ktm_unor




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TomášFT (0) napsal 05.08.2022 v 18:21

Ahoj Honzo, video a článek od Tebe super jako vždy . Pěkný by byl i srovnávák např. Ducati Streetfighter V2 vs. BMW S1000R vs. Yamaha MT-10. Podobná cena, podobný výkon. Je něco takového v plánu ? Pokud ano, bylo by to super

R.a.g.n.a.r (84) napsal 28.07.2022 v 16:32

Schovaný motor...já u svého 20 let starého Tuona už mám schovaný motor. Tohle si umím přestavit v garáži

dan1024 (39) napsal 28.07.2022 v 08:48

hodne lidi tu poukazuje na schovany motor. ten je sice opravdu na nahace celkem zaplastovany (podobne jako u V4), ale zajmave je, ze nikdo takto nepinda na Tunaka. pritom toho nepoznas (s trochou nadsazky) od RSV4, pokud nestoji vedle sebe

SuperSic58 (1316) napsal 28.07.2022 v 05:53

super test, libový video! Zajoch je démon! Motorka pěkná, svezení to bude fantastický. Jen mi moc nevoní, že poslední dobou Ducati dost používá ty krycí plasty a motor neni moc přiznanej, to je škoda u naháče.

sloso (1) napsal 27.07.2022 v 19:11

.

martyzx10r (199) napsal 27.07.2022 v 17:39

Pěknej článek, přijde mi škoda že " není úplně na blbnutí" ,u takovýho bajku mi to přijde skoro jako povinnost a jako kupce by mě to asi odradilo,na honění setinek bych koupil radši superbike...jen můj názor,nebijte mne

bruttopyr (401) napsal 27.07.2022 v 10:58

Krásná i technicky brilantní motorka!

Na silnici víc jak těch 155 koní určitě nepotřebuju a točivé motory, ty já rád.
Díky za test.

Zedsdead (293) napsal 27.07.2022 v 08:17

Líbí se mi superbajky, co dělá Duc, ale toto jako naháč moc ne.
Zaprvé to už je okoukané, ten předek alá Kawasaki Z.
Zadruhé jak už bylo řečeno není vidět motor.
Zatřetí otázka je, jestli ten motor není spíše naladěn na okruh nežli na okresky..

Kubik19 (796) napsal 27.07.2022 v 08:02

měl jsem par dní doma V4S a bylo to úžasný svezení. Pak přišel Ondra Ježek s tím, že přemýšlí, že by si to koupil pro zábavu a já teda zkoukl asi 20různých testu a vypadá to, že to bude mnohem zábavnější než uhlazená V4, ale mám jeden poznatek co mě fakt s... ty šedivé plasty absence křídel a pár takových drobností mě příjde strašně laciné. Každopádně potvrdil si mi, že je to prostě fajn motorka :) super test Zajochu!

Bikeserker (10) napsal 26.07.2022 v 15:40+1

Vizuálně moc hezká, hlavně to opláštění.

Tuji (29) napsal 26.07.2022 v 12:31

Super test a diky
Zajímalo by mě jak by si řešil brzdy, když jsi v testu zmínil, že by jsi je řešil….

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 26.07.2022 v 17:14

Díky ;) V tomhle případě není moc co ladit, nejdřív pořádně odvzdušnit, jestli by se nezkrátil mrtvej krok páčky, pak nějaký kousavější desky a když ani to by nebylo ono, nezbývalo by, než hledat lepší třmeny, M50, Stylema...


MaťoPuťo (11) napsal 25.07.2022 v 22:19

Konečne... na tento test som čakal od predstavenia. Zajoch zas a znova si potvrdil že si top novinár.
Na túto sezónu som si dal cieľ otestovať SF V2...nepodarilo sa ale aspoň Monstera som tam struhol.

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 26.07.2022 v 09:18

Díky moc! :)


widowmaker (21) napsal 25.07.2022 v 21:41+1

Motorka muz jet krásně, o tom nepochynuju, ale jsem z toho designu jsem nejistej. Nejsem cilovka, to rikam rovnou. Tech ostrých hran je na me mluz nejak moc.

Milob (5) napsal 25.07.2022 v 21:34

Takto se dá SFV2 poladit na Dynojetu, ale se ztrátou 4 leté záruky. Vypůjčeno z FB skupiny.

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 26.07.2022 v 09:19

Díra furt velká, ale o to lepší vršek :)


prof_Ikebara (6) napsal 25.07.2022 v 21:14

Zajochu, ty vole , jako dost dobrý

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 26.07.2022 v 09:19

Díky :))))


brzdimíň (158) napsal 25.07.2022 v 19:19-1+1

Fuj německý bakelit Chtějí se zalíbit všem.

