globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
puffybodie (390) napsal 02.10.2022 v 07:23-1+2

A jak moc jsou tyhle saskarny "ekologicke" se da poznat i treba ma takove Tesle Roadster. Tohle je twk 4 roky zpátky čili to bude ještě horší aktuálně https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/how-many-roadsters-remain.111579/ . Dost jich tedy i shořelo "překvapivě". Pochopitelně bouračky ale i tak je vidět že životnost není ani deset let . Tomu říkám tedy ekologie při takovém plýtvání zdroji

WobRetnuh (112) napsal 30.09.2022 v 22:52+1

Ze jsou bateriova vozidla neprakticka o tom bylo uz napsano dost. Ale u tohodle stroje to snad udelali schvalne, ze je neprakticky i designem. Jako kdyz uz to ma byt na nic tak totalne.

IvanDvoutakťák (5085) napsal 29.09.2022 v 19:25+1

Tak Spolková Republika Německo se pro zabezpečení energetiky musí vracet k odstaveným jaderným elektrárnám,
musí na burze v Lipsku(v bývalé DDR!) nakupovat
v EU nejlevnější (českou !!) elektřinu a v největší německé
spolkové zemi Baworsku NA TOTO spotřebovávají ocel, hliník, plasty a všemožné další kovy potřebné pro é-pohon ??

jardapl (-67) napsal 29.09.2022 v 18:55

Něco tak hnusného už jsem dlouho neviděl. I v autech to je tragédie.

DeCarli (112) napsal 29.09.2022 v 18:48-1+1

SORRY JAKO
Znám technicky udaje , už pár týdnu, a "vyhodnotil" sem tento EHMM JAK TO NAZVAT
jako tu nejvetší moto "p......u" na kterou jsem za léta narazil...

TOTALNI DEBILISMUS

Ale od čtení článku mě odradila tato veta v titulku
------------------------------------------------------------------------
a přesvědčil mě, že elektrický pohon může být super věc
----------------------------------------------------------------------
Asi bych s autorem nedokázal sedět u piva víc jak 5 minut

VSICHNI VIME že vnucená ELEKTRIFIKACE je dle fyzikálních zákonu NEMOZNA
A tento paskvil je takova ta extra třešnička na dortu debility

Omlouvám se, nejsem ten kterej by se navážel do autoru motočlánků...
ale tady musím udělat vyjímku
Sorry..........

Yura (239) napsal 29.09.2022 v 18:42

furt mi vrtalo hlavou, kde jsem to už viděl....
A pak mi to došlo - to je přece ten malinkej tahač, co s ním Technický služby sváží shrabaný listí v parku. Akorát nemá připřaženej vlíček

rousini (156) napsal 29.09.2022 v 17:59+4

Já si myslím, že tohle je studie dotažená do výroby. V BMW nejsou tak blbý, aby nevěděli, že to nebude trhat prodejní rekordy. Tohle je prostě futuristická snobárna, nehledal bych v tom žádnou praktičnost, užitnou hodnotu.
V rámci sponzorství to někde naládují jako kulisy a budou dělat, že to s EKO myslí vážně. Přitom jde jen o "vylepšení" image a nalákání hejlů k značce...

L6L (50) napsal 29.09.2022 v 17:46

Vážený Filipe,
děkuji za ukázku špičkového stroje velkého dyzajnu
Popis trochu za Alanem pokulhává a musí utěšit malé fakany v přestárlých tělech.
Vzhled je opravdu ala Mars to pobavilo Své příznivce najde a bude jich hodně, převážně v Mece skútrů Barcelóně, jelikož tohle má koule z Marsu
Ještě malé doplnění důležitých údajů: cena se navíc při inovaci snížila o 25 % a hmotnost taktéž.

Piki (61) napsal 29.09.2022 v 17:34+2

Slušnej úlet. Trochu škoda té vyšší váhy a menšího dojezdu, ale mě se to docela líbí...

