Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Test jsem zhltnul - ta motorka nabizi uplne vsechno co hledam.
Bohuzel, cena to zabiji.. Vybaveny model stoji jako nova afrika v zakladu :(
Skoda, skoda..
Osobně pro mě závěr, že je to za ty prachy motorka na h..no. Než bych jí táhl na vleku do Rumunska, to raději lehkou a levnou 250ku. A jet tam po ose , na to očividně nemá. Pěkná snaha, to jo.
Chtělo by to mít možnost projet nastrojenou KTM 690 nebo Husku 701 a porovnat to bezprostředně s CCM.. Myslím že v terénu bude s CCM větší pohoda a líp se na tom pojede, naopak to bude na silnici.. Ale chtělo by to ověřit nějakým testem.
Sadil - tak to šťastnou cestu a moře zábavy, hodit do fóra Tvůj pocit a výsledek z výletu by bylo k nezaplacení.
V sobotu vyrážím po ose do Albánie,jedu se stanem a plnou polní.
Není nad to vyzkoušet než plácat prázdnou slámu.
PS:Mě by se líbila Borhyová s kozama Pamely a obličejem Claudie Schifer!
Měl jsem tu možnost ji taky pojezdit. Podvozek je fakt bomba, hlavně co se týče terénu. Ale nedovedu si představit, jet na tom dál než 150km. Už jen kvůli té převodovce, protože nejen že tam chybí 6-ka, ale převody jsou i dost krátké. Optimální cestovní rychlost do 100km/h. Víc jen krátkodobě.
Na tu pětku jsem lítal jak po lese, tak i po polňačce a bez cukání. Jako bral bych ji na takové poježdění kolem komína. To by bylo luxusní. Ale ta cena , na hračku moc. Alespoň pro mne.
Za prve, tato kategoria moto (ostre adventure enduro) ma mizivy trhovy podiel..ziadny velky vyrobca nebude takyto special vo velkom vyrabat. Cize jedine upravit nieco alebo taketo kusovky..preto aj ta cena a nizsia nebude nikdy.
Za dalsie, ktm 690 alebo husky 701 su o 50% silnejsie, hmotnost len o malo vyssia, podvozok atd porovnatelne, cenovo nizsie, vhodnejsie na dlhe trasy, spolahlivejsie (vacsi motor, rakuska vyroba, osvedceny vyrobca, dlhsie servisne intervaly, siroka servisna siet, ND dostupne rychlo), proste ziadna cina ako toto...zaujimavy bike ale cena, kvalita a parametre az tak nesedia.
PS. kto tu hovori o elektronike bla bla..kvoli normam musia mat vsetky biky vstrekovanie, riadeny katalyz., ABS, takze argument, ze ma malo elektroniky, je mimo
Cena je sice vysoká.. Ale když vezmeš nejbližší konkurenty..KTM 690 Enduro a Husqvarnu 701 enduro tak ty v základu stojí 239 tis Kč, za úpravu např. Rally raid (vysoká přední maska, plexi a přídavné nádrže) dáš cca 50 tis Kč, rázem jsi skoro na ceně CCM, jako plus máš silnější motor a šestý kvalt ale mínusu je více řekl bych..spousta elektroniky, vysoká váha, samonosná podsedlova plastová nádrž. U KTM navíc menší zdvihy a horší přední vidlici, Huska má vpředu čtyř komoru a větší zdvihy.. Těžko říct jakou cestou jít.
Kousek sem se na ní projel lehká dobře ovladatelná při nejnižším sedle asi jedná možnost pro lidi menšího vzrůstu na něco '' terénějšího '' ale ta cena
Kome: jestli to chceš jako adv stroj, tak ti 30 kW nestačí, stejně jako to nestačí na 130 km/h cestování (přesuny)... přečti co psal "lenkochal" je v tom vagón pravdy... a nebo si postav moto podle sebe...
uživatel "Left" si tak dlouho podle sebe ladil BMW GS 650, až ho teď po roce co byl konečně spokojen prodává... mrkni do inzerce... a ještě je tam jeden BMW X Chalenge...
Nelze prostě chtít motorku novou, levnou, výkonnou, lehkou, rychlou a ještě s adv výbavou... tuhle rovnici prostě nedoplníš nikdy tak, aby ti to za rovnítkem vyšlo...
soccer: 30kw mi staci. Jen chci vysokozdvihovou adv motorku, ktera bude dejme tomu do 165kg a zvladne i cca 130kmh. AJP chysta tu svou PR7 a cena je snad na chlup stejna jako tohle. Pro mě je tech 270 tis. hodně a ojetiny jen tak nebudou.
