdně malá volnost náklonu. Pokud na Nightsteru jedete svižně, tak brousíte stupačky doslova v každý zatáčce. Naposledy jsem něco podobnýho zažil na Shadow Spirit, kde se to díky absenci jakejchkoliv sportovních ambicí nechalo pochopit, ale tady?!? Bohužel, vzhledem k hodně nízkýmu sedlu a vedení vejfuku tady asi na rozdíl od sterejch Sportsterů nebude moc šance posunout stupačky dozadu a nahoru.
Druhak, převodovka má absurdně dlouhý kvalty. Při svižnější jízdě po okreskách si vystačíte se čtyřma rychlostma. K čemu má tenhle stroj vůbec dlooouhatanánskou šestku, mi zůstalo celou dobu záhadou. K tomu nutno přepočíst, že do cca 4.000 otáček motor žádnou velkou show nepředvádí (zejména uvážíme-li, že je to skoro litr). Ve výsledku tomu naprosto chybí pocit instantně dostupnýho výkonu, což je myslim u cruiseru celkem problém.

Celou dobu, co jsem na Nightsteru jel, jsem přemejšlel, pro koho je vlastně ta motorka určená. Ideální začátečnická motorka to podle mě neni – má na to moc koní, příliš svéhlavou ergonomii a v neposlední řadě dost vysokou cenovku. Milovníkům starýho Sportstera bude vadit ztráta charizmatu a hlavně nevim, jestli jim pude pod nos, že když chci pořádně zrychlit, nestačí jen naplno otočit plynem, ale je třeba u toho jít i o dva kvalty dolu. A jako sportovní motorka to prostě pořádně nefunguje.
A pak je tu cena – 380.000 neni zrovna málo. Za ty samý love nabízí Indian standartní FTRko, což je podle mě funkčnější motorka, přitom pořád s hromadou US charismatu.
Nightster tu tak je pro ty, co se do něj prostě zamilujou – jestli je to při pohledu na levou stranu motorky vůbec možný, je otázka na delší diskuzi...

Hooorus (124) napsal 10.10.2022 v 08:53

Ta nepohledova strana (btw, luxusni marketingovy vyraz) vypada jako kdyby na te motorce chybel nejaky dil primontovat...pavucina kabelu a konektoru, vetrak Proste verim ze nekdo ve fabrice zapomel jeden kastl primontovat a nedopatrenim se to dostalo novinarum do ruky.

Rick_James (8) napsal 10.10.2022 v 08:48-2

Už to vyzerá ako nejaký italský,alebo čínsky šunt...

Biker98 (21) napsal 10.10.2022 v 08:31+2

Jo hezkej Japonec

Myschan (187) napsal 10.10.2022 v 08:12+4

Asi první Harley, který se mi fakt nelíbí. Ta tzv. nepohledová strana je hnus a mít doma motorku na kterou se dívám jen z jedné strany a bojím se ji obejít?




TOPlist