Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
podla mna velmy dobra motorka. mam ju aj som velmy rad ze som ju kupil. mam na neh 6 tis km a stale mi ide ako nova. osobne som isiel na nej 115 ale to ked som mal tich 2000-2500km najazdenich teraz by mi dala v pohode 120. odporucam ked nemate vela penez. neodporucam ju moc hnat do velkych otacok bo je to cina...aj ked omnoho lepsia ako hociaka ina cina dokonca uz skoro ako japonec ale tie vysoke otacky ju nicia.
Poslední hřebíček do rakve Jawy? Určitě ne Motorka se mi na první pohled líbí moc. Moderní vhled na mě však až moc. : I někteří odborníci přivezli do Jawy Yuki s tím, aby viděli, jak to mají dělat.
A teď porovnání dostupných technických parametrů: Výkon a toč. moment stejné, přičemž Jawa při kom. poměru 9,2:1 a Yuki 10,3:1. Co na to asi životnost? Hmotnosti zcela stejné, přičemž brzdy - Jawa 320mm a Yuki neudává, pohledem max 260mm. Jawa brzdí o třídu, spíš dvě, lépe. Zadní buben Jawy vs. kotouč Yuki? Buben zadní kolo při jednom jezdci spolehlivě blokuje (samozřejmě bez použití př. brzdy). Světla: Přední H4 u Jawy svítí velmi dobře, dostatečně. V noci bych přesto ocenil přídavné dálkové! 35W u Yuki je výsměch bezpečnosti . Maximální rychlosti stejné. Spotřeba do 3,2l u Yuki? Při jakých rychlostech? nevěřím tomu. Jawa jezdí s karburátory za 4,5 v průměru.
Podvozek nemůžu hodnotit, ale Jawa 350 udělá při základní údržbě 30 i 50 tis. km a následná repase jsou korunové položky dobře dostupných dílů na dalších 50 tis.km. Mohl bych ještě pokračovat třeba otázkou o podsedlovém úložném prostoru, možnostech připojení kufrů atd. Nakonec se zeptám, kdo si Yuki 250 CSR už koupil a kolik na ní kde najel?
Nesrovnávejme nesrovnatelné! Tahle motorka určitě neaspiruje na postavení CBčka. Dnes jsem se svezl a líbilo se mi to. Cena předváděcího modelu 50tis, jinak do konce června 55 a standardně 65 tisíc - jak už napsal už Labakov, hřebíček do rakve Jawy.
Tak přátelé, motorka je to velmi pěkná, kvalitně udělaná a cena není sto táců, nýbrž polovina..přesně to je myslím 55tis. Osobně jsem motorku viděl a moc se mi líbila, hnedka bych do ní šel, kdybych měl na ní garáž..
viděl jsem ,seděl jsem na ní.Jezdit o bude slušně.Je tam méně plastů než těch jejich Čoprech tak by to mělo něco i vydržet.A cena 100kolíků není. //www.yuki.cz/skutry-motocykly-ctyrkolky/motocykly/naked/
Hezký, hezká,hezké....když to bude držet jako moje dvoustovka TRka, z který zatím nic neupadlo i když téměř neviděla asfalt ale jen kopečky, když to bude stát 55 až 65, tak proč ne...Honda je Honda (taky jsem jich pár vystřídal) ale proč ne i Yuki když to bude dělat radost i fungovat ?
ČUS
no kdyby se to trochu doladilo, tak dobrý. Mě se moc nelíbí větší přední kolo, přední blatník, tvar budíků a kyvka. Taky by se mi asi víc líbila kola s drátama. Nicméně kdyby "aspoň" něco takového vyrobila Jawa (a za stejnou cenu), tak by stopro měla o odbyt postaráno.
