Ducati Panigale V4 – Jako když seká kosa…
Text: Tomáš Mikšovský | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 11.6.2018 | Zobrazeno: 22 579x
Text: Tomáš Mikšovský | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 11.6.2018 | Zobrazeno: 22 579x
Dneska test V4 na silnici , překvapila podvozkem ( R musí být boží..), super brzdy , motor táhne od 3000 , na rozjezdy třeba delší prokluz spojky .Od 8000tis už pěkně letí do 13000.Pěkný zvuk chroptí a bručí. co teprve s Akrapem ?
Na 1. 144 na 2. 190 km/h
Na silnici jí vyždíme asi jen hrstka rychlých pilotů!
Asi ideální jen na okruhy a lovit sekundy.
215 koní na naše hrůzasilnice, to bude ideál Jinak pecka mašina na okruh. A olej teče i z novejch Hond, tady si nemaj co vyčítat
Svezl jsem se na ní a musím říct, že je to satan v rouše beránčím. Neuvěritelně pohodlná, až je to zrádné...
Ta nová Ducati je krásná. Ale s tou životností motoru bych tak nejásal. Co jsem slyšel, tak když někdo jezdí víceméně jen na okruhu, tak to jde do kopru hodně rychle. Na silnici to ale asi vydrží.
No ziadna revolucia sa nekona, oni zaspali dobu. Resp. to rozhodnutie kedy prejst na iny motor prislo dost neskoro. Kto si chce vyskusat co dokaze V4 tak je tu RSV4 alebo Tuono. To su skvele odladene, casom overene a prepracovane bajky. 21 700 eur za Ducati vs. 20 000eur za plnku RSV4 Factory s Ohlins podvozkom. Najdite mi jeden dovod preco ist do novej Panigale v zakladnej verzii? Inak pokial sa dobre pamatam tak aj starsia Panigale 899 mala kontrolu na 25tis alebo tak nejako...
ventilové vôle po 24000 km - desmodromo nemá parazitné zdvihy ventilov ako rozvod so strunami, tak sa to možno menej zaklepáva. Ale aj tak je to brutál, na prakticky pretekársky stroj dať kratšie intervaly ako na skúter
kamosova zena mela fungel Monstera 695 a behem prvnich 1000km ji museli 2x odtahnout protoze ji tekl olej z motoru (z hlavy nekde), takze potvrzuju 'keci typu olejova skvrna' ale jezdilo se na ty motorce paradne, mel sem ji parkrat pucenou na delsi dobu.
Parádní motorka, snad by měla být na zbrojní pas...
K tomu druhému videu - chtělo by to vychytat, aby polovinu doby nebyla vidět jen nádrž z blízka , jinak špica!
pk14: v mojej garazi len ital...chvala panubohu a to som ateista
Inac panigale v4
Tak ja mam asi vydareny kus
Taková raketa na silnici.
Kucíí joóóó, z metru náádherný. Bývalka a designovka Augusta 1098 rr, 2015, pastva pro oči... najeto prt, olejnička, řazení loterie, dtto 2x Diavel souseda... A proto je v mé garáži několik Japonců. Sorry, ale Italka je pro mne stále navoněná bída. Howgh.
Já mám dva kamoše kteří maji Panigale a chčije jim z toho olej.A sám jsem vlastnil dvě Rsv4 a taky jsem se nestačil divit.Tady mají Italově co dohánět.
Hluska> bych chtěl vidět ty reakce kdyby tohle napsal o třeba GeeSu např.
Na tuhle krasavici nebudu mít nikdy ani prostředky ani schopnosti, ale tohle italský porno se musí líbit každýmu, kdo není úchyl a nepreferuje mangu či švábské asymetrické perverzitky...
Já bych ty "reči" o olejové skvrně bral trochu s nadsázkou ale italové hned startujou
Jinak V4 je brutus
olejova skrvnu som uz videl aj pod japoncom.. ked je majitel kaar a motorka smecak tak olej moze tiect z kadecoho.. honin to na okruhu ked sa da, nestrim to ale kvalitne servisujem..olej nikde nic a to je vzduchac...
GAME CHANGER
Asi bych si odpustil ke.i typu "olejová skvrna . Mám doma dvě Duc a předtím mi jich pár prošlo rukama ale olej mi z nich nikdy nechcal
Zajímavá hračka, takže ducati už tahá
Ale ta převodovka :(.