Nelíbí se mi to řetězové kolečko na kyvce,nádrž v zadu ,5kvaltů a nevím jak pisatel myslel to cukání motoru mam jednobuch a nic necuká.A na záver ta cenovka je nehorázná!!
soccer: 701 s nejaky rally kitem taky vyjde na min. 280, ten stitek co tam je seriove moc vzduchu neodkloni. TReba tenhle //international.specialthings.it/husqvarna-701-adventure-r-fairing-kitcompatible-with-the-original-sides-led-light.html#!prettyPhoto za skoro 2000 ecek nic moc nevypada. Navic nevim co na to aktualne budou rikat na STK
výborná moto, výborný nápad Kvalitná moto je jednoducho drahá. Ale tu je to trocha moc.
Najnovšiu WR 450 F kupil kamarát so všetkýmí doplnkami za cca 9000€. S špz a homologačným kitom, blastre, výstuhy , powertuner...
Vyborny napad ! Postavili motorku, ktera na trhu opravdu chybela. Jen skoda ze to je CCM (neznama znacka) s motorem BMW (z motorky ktera se stejne uz davno nedela). Skoda ze necco takovyho nepostavi treba KTM, motor 390 maji. Anebo Yamaha nevezme WR450 a trochu ji nezcivilni jako to udelala s WR250R. Na to by se pak uz jen dala jina sedacka, maly plexi a tak.
To na trhu chybi, je tu obrovska dira mezi treba KLX250, WR250R, CRF250L a Yamahou XT660R ci BMW 650. Mezi slabyma dvepade a tezkyma sestikilama zkratka neni pro teren NIC.
Test jsem zhltnul - ta motorka nabizi uplne vsechno co hledam.
Bohuzel, cena to zabiji.. Vybaveny model stoji jako nova afrika v zakladu :(
Skoda, skoda..
stave2:Jak říkáš na káře.
Osobně pro mě závěr, že je to za ty prachy motorka na h..no. Než bych jí táhl na vleku do Rumunska, to raději lehkou a levnou 250ku. A jet tam po ose , na to očividně nemá. Pěkná snaha, to jo.
Sadil: Super, doufám ze k tomu pak něco napíšeš. Šťastnou cestu!
Chtělo by to mít možnost projet nastrojenou KTM 690 nebo Husku 701 a porovnat to bezprostředně s CCM.. Myslím že v terénu bude s CCM větší pohoda a líp se na tom pojede, naopak to bude na silnici.. Ale chtělo by to ověřit nějakým testem.
Sadil - tak to šťastnou cestu a moře zábavy, hodit do fóra Tvůj pocit a výsledek z výletu by bylo k nezaplacení.
Kome:Jasně.
choki: ten rozdíl hmotnosti skoro 30kg je hodně. A to kdyz na husku nebo ktm pridas rally kit a nejakou dalsi nadrz budes uz na třeba 40kg.
Sadil: Na GP 450?
V sobotu vyrážím po ose do Albánie,jedu se stanem a plnou polní.
Není nad to vyzkoušet než plácat prázdnou slámu.
PS:Mě by se líbila Borhyová s kozama Pamely a obličejem Claudie Schifer!
To by se mi moc líbilo,ale s nějakým standardním japonským jednoválcem 650 a za rozumnou cenu.
Měl jsem tu možnost ji taky pojezdit. Podvozek je fakt bomba, hlavně co se týče terénu. Ale nedovedu si představit, jet na tom dál než 150km. Už jen kvůli té převodovce, protože nejen že tam chybí 6-ka, ale převody jsou i dost krátké. Optimální cestovní rychlost do 100km/h. Víc jen krátkodobě.
Na tu pětku jsem lítal jak po lese, tak i po polňačce a bez cukání. Jako bral bych ji na takové poježdění kolem komína. To by bylo luxusní. Ale ta cena , na hračku moc. Alespoň pro mne.
Za prve, tato kategoria moto (ostre adventure enduro) ma mizivy trhovy podiel..ziadny velky vyrobca nebude takyto special vo velkom vyrabat. Cize jedine upravit nieco alebo taketo kusovky..preto aj ta cena a nizsia nebude nikdy.
Za dalsie, ktm 690 alebo husky 701 su o 50% silnejsie, hmotnost len o malo vyssia, podvozok atd porovnatelne, cenovo nizsie, vhodnejsie na dlhe trasy, spolahlivejsie (vacsi motor, rakuska vyroba, osvedceny vyrobca, dlhsie servisne intervaly, siroka servisna siet, ND dostupne rychlo), proste ziadna cina ako toto...zaujimavy bike ale cena, kvalita a parametre az tak nesedia.