KVTU (106) napsal 29.09.2022 v 16:59+1

maximálkou ujedu 46 km a pak nabíjím 4 hod. Bravo tak tomu říkám pokrok tomu ujede i babetta. A ta natankuje plnou i s placením a vykouřenou startkou za 5 minut.

nahllowSKY (315) napsal 29.09.2022 v 15:57+1

To je krasavec.

papiboy (1261) napsal 29.09.2022 v 15:27+4

Cena je úplne v poriadku, ja to totiž nechcem ani zadarmo...

PolarBearOne (18) napsal 29.09.2022 v 15:23+1

Hele já se tomu smál, nebo teda nesmál, ale bylo mně to jedno, prostě jsem vyrostl na benzínu, dokud jsem se nesvez.
Dokážu si to do města představit a když tam dáš Dynamic, tak tě to tahá z tý lavice dolů. Fakt sekec.
Domů si to ale nepořídím :D myslím, že ty peníze dokážu utratit jinak.

puffybodie (390) napsal 29.09.2022 v 15:04+6

A nebo na to můžeme jít úplně jednoduše. Vezmeme si nejvyspělejší skutrovy trh, čili Itálii kde lidi znají význam skútru a kde i výrobci se musí přizpůsobit. Tak kolikpak se tam takových BMW prodalo loni a letos? Nic moc co? Za loňský rok je tam asi nejlepší a az na 27.miste ( a 1253 prodanych) NIU NGT což je parametrove v dojezdu jak to BMW, 70 to jede taky a hlavně to stojí třetinu a není to velké a těžké jak mamut. Ale co je na prvních třech místech? Benzinova Honda Sh s rovnou podlahou a dohromady přes 35280 ks. K tomu hromady dalších benzinaku na dalších místech. Italové jedni nevděční a nevzdělaní. S takovou tu ekologii neprosadime A to si tam na jihu může mnohem více lidí placnout solary na střechu, můžou jezdit celoročně a dokonce ani neumrznou u nabíječek při čekání na nabití. Copak se tam asi děje na tom trhu i přes samozřejmé vládní snahy prosadit EU nařízení (aspoň tedy do posledních voleb určitě)? Prvních šest míst stabilně už léta stroje s rovnou podlahou nebo minimálním tunelem čili už stovky tisíc kusů a do toho přijde BMW se strojem co je jeden velký a nepraktický tunel a mají si z toho sednout na prdel jako že to je budoucnost

SennaAyrton (525) napsal 29.09.2022 v 14:07

Navíc k těm všem chybám které tenhle stroj má je to zároveň strašný žrout času, plně nabitá baterie za 4 hodiny ?? To by mě snad vadilo i víc než ten dojezd ….

RomanK69 (38) napsal 29.09.2022 v 13:53-2+2

Čau, BMW nám ukazuje budoucnost, kterou nechceme, přirovnal bych to k pravdě o vlku, který se nažral a koza zůstala celá...BMW se snaží zalíbit EU a různým eko fanatistům, osobně jsem toho byl svědkem na VC Rakouska na Red Bull Ringu, pěkná auta X5, X3 a trojky se spalovacími motory měly mimo stánek a na podiu tyhle hybridy a elektrovýmysly, např. elektrický sporťák, co ujede max. 200 km a to mu ještě fandím, protože je pěkný...Souhlasím tady s většinou, kteří si myslí, že elektro pohon vůbec není ekologicky, tento skútr je v první řadě hnusný, drahý a na sedačce připomínající lavičku v tělocvičně Sokolu bych nechtěl jet ani 10 km...mějte se, třeba závody e-GP je příšerné, pořadatel Dorna tam musí nahnat prsaté hostesky, aby elektrozávody vůbec někdo sledoval

panTerek (82) napsal 29.09.2022 v 13:44+1

Rychlonabíjení za příplatek, dynamický režim za příplatek, za chvíli budou za příplatek i brzdy...
A přepnutí na želvu na dálnici, to musí být taky fajn pocit...
Pokud takováto kraksna nebude mít reálný dojezd kolem 300 km, tak je to pořád pro nadšence elektromobility, ale ne pro nadšence ježdění, kteří jsou schopni cestou z práce domů si zajet i stovku kilometrů.