já nevim, na jednu stranu docela dobrý na yukinu, ale nadruhou to vypadá jak takovýty motorky samohonky, co si vyráběj fandové doma, motor z pincka, rám z bourané jawy apod (viz to dole zmiňované zadní kolo). O kvalitě ani nemluvě, ale za ty prahy proč né
ja jsem Petra-RSV pochopil tak, ze vetsina mladistvych radsi sahne po hodne levne a nove Yuki, nez aby kupovali nakou (alespon mirne ojetou)kvalitni dvacu za 100tisic
Opravdu tak strašnou motorku jsem si nevysnil ani v nejhorším snu lol ale je fakt, že v praze má yuki obvykle superstánek a třeba 125 sport nebo jak se to jmenovalo nevypadala vůbez zle. tohle je Bastard jako prase šílený
kvalita bude zrejme odpovidat cene a jak uz tu zaznelo, je to vec, kterou mela delat jawka - lidem nutne nevadi mirna nekvalita, jako spis, ze ji maji zaplatit neumernou cenou ...
Ovšem nejlepší na výstavě v Praze je to, že tam Yuki bude mít pomalu větší stánek, než Honda, Yamaha a Suzuki dohromady. Jinak tohle nevypadá vůbec zle.
dalsi hrebicek do rakve jawy, ktera se uz ale 2 roky snazi uvezt 250 k zivotu - //www.jawa.eu/editor/filestore/File/galerie/250/Resize%20of%20JAWA%20250%20Travel%20PB%20Stin.jpg
Ta kyvka vypadá strašně... kdyby to mělo aspoň centrální tlumič... Na kolech se designeři taky "vyřádili" lol Na druhou stranu - cena tomu bude určitě odpovídat a ne každému se chce dát v šestnácti sto litrů za 125ccm...
podla mna velmy dobra motorka. mam ju aj som velmy rad ze som ju kupil. mam na neh 6 tis km a stale mi ide ako nova. osobne som isiel na nej 115 ale to ked som mal tich 2000-2500km najazdenich teraz by mi dala v pohode 120. odporucam ked nemate vela penez. neodporucam ju moc hnat do velkych otacok bo je to cina...aj ked omnoho lepsia ako hociaka ina cina dokonca uz skoro ako japonec ale tie vysoke otacky ju nicia.
zlatá stará jawa než nejaka čínská parodie na jawu
to snad sranda, ale jinak Aleš to moc pěkně napsal, palec na horu kámo, raději jawu než toto ( ani se tomu nedá řikat motorka)
Poslední hřebíček do rakve Jawy? Určitě ne Motorka se mi na první pohled líbí moc. Moderní vhled na mě však až moc. : I někteří odborníci přivezli do Jawy Yuki s tím, aby viděli, jak to mají dělat.
A teď porovnání dostupných technických parametrů: Výkon a toč. moment stejné, přičemž Jawa při kom. poměru 9,2:1 a Yuki 10,3:1. Co na to asi životnost? Hmotnosti zcela stejné, přičemž brzdy - Jawa 320mm a Yuki neudává, pohledem max 260mm. Jawa brzdí o třídu, spíš dvě, lépe. Zadní buben Jawy vs. kotouč Yuki? Buben zadní kolo při jednom jezdci spolehlivě blokuje (samozřejmě bez použití př. brzdy). Světla: Přední H4 u Jawy svítí velmi dobře, dostatečně. V noci bych přesto ocenil přídavné dálkové! 35W u Yuki je výsměch bezpečnosti . Maximální rychlosti stejné. Spotřeba do 3,2l u Yuki? Při jakých rychlostech? nevěřím tomu. Jawa jezdí s karburátory za 4,5 v průměru.
Podvozek nemůžu hodnotit, ale Jawa 350 udělá při základní údržbě 30 i 50 tis. km a následná repase jsou korunové položky dobře dostupných dílů na dalších 50 tis.km. Mohl bych ještě pokračovat třeba otázkou o podsedlovém úložném prostoru, možnostech připojení kufrů atd. Nakonec se zeptám, kdo si Yuki 250 CSR už koupil a kolik na ní kde najel?
Nesrovnávejme nesrovnatelné! Tahle motorka určitě neaspiruje na postavení CBčka. Dnes jsem se svezl a líbilo se mi to. Cena předváděcího modelu 50tis, jinak do konce června 55 a standardně 65 tisíc - jak už napsal už Labakov, hřebíček do rakve Jawy.