PS. kto tu hovori o elektronike bla bla..kvoli normam musia mat vsetky biky vstrekovanie, riadeny katalyz., ABS, takze argument, ze ma malo elektroniky, je mimo
Cena je sice vysoká.. Ale když vezmeš nejbližší konkurenty..KTM 690 Enduro a Husqvarnu 701 enduro tak ty v základu stojí 239 tis Kč, za úpravu např. Rally raid (vysoká přední maska, plexi a přídavné nádrže) dáš cca 50 tis Kč, rázem jsi skoro na ceně CCM, jako plus máš silnější motor a šestý kvalt ale mínusu je více řekl bych..spousta elektroniky, vysoká váha, samonosná podsedlova plastová nádrž. U KTM navíc menší zdvihy a horší přední vidlici, Huska má vpředu čtyř komoru a větší zdvihy.. Těžko říct jakou cestou jít.
Nevíte, co je to za lokalitu v tom videu? Jedná se mi o ten lom.
bledemon: znám, swmku chybí to plexi,zase ale docela jede. Je mezi kandidáty. Ale maly adv to není.
Kome: swm rs650, 168tkč, 144suchá, 40kw, 600ccm, 6kvaltů, zdvihy 210vpředu/270vzadu
Kousek sem se na ní projel lehká dobře ovladatelná při nejnižším sedle asi jedná možnost pro lidi menšího vzrůstu na něco '' terénějšího '' ale ta cena
ku´va starej kozydech, vaha, vytunenej za 25k a nebudem se poustet do vetsich akci... des
motor není z linky BMW ale Kymco
Kome: jestli to chceš jako adv stroj, tak ti 30 kW nestačí, stejně jako to nestačí na 130 km/h cestování (přesuny)... přečti co psal "lenkochal" je v tom vagón pravdy... a nebo si postav moto podle sebe...
uživatel "Left" si tak dlouho podle sebe ladil BMW GS 650, až ho teď po roce co byl konečně spokojen prodává... mrkni do inzerce... a ještě je tam jeden BMW X Chalenge...
Nelze prostě chtít motorku novou, levnou, výkonnou, lehkou, rychlou a ještě s adv výbavou... tuhle rovnici prostě nedoplníš nikdy tak, aby ti to za rovnítkem vyšlo...
soccer: 30kw mi staci. Jen chci vysokozdvihovou adv motorku, ktera bude dejme tomu do 165kg a zvladne i cca 130kmh. AJP chysta tu svou PR7 a cena je snad na chlup stejna jako tohle. Pro mě je tech 270 tis. hodně a ojetiny jen tak nebudou.
Podla mna iba dalsi dokaz ze univerzalna motorka proste neexistuje a ak ju skusis vyrobit, tak to bude drahe a aj tak to este nebude ono.
Nelíbí se mi to řetězové kolečko na kyvce,nádrž v zadu ,5kvaltů a nevím jak pisatel myslel to cukání motoru mam jednobuch a nic necuká.A na záver ta cenovka je nehorázná!!
Kome: tos měl napsat hned, že chceš advíka s váhou CCM, výkonem H 701 a komplet kapotáží do ceny 210 tis. Kč...
Taková ale neexistuje... Pokud jo, nahoď odkaz... a hlavně se zamysli, co za 240 dostaneš u Husqvarny a co u CCM...
soccer: 701 s nejaky rally kitem taky vyjde na min. 280, ten stitek co tam je seriove moc vzduchu neodkloni. TReba tenhle //international.specialthings.it/husqvarna-701-adventure-r-fairing-kitcompatible-with-the-original-sides-led-light.html#!prettyPhoto za skoro 2000 ecek nic moc nevypada. Navic nevim co na to aktualne budou rikat na STK
Kome : Husqvarna 701 ...
Za 210 tis. by to bylo sympatické. Zatím čekám kdy se něco rozumného objeví od velkých značek.
výborná moto, výborný nápad Kvalitná moto je jednoducho drahá. Ale tu je to trocha moc.
Najnovšiu WR 450 F kupil kamarát so všetkýmí doplnkami za cca 9000€. S špz a homologačným kitom, blastre, výstuhy , powertuner...
Tých 250t korun vu full výbave ešte povedzme.
Vzhledove v tom vidim zmensenou KTM 990 Adv :D jinak pekny az na tu cenu no :(
Vyborny napad ! Postavili motorku, ktera na trhu opravdu chybela. Jen skoda ze to je CCM (neznama znacka) s motorem BMW (z motorky ktera se stejne uz davno nedela). Skoda ze necco takovyho nepostavi treba KTM, motor 390 maji. Anebo Yamaha nevezme WR450 a trochu ji nezcivilni jako to udelala s WR250R. Na to by se pak uz jen dala jina sedacka, maly plexi a tak.
To na trhu chybi, je tu obrovska dira mezi treba KLX250, WR250R, CRF250L a Yamahou XT660R ci BMW 650. Mezi slabyma dvepade a tezkyma sestikilama zkratka neni pro teren NIC.