Tom4moto (6) napsal 29.09.2022 v 13:10+4

Mě se CE04 líbí s těmito (podstatnými) výhradami:
- sedačka je od pohledu hodně nepohodlná. Argument konstruktéra, že to je jen na dojíždění do práce, neobhajuje takovouto konstrukci. A ani do práce bych na takovéto sedačce jezdit nechtěl
- úložný prostor - ten po sedačkou je malý, ale stačil by, kdyby to mělo pořádně velký top case a případně boční kufry - znovu, dojíždím na motorce do práce a potřebuji si někam dát pláštěnku, batoh s NTB a podobně. I u PCX jsem se musel dosti omezovat.
- baterie/dojezd - je zoufale malý. Ještě by se to dalo akceptovat, pokud by baterie byla levná - ale není
- cena - právě kvůli baterii velice vysoká
Komedii o tom, že elektro-pohon je ekologický ani nebudu zmiňovat.

Paulo (2571) napsal 29.09.2022 v 10:41

Když to stojí samostatně, tak je design přímo brutální . Jakmile ale na tom někdo sedí, tak je to vyloženě hnusný , o pohodlí podle posezu nemůže být ani řeč.

Pedl (178) napsal 29.09.2022 v 10:07+3

No zpátečku to má asi protože to váží 230kg. Myslím, že skůtry by měly být lehčí stroje. A proč to nemá větší úložný prostor když už je to tak velké.

TryznitelDemonu (25) napsal 29.09.2022 v 10:04+1

Ekonomický nesmysl a to i v případě, kdyby stál benzín 100Kč/l.

ckp13 (82) napsal 29.09.2022 v 09:59+3

Už jsem na tom seděl (nejel a nepojedu...) a můžu potvrdit, že na žehlícím prkně se sedí líp. Toto je čistě designový počin, pro praktické každodenní ježdění bude muset být sedlo úplně jiné.
Filip má pravdu, toto BMW není pro motorkáře a klasické skútraře, ale pro naprosto jinou skupinu lidí.

Destroyer (237) napsal 29.09.2022 v 09:42

túto škaredicu som tento rok videl. Design ma doslova paralyzoval. Ale keď si to našlo zákazníka, prečo nie. Typujem nejaký IT fanda

Hondasl (107) napsal 29.09.2022 v 09:40+1

Za ty prachy nakoupím elektrokola pro celou famílii a můžu kamkoliv. A když se to vybije, můžu stále pokračovat v cestě. Takhle budeme muset řidičí dávat větší pozor, protože za každou druhou zatáčkou může čekat vybitá překážka čekající na odvoz

xvasek (56) napsal 29.09.2022 v 09:40+1

Musím přiznat, že na tuto recenzi jsem se docela těšil. CE04 je tak divné, že ho prostě chci projet, nebo minimálně očumovat.

Nicméně z recenze jsem se nedozvěděl dvě zásadní věci. První je úložný prostor. Sice chápu, že nadlidi sedlající tady tento stroj už nepotřebují jíst a nechodí ani na záchod, ale já bych přece jenom stál o informaci, kolik krabic mléka se s tím dá dovézt ze sámošky.

Druhá velmi specifická otázka je oboustranné nabíjení. Jde použít skůtr jako baterie pro pohon domu? Nám solárníkům by se totiž 9kWh baterie v zimně celkem hodila. Samotná 9kWh baterie pro dům stojí okolo 100 000Kč. Pokud si člověk koupí baterii v tomto "obalu", kterou pro dům stejně využije zejména v zimně, tak si těch 100 000Kč může od kupní ceny v podstatě odečíst a maxiskútr za 230 000Kč už není tak úplný nesmysl. (Ale levnější by to klidně být mohlo, to zase jo.)