Urcite radsi XR 125 za 40 000, ktery je mnohem lepsi.. a vykonejsi
Celkem fešák. Za těch podzimních 65 tis. určitě stojí. Prospělo by pár kobylek navíc a pár kg shodit.
Tak přátelé, motorka je to velmi pěkná, kvalitně udělaná a cena není sto táců, nýbrž polovina..přesně to je myslím 55tis. Osobně jsem motorku viděl a moc se mi líbila, hnedka bych do ní šel, kdybych měl na ní garáž..
viděl jsem ,seděl jsem na ní.Jezdit o bude slušně.Je tam méně plastů než těch jejich Čoprech tak by to mělo něco i vydržet.A cena 100kolíků není. //www.yuki.cz/skutry-motocykly-ctyrkolky/motocykly/naked/
Hezký, hezká,hezké....když to bude držet jako moje dvoustovka TRka, z který zatím nic neupadlo i když téměř neviděla asfalt ale jen kopečky, když to bude stát 55 až 65, tak proč ne...Honda je Honda (taky jsem jich pár vystřídal) ale proč ne i Yuki když to bude dělat radost i fungovat ?
ČUS
Docela nerad bych se musel uchýlit k jízdě na něčem podobným. Každopádně se jistě najde někdo,kdo na tom objede dokola celou zeměkouli lol
O odbyt kde? v Číně??
no kdyby se to trochu doladilo, tak dobrý. Mě se moc nelíbí větší přední kolo, přední blatník, tvar budíků a kyvka. Taky by se mi asi víc líbila kola s drátama. Nicméně kdyby "aspoň" něco takového vyrobila Jawa (a za stejnou cenu), tak by stopro měla o odbyt postaráno.
já nevim, na jednu stranu docela dobrý na yukinu, ale nadruhou to vypadá jak takovýty motorky samohonky, co si vyráběj fandové doma, motor z pincka, rám z bourané jawy apod (viz to dole zmiňované zadní kolo). O kvalitě ani nemluvě, ale za ty prahy proč né
to lexa:přesně tak..a twister si myslí že cena téhle yukiny bude 100 tis. lol
ja jsem Petra-RSV pochopil tak, ze vetsina mladistvych radsi sahne po hodne levne a nove Yuki, nez aby kupovali nakou (alespon mirne ojetou)kvalitni dvacu za 100tisic
jojo on o té ceně pouze spekuloval
to twister:špatně jsi pochopil ten komentář od PETRA_RSV
Lexa99: z druheho prispevku teto dizkuse...
Twister: nevim kde si vzal 100k, myslim ze cena bude tak o polovinu mensi, sak se na to koukenete lol
No myslim ze se kluci asijsky docela vytahli. Pokud je teda cena 100k pravdiva je to trochu ulet ale jinak vypada celkem pekne...
Pěknéé ,jen se mi moc nelíbí zadní ráfek o menším průměru jiank dobrý...
Opravdu tak strašnou motorku jsem si nevysnil ani v nejhorším snu lol ale je fakt, že v praze má yuki obvykle superstánek a třeba 125 sport nebo jak se to jmenovalo nevypadala vůbez zle. tohle je Bastard jako prase šílený
strašnééééééééééé
kvalita bude zrejme odpovidat cene a jak uz tu zaznelo, je to vec, kterou mela delat jawka - lidem nutne nevadi mirna nekvalita, jako spis, ze ji maji zaplatit neumernou cenou ...
Ovšem nejlepší na výstavě v Praze je to, že tam Yuki bude mít pomalu větší stánek, než Honda, Yamaha a Suzuki dohromady. Jinak tohle nevypadá vůbec zle.
dalsi hrebicek do rakve jawy, ktera se uz ale 2 roky snazi uvezt 250 k zivotu - //www.jawa.eu/editor/filestore/File/galerie/250/Resize%20of%20JAWA%20250%20Travel%20PB%20Stin.jpg
Ta kyvka vypadá strašně... kdyby to mělo aspoň centrální tlumič... Na kolech se designeři taky "vyřádili" lol Na druhou stranu - cena tomu bude určitě odpovídat a ne každému se chce dát v šestnácti sto litrů za 125ccm...
Úplně z toho září dokonalý dílenský zpracování