David-Plzen (16) napsal 25.07.2022 v 14:25+2

Zajimalo by me srovnani s novym Monsterem. Jestli se na okruhu svezu o tolik lip, o co je V2 drazsi - zhruha 130tis.
Mam Monstera druhym rokem, na okreskach vyborny, i delsi cestu bych zvladl, ale na okruhu bych rad vic vykonu a stabilnejsi... Hned bych sel do V2, ale ta cena, to uz je Aprilia Tuono V4Factory, coz je zase o 2 tridy lepsi...

Milob (5) napsal 25.07.2022 v 13:57+1

100% souhlas s testem. Ja tušil do čeho jdu po testovací jízdě a moto mi dělá obrovskou radost a úsměv na tváři. Zatím jsem těsně po záběhu, který byl pravě kolem středu do 6000ot. A to je pro mě jediná věc, která by mohla být lepší. K full Akrapu je i Racing mapa, která to napravuje, ale za velký peníz a bez homologace.

děsno (38) napsal 25.07.2022 v 12:56

umíš pěkně namlsat, za chvíli vypadnu z kolbenky a jdu na to

4 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 25.07.2022 v 15:27

Tak příští jaro je vaše ;)


JA-NE (783) napsal 25.07.2022 v 12:51

super test by bol stary vs.novy . To by bol kontrast... kazdopadne dakujeme za krasny testik

6 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 26.07.2022 v 09:20

Asi tím je myšlený nový V2, no sice nový má charakteru až na půdu, tak chápu, že ve srovnání se starým může vypadat, jako motorka pro rohlíky ;)


K167 (1511) napsal 25.07.2022 v 12:51

"... Tady možná přichází lehké zklamání, protože střední pásmo bych čekal silnější. Streetfighter jede, táhne a rozhodně nepůsobí dýchavičně, ale od silného dvouválce bych čekal střed silnější a divočejší projev. Takové jsou ale prostě moderní točivé Ducati. Ty obecně hrají spíš na maximální výkon ve vršku než na nějakou krouťákovou pohádku. Ostatně stačí mrknout na hodnoty – maximum výkonu v 10 750 otáčkách, krouťák vrcholí v devíti. Jakmile ale trefíte na výjezdu ručičku kolem těch devíti, motorka si skoro ani nepřidřepne a vychroptí ze zatáčky jako píchnutá ..."

Tady je to hezký vidět:


5 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 25.07.2022 v 15:28

K167> Ta určitě umí vykompenzovat propad :)))))


Fyro (121) napsal 25.07.2022 v 11:33

díky za pěkný test! byť já už bych vidlicový dvouválec asi nechtěl

Springi (23) napsal 25.07.2022 v 11:30+1

Motorka samozřejmě krásná ale jak bylo řečeno ten bakelit...Měl jsem novou ducati a nedávno jsem měl možnost se povozit na nové brutale 800. Kdybych chtěl utrácet takový částky za motorku tak sáhnu asi po nějaké Agustě. Ta Ducati mi dneska příjde přehnaně oplastovaná, působí na mě lacině na to kolik stojí. Samozřejmě technika bude asi skvělá ale přecijen oproti tomu mi agusta příjde za stejný peníze jako daleko prémiovější stroj.

PEPEE01 (347) napsal 25.07.2022 v 11:24

Výborně zpracovaný test!! Dávám velký . Zajoch má opravdový talent soustředit se i na detaily a přenést člověka za řidítka daného stroje. Motorka to je po jízdní stránce určitě úžasná, chtěl bych se na ní povozit. Ale domů bych ji nechtěl. Ty všeude přítomné a vše zakrývající plasty alá "motorový prostor moderního automobilu" by mě děsně sr..y Vždyť už to začíná vypadat jak mopedy vlastněné uživateli e-Kája, L6L a dalších...

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 25.07.2022 v 15:28

Díky ;)


FiZzeR (362) napsal 25.07.2022 v 11:11+1

Že je to sport a není to beránek? Neblbni, jestli po tý rozmrdaný polňačce od Vlkonic do Sedlčan dokážeš mluvit do mikrofonu tak aby ti bylo rozumět, tak je to pohodlnej cesťák, úplnej gaučík

1 reakce

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 25.07.2022 v 11:57

Však vidíš, jakou tam jedu tužku ;) O:)





TOPlist