8 reakcí

FilipT
FilipT 29.09.2022 v 10:02

Díky za upozornění, jak jsem psal v úvodu, recenze je doplněním původního převzatého testu zveřejněného na jaře, kde jsou další podrobnější informace. Do dnešní recenze jsem přidal informaci: „Za zmínku stojí i schránka pod sedlem s otevíráním ze strany, kam se vejde otevřená přilba nebo menší integrálka.“


K167 (1473) napsal 29.09.2022 v 09:32-1+7

"Viděl jsem budoucnost a víš jak vypadá? Je to stará panna, co posedává v béžovým pyžamu a pije koktejl z banánu a brokolice".
--------
Upozornění pro suchoprdy: je to jen fór z Demolition mana. Jen smutnej fór.

puffybodie (390) napsal 29.09.2022 v 09:32+2

Tyhle recenze zacinaji byt cim dal vtipnejsi, i kdyz chapu, ze neplanovane

O jake ergonomii se tady mluvi? Aspon na to sedal fakt vysoky redaktor, ale je videt ze kolena jsou vyse nez kycle a to je proste ne e i u klasickeho stroje. Vypadalo to drive slibneji diky rovne sedacce, ale asi jim to vyrabi Kymco v Cine tak jako jejich 400 a taiwanci bezne ty podlazky maji strasne blizko sedadlum. Asi se to resi tim, ze to nikam nedojede a tam kam to dojede to pak nekolik hodin stoji nez se to nabije a clovek se zase rozhybe

Ty plasty v kolenou, za tyhle penize, dekuji nechci.... Ale budme fer a s tim maji problemy i radoby maxi skutry benzinove renomovanych znacek

Zminka o tom, ze po koupi toho draheho stroje je vyhodou to, ze jiz nikdy nebudete muset navstivit klasickou pumpu je perfektni for, kdyz chvili predtim zazni info jak clovek stoji cca hodinu u stojanu aby to nabil aspon na 1/3 oproti benzinaku, ktery je do plna treba za 5 minut a dojede pak 4x dal. Tohle rozesmalo hodne

Hmotnost 231kg..... Vcera na 6 let starem PCX s 126kg 250km na otocku do Polska se zastavkami, vyhledy, obed atd. 6 hodin a spotrebovano cca 5 litru, takze jeste nejakych 150km bych dal. Schvalne jak bych to stihal na BMW? Cenovy rozdil porizeni a nakladu za poslednich 6 let ani nemluve........

Chybi naprosto zasadni informace. Kdyz uz se tedy bavime o ekologii, tak nebudeme plytvat zbytecne prirodnimi zdroji, ze ano? A nebudeme se skutru zbavovat po zaruce a kupovat dalsi novy. Dejme tomu, ze to aspon z pulky myslime s usporou zdroju vazne a nechame si ho 10 let. Tolik ta baterka nevydrzi zcela jiste. Kolik stoji nova baterka do nej vcetne informaci kolik barelu ropy se spotrebuje pri jeji tezbe, vyrobe a doprave do servisu

afro-r1 (513) napsal 29.09.2022 v 09:12+1

Beru radsi tu trojku na pozadi.

SuperSic58 (1308) napsal 29.09.2022 v 09:05+3

dojezd sotva 100 kiláků? To hovoří za vše...

kratkej01 (51) napsal 29.09.2022 v 09:05-2+4

Přes všechny pozitiva asociální jistoty tady máme ekonomiku provozu ?
Dole pod článkem je v inzerci částka 365 000 Kč. rok má 200 pracovních dní,pokud bych mohl jezdit celých 200 tak je to 365000 / 200 = 1825 Kč jedna jízda, pokud budu jezdit 10 roků tak 182,50 Kč.
Deset roků nabíjení při tak malém dojezdu nejspíš aku nedá.
No a cena nabíjení 9 kw bude taky něco stát.
A já se ptám má to nějaký ekonomický význam ???




TOPlist