husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
valentinow123 (34) napsal 13.05.2023 v 19:23

Problem techhle indickych motorek je v tom, ze tam toho jezdi desetitisice a v kazde vesnici je nejaky saman, ktery to umi rozebrat a slozit poslepu, aby to nejak "po indicku" fungovalo, ale u nas jaksi indicti samani nezijou a na STK se chce, aby to fungovalo "po evropsku" cili aby z toho nechcal olej, svetla svitila, brzdy brzdily, sterace steracovaly, co to melu.,.., no proste servis to tu nema, ze jo. CIli uplne naprd stroj. A cim vice to indi "vylepsuji" a poevropstuji (ty dva LCD displeje fakt humus, radeji kdyby tam dali analog budiky, takhle to vypada jak bastlirna z aliexpresu), tim mene sanci, ze to doma nejak zadratujete a ono to i bude fungovat. No a na to, aby to opiralo v garazi zed to je malo cool, takze do budoucna bude cena klesat, jako ojetina mozna za tricet tisic, pokud to bude perfektne fungovat, coz nebude... zname indicke lidi na montazni lince a zname kvalitu indickych soucastek a cinske elektroniky, ktera z toho primo cisi.
Zni to jako perfektne vyhozenych sto tisic... za exota, ktery ani neni buhvijak pekny.

nevo7 (97) napsal 12.05.2023 v 18:45

193kg je fajn váha pre XSR900. Pri tejto 400vke je to šialenstvo.

Jofré (211) napsal 12.05.2023 v 13:39

Pokud nebude mít prodejce v ČR solidní snadno dostupné zastoupení, tak mu v prodejích nepomůže ani skutečnost, že je v top 3 na světě. Jen moje konstatování.

Codo (354) napsal 12.05.2023 v 12:11

Nevím dost dobře proč, ale já bych nemohl jezdi na motorce, která se jmenuje Bajaj. Bajaj...úplně mi to kroutí palce u noh a ježí chlupy na zádech. Až takhle umí bejt motorkář neobjektivní... )

SuperSic58 (1308) napsal 11.05.2023 v 17:53

Ty Bajaje včetně tohohle Dominara už tu na trhu byly, nějaký roky před covid šaškárnou, byly i testy v moto médiích a pak to zmizlo. Dovozce byl myslim Motoscoot? To je právě průser těchhle "čajna" vehiklů. Většinou ty značky maj v ČR jepičí život a co potom s dílama atd.. Jediný snad CF Moto se drží už nějakou tu řádku let..

Mercurio (83) napsal 11.05.2023 v 14:19

Mám "originál" Duka z Indie. Pokud uklidnili motor a přidali na velikosti a pohodlí,tak je to za ty peníze zajímavá alternativa k čínským "Hondám" 500. Zvlášť za ty peníze!
Zajímavý je že u indických jednoválových skoro čtyřkil vyšší váha ,než má podobný Jap,či Evropan nevadí ( tohle,či RE 350) , tak u čínských pětikil (různé klony CB 500) je to zdrojem hejtů. Přitom to jsou v obou případech o chlup větší stroje s malým motorem, navržené tak, aby se vícečlenná rodina s tejdením nákupem dostala domů cestou necestou.
Pobavilo mě to hejno svíček v motoru a Jednobuch s.r.o. ...

JardaBar (164) napsal 11.05.2023 v 14:02+2

Za sto tisíc hezká motorka.

limbus (11) napsal 11.05.2023 v 11:34

Test super,ale opracování plastů a slícování na motorce by si zasloužilo víc péče i když je levnější

traki (121) napsal 11.05.2023 v 11:23

Vypadá to jako poctivý kus železa a kdybych neměl na ježdění do práce šestikilo Xtéčko od Yamahy tak by to určitě bylo minimálně v seznamu potenciálních. Na to po čem musím jezdit do tý práce by člověk spíš přemýšlel o traktoru, to by si jeden odplivnul hnusem, to i za toho minulýho režimu to nebyl takový tankodrom jako dnes.

Pedl (178) napsal 11.05.2023 v 10:53

Za ty peníze to vypadá fajn. Snad je to i spolehlivé




TOPlist