Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No sakra , teda Jawa 350 má teď pořádnýho konkurenta... A pak že na Jawu každej nadává, ale "Blue Style" vypadal úplně stejně jako tohle už před 20 rokama... Je to děs , než tohle, tak to už raději tu původní "tradiční" japonskou kopii Italek, ta aspoň vypadá skoro stejně jako její evropská předloha...
Mně se hrozne moc libi. Ale (třebaže hnusný) nový Bandit 1250 stoji 162tis. S větším objemem, výkonem, točivým momentem, na standardnim rozměru pneumatik, to vse pri stejne vaze. Vyplatí se priplatit tech 110 tis. za krásný vzhled a styl? Nevím, na jaře vyzkouším a uvidím.
CB1100 se prodává už nějaký čas... Akorát neměla homologaci pro Evropu. Ale evidentně to každý vnímá podle sebe. Pro mě musí být propadák každé cestovní enduro a asi nejsou.
To mas naprostou pravdu DEJAVU,cb 1300 se pro nezajem nedovazi nerozumim cena dolu a potom se bude prodavat,suza to udela a jak se prodavaj,yamaha to taky udelala ale co udelala pro rok 2013 z 1300 to je hruza vsude cerna barva uz asi nemaji na chrom...je to v prde...
Místo, aby Honda udělala cestovní enduro, vkládá své představy do kopie baworáckého GS; Crosstourera. Přecpané elektronikou a v terénu téměř nepoužitelné. Asi jim už totálně ruplo v kouli, když reinkarnujou CBčko, o který dle mého názoru zas až takový zájem nebude. No comment...
Afrika twin bol možno taký kultový model v kategorii cestovne enduro ako CB750 1968 znamena z dnešneho pohladu pre štvorvalcove cestaky...
Kedže Yamaha nevahala a predstavila NEW super ténéré tak Honda by mohla takisto... a kludne aj s moderným dizajnom ala 1200 super ténéré... ale ide o to aby bola zachovana hravost a všestrannost narozdiel od tažkého cestovneho varadera...
retro Africa, na litejch, vpředu 17ka a vzadu nejlépe 180 , motor tu bude tahat skoro po zemi
Jo, jednou už Honda nástupce Afriky představila, Varadéro
Konečně motorka jak má být Nekomplikovaná funkční, krásná na každodení ježdění s nenákladným provozem S Jeffem souhlasím, GT 1000 je nahrbenej paskvil Doufám JP mane že bude i retro Africa. Takže rozbíjím prasátko a jedu si pro CBéčíčko Zdar Motocyklisté
Nejsem Hondista, ale dnešní produkci dizajnových scifi modelů naháčů se tento strojek příjemně vymyká. Na běžné pojížďky a kochačky pro toho, kdo chce nový stroj je tato varianta myslím velmi vhodná. Hezký motor a možnost drátěných kol. I stávající elektrony jsou ok. Samozřejmě jedna koncovka není to pravé ořechové, ale pro toho, kdo má finannční prostředky nebude problém změna na koncovky dvě nebo čtyři.
GT1000 bych s CB1100 moc po stránce dizajnu neporovnával. GT1000 je neuveřitelný slepenec a o odporném vzhledu motoru a prostoru mezi zadním kolem a blatníkem se už vůbec nebavím (když Ducati, tak jen s celokapotáží . To jsem ale odbočil od tématu.
Mít potřebný finanční obnos, tak bych si CB1100 pořídil, stejně tak např. Guzzi V7 racer nebo W800 či Triumph Truxton.
Nejhezčí je ta zlatá...
CB1100 je pěkná klasika, ale retrem to nazývat moc nejde. Nejblíže vypadá na CB z 80´ let. A dělat retro z 80´ mi přijde zvláštní. Když retro, tak Triupha, už uvedenou GT1000, nebo W800 od Kawasaki. W800 je snad jako retro nejpovedenější, a ty black edice mě uchvátily.
Jediný retrobike do čoho by som šiel je Ducati GT 1000. Tá má všetko: výkon, brzdy, špice... a už pred 6 mi rokmi. Asi bolo trapné japoncom okamžite ragovať na konkurenciu, až teraz ked taliani prestali vyrábať
"kvůli úspoře hmotnosti a finančních nákladů přistoupilo ke kompromisu v podobě jediného výfuku na pravé straně"
Zkuste uvést nějaké stravitelnější důvody.
Pokud by to bylo dotáhnuté do detailu,byl by to moc pěkný stroj.Alespoň na fotkách.A to čtyřvály a natož Hondy nemusím...
Styl tzv. retro motocyklů je mi velmi blízký a z dnešní více či méně "plastové" a přetechnizované produkce tyto stroje jasně vybočují. I když bych také uvítal ocelový výplet, dva (nebo po vzoru původní CB 750 čtyři) krásné chromované výfuky vč. svodů, co nejvíce plechových dílů, mechanické budíky a počítadla kilometrů, žádnou čirou optiku aj. (to nemluvím o klasických karburátorech a třeba o pocitu z jízdy na třicet či vícelet starém motocyklu ), je jasné, že tato doba je asi nenávratně pryč. Musíme přijmout, že retro motocykly si bohužel na "staré" časy jen hrají a navozují v nás dojem "klasiky". Ale díky bohu i za to . Příznivci klasické motocyklové techniky mají v dnešní době alepsoň tuto možnost. Pokud bychom ale opravdu chtěli vlastnit pravověrného klasika, museli bychom sáhnout do řad oldtimerů či některých youngtimerů. A to, si myslím, zase tak mnoho motocyklistů neoslovuje.
Takže nová Honda za mě získává každopádně , už za ten nápad, ale stejně bych si ji nekoupil, já raději originál se všemi ctnostmi i nectnostmi
Ked si rozložime slovo MOTORKA tak dostaneme motor a kolesá... a tom to je... k tomu pridáme jedno okruhlé svetlo s peknou čírou optikou, dva budíky a je "vymalovano". Nie ako hromada dnešných dvojkolesových plastových trolejbusov s ufo dizajnom...
Inak je nad slnko jasné že by dnes HONDA už nepoužila tažké ocelové dvojplaštové výfukové zvody s chromovou povrchovou upravou ako v roku 1968... a tak moderné tankostenné antikorové zvody dostávaju už po pár jazdách pekný tmavo/medeno/hnedý odtien... mne osobne sa to pači, ale každopádne to treba poznamenat, pretože potencionalný kupec ktorý opráši 245.000 Kč sa može prelaknut ked zbada tento prirodzený jav...
Dalej bolenie hlavy može nastat ked sa zoderu originálne tenké 18-ky plašte pretože dnes každy použiva chronický rozmer 120/180-17.
Takisto by mohol výrobca použit aj typicku "hondacku" červeno/bielo farebnu kombinacu a razom by bol majitel največší harcovník široko daleko na okolí...
Inak mi v hlave leží už asi 10-15 rokov projekt... a sice že by honda mohla oprášit aj legendárnu šestvalcovu CBX 1000, takisto aj u nej zvečšit objem aspon o 50%, teda na 1600ccm a vylepšit podvozok aby sa to nevlnilo, pretože to bol kamen urazu CBX SIX koncom sedemdesiatých rokov!
A to by už bolo nazaj iné kafe!
Maestro Hirofumi Fukunaga please work on it as soon as possible and bring us NEW HONDA RETRO CBX 1600 SIX NAKED!!! Thank you very much
No sakra , teda Jawa 350 má teď pořádnýho konkurenta... A pak že na Jawu každej nadává, ale "Blue Style" vypadal úplně stejně jako tohle už před 20 rokama... Je to děs , než tohle, tak to už raději tu původní "tradiční" japonskou kopii Italek, ta aspoň vypadá skoro stejně jako její evropská předloha...
Klasika se srdcem, ať si kdo chce co chce říká. Nekopíruje, jen důstojně navazuje na tradici své značky.
Mně se hrozne moc libi. Ale (třebaže hnusný) nový Bandit 1250 stoji 162tis. S větším objemem, výkonem, točivým momentem, na standardnim rozměru pneumatik, to vse pri stejne vaze. Vyplatí se priplatit tech 110 tis. za krásný vzhled a styl? Nevím, na jaře vyzkouším a uvidím.
CB1100 se prodává už nějaký čas... Akorát neměla homologaci pro Evropu. Ale evidentně to každý vnímá podle sebe. Pro mě musí být propadák každé cestovní enduro a asi nejsou.
To mas naprostou pravdu DEJAVU,cb 1300 se pro nezajem nedovazi nerozumim cena dolu a potom se bude prodavat,suza to udela a jak se prodavaj,yamaha to taky udelala ale co udelala pro rok 2013 z 1300 to je hruza vsude cerna barva uz asi nemaji na chrom...je to v prde...
Místo, aby Honda udělala cestovní enduro, vkládá své představy do kopie baworáckého GS; Crosstourera. Přecpané elektronikou a v terénu téměř nepoužitelné. Asi jim už totálně ruplo v kouli, když reinkarnujou CBčko, o který dle mého názoru zas až takový zájem nebude. No comment...
Afrika twin bol možno taký kultový model v kategorii cestovne enduro ako CB750 1968 znamena z dnešneho pohladu pre štvorvalcove cestaky...
Kedže Yamaha nevahala a predstavila NEW super ténéré tak Honda by mohla takisto... a kludne aj s moderným dizajnom ala 1200 super ténéré... ale ide o to aby bola zachovana hravost a všestrannost narozdiel od tažkého cestovneho varadera...
retro Africa, na litejch, vpředu 17ka a vzadu nejlépe 180 , motor tu bude tahat skoro po zemi
Jo, jednou už Honda nástupce Afriky představila, Varadéro
Konečně motorka jak má být Nekomplikovaná funkční, krásná na každodení ježdění s nenákladným provozem S Jeffem souhlasím, GT 1000 je nahrbenej paskvil Doufám JP mane že bude i retro Africa. Takže rozbíjím prasátko a jedu si pro CBéčíčko Zdar Motocyklisté
Pozor, špionážne foto! chystá sa nový projekt: dvojlitrový osemválec CBX-8X!
Nejsem Hondista, ale dnešní produkci dizajnových scifi modelů naháčů se tento strojek příjemně vymyká. Na běžné pojížďky a kochačky pro toho, kdo chce nový stroj je tato varianta myslím velmi vhodná. Hezký motor a možnost drátěných kol. I stávající elektrony jsou ok. Samozřejmě jedna koncovka není to pravé ořechové, ale pro toho, kdo má finannční prostředky nebude problém změna na koncovky dvě nebo čtyři.
GT1000 bych s CB1100 moc po stránce dizajnu neporovnával. GT1000 je neuveřitelný slepenec a o odporném vzhledu motoru a prostoru mezi zadním kolem a blatníkem se už vůbec nebavím (když Ducati, tak jen s celokapotáží . To jsem ale odbočil od tématu.
Mít potřebný finanční obnos, tak bych si CB1100 pořídil, stejně tak např. Guzzi V7 racer nebo W800 či Triumph Truxton.
Nejhezčí je ta zlatá...
CB1100 je pěkná klasika, ale retrem to nazývat moc nejde. Nejblíže vypadá na CB z 80´ let. A dělat retro z 80´ mi přijde zvláštní. Když retro, tak Triupha, už uvedenou GT1000, nebo W800 od Kawasaki. W800 je snad jako retro nejpovedenější, a ty black edice mě uchvátily.
TO BUDE PROPADAK...drahy a ne moc povedena motorka...
Jediný retrobike do čoho by som šiel je Ducati GT 1000. Tá má všetko: výkon, brzdy, špice... a už pred 6 mi rokmi. Asi bolo trapné japoncom okamžite ragovať na konkurenciu, až teraz ked taliani prestali vyrábať
"kvůli úspoře hmotnosti a finančních nákladů přistoupilo ke kompromisu v podobě jediného výfuku na pravé straně"
Zkuste uvést nějaké stravitelnější důvody.
Pokud by to bylo dotáhnuté do detailu,byl by to moc pěkný stroj.Alespoň na fotkách.A to čtyřvály a natož Hondy nemusím...
Štyri laufy je možne dokupit a dost dobre to vyzerá!
//www.youtube.com/watch?v=v9TakdpXLIo
S retro motocykly se nám najednou roztrhnul pytel, tak doufám, že reinkarnují Afriku Twin a bude na světě zase o něco líp
Moc pěkná akorát mi tam vadí to idiotský ABS(hnusný talířky na snímač na kolech ) a systém dual CBS(je to všude samá hadice )
Klasiku mám doma a nedám na ni dopustit.Samozřejmě výhrady bych k tomu designu měl,ale dnes je jiná doba.
LiborK: Není ta Tvoje v inzerátech?
Hezká motorečka, mám CB1300SA a tak nemám důvod měnit
Za me ano,ke sve stare cb bych si tohle klidne poridil a vubec bych neresil nejake plastove prohresky..aspon je tu misto pro mensi upravu
Styl tzv. retro motocyklů je mi velmi blízký a z dnešní více či méně "plastové" a přetechnizované produkce tyto stroje jasně vybočují. I když bych také uvítal ocelový výplet, dva (nebo po vzoru původní CB 750 čtyři) krásné chromované výfuky vč. svodů, co nejvíce plechových dílů, mechanické budíky a počítadla kilometrů, žádnou čirou optiku aj. (to nemluvím o klasických karburátorech a třeba o pocitu z jízdy na třicet či vícelet starém motocyklu ), je jasné, že tato doba je asi nenávratně pryč. Musíme přijmout, že retro motocykly si bohužel na "staré" časy jen hrají a navozují v nás dojem "klasiky". Ale díky bohu i za to . Příznivci klasické motocyklové techniky mají v dnešní době alepsoň tuto možnost. Pokud bychom ale opravdu chtěli vlastnit pravověrného klasika, museli bychom sáhnout do řad oldtimerů či některých youngtimerů. A to, si myslím, zase tak mnoho motocyklistů neoslovuje.
Takže nová Honda za mě získává každopádně , už za ten nápad, ale stejně bych si ji nekoupil, já raději originál se všemi ctnostmi i nectnostmi
2 nebo 4 výfuky, drátěný kola, chromovaný budíky...jinak to nevidim
Absolutne na retro moto domrdane nestylova pristrojovka, digi ODO je proste des !
Nádherná Hondí klasika tu musim mít
Proč to nemá chromovaný budíky???
Jedným slovom PARÁDA
Ked si rozložime slovo MOTORKA tak dostaneme motor a kolesá... a tom to je... k tomu pridáme jedno okruhlé svetlo s peknou čírou optikou, dva budíky a je "vymalovano". Nie ako hromada dnešných dvojkolesových plastových trolejbusov s ufo dizajnom...
Inak je nad slnko jasné že by dnes HONDA už nepoužila tažké ocelové dvojplaštové výfukové zvody s chromovou povrchovou upravou ako v roku 1968... a tak moderné tankostenné antikorové zvody dostávaju už po pár jazdách pekný tmavo/medeno/hnedý odtien... mne osobne sa to pači, ale každopádne to treba poznamenat, pretože potencionalný kupec ktorý opráši 245.000 Kč sa može prelaknut ked zbada tento prirodzený jav...
Dalej bolenie hlavy može nastat ked sa zoderu originálne tenké 18-ky plašte pretože dnes každy použiva chronický rozmer 120/180-17.
Takisto by mohol výrobca použit aj typicku "hondacku" červeno/bielo farebnu kombinacu a razom by bol majitel največší harcovník široko daleko na okolí...
Inak mi v hlave leží už asi 10-15 rokov projekt... a sice že by honda mohla oprášit aj legendárnu šestvalcovu CBX 1000, takisto aj u nej zvečšit objem aspon o 50%, teda na 1600ccm a vylepšit podvozok aby sa to nevlnilo, pretože to bol kamen urazu CBX SIX koncom sedemdesiatých rokov!
A to by už bolo nazaj iné kafe!
Maestro Hirofumi Fukunaga please work on it as soon as possible and bring us NEW HONDA RETRO CBX 1600 SIX NAKED!!! Thank you very much
Kráska s jednou nohou (ten druhej lauf tomu hodně chybí). Jinak fakt pěkná